"The summer is from May until August."

Çeviri:Yaz mayıstan ağustosa kadardır.

4 yıl önce

24 Yorum


Turker90

Daha önce "to" kullanıldı şimdi de until kullanılmış. "until" "kadar" demek ise neden diğerlerinde "to" ile oldu?

4 yıl önce

ChanandlerBong07

Senin dilinde nasıl "kadar" ve "dek" diye eş anlamlı kelimeler varsa onlarda da var, bunu garipsemeyin

2 yıl önce

EzgiZeynep

yaz ayı mayıstan ağustosa kadar sürer yazdım kabul etmedi. bana doğru gibi geldi yanlışsa sebebini söyler misiniz ?

4 yıl önce

MustafaBak7

Yaz ayi diye bir sey olmaz... yaz bir mevsimdir :-)

3 yıl önce

SalihBilgili

"sürer" senin kattığın yorum. Cümlede öyle bir kelime yok.

4 yıl önce

EzgiZeynep

barışın yorumunu okuyunca şöyle düşündüm sanırım çeviride cümlenin öğelerini dikkate alırsak en azından özne yüklemi dikkate alırsak sanırım daha kolay ilerleyeceğiz. anlama yoğunlaşınca daha kolay hata yapıyoruz

4 yıl önce

MrZop

Kimse yazmamis ama yaz bir ay degildir ordada ekstra bir sıkıntı olmus olabilir.

4 yıl önce

lara396321

Türkçeye çevirdiğinde farklı kelimelerle cümlenin anlamını bağdaştirabilirsin fakat ingilizcesinin tam karşıtını istiyor yani sürer biraz yanlış kaçıyor. " kadardır" uygun olanıdır.

1 yıl önce

belkibirazck

Bu yaz desek olmuyor mu?

3 yıl önce

xNurseGirlx

Hayır

1 yıl önce

jarrettph

Bu Türk kesin makale kullanmaz çünkü açıklamak biraz zor. "The summer" sadece herhangi bir yaz ziyade, belirli bir yaza gelir. Umut olur!

3 yıl önce

RuaaDiri

until ile to arasında bir fark var mı?

4 yıl önce

talihsiz

to genellikle nesneye "-e, -a" eki vermek için kullanılır. Örn: kapıya, odaya, eve, geleceğe vs... until "-e kadar, -a kadar" şeklinde yorumlanır. Örn: Akşam 5 olana kadar. Öğle vakti gelene kadar.

4 yıl önce

tatlkz20

Ama yaz hazirandan agustosa kadardır

9 ay önce

eceokur

Yanlış bilgi verilmiş. Yaz hazirandan ağustosa kadardır.

5 ay önce

ZeynepE12

To ile until in arasındaki fark nedir

1 ay önce

gpekyalcin

to august niye olmuyor ?

4 yıl önce

BahadrLeve1

"Mayıstan ağustosa kadar yaz mevsimidir" cevabıda doğru olmalı bence

4 yıl önce

xNurseGirlx

Hayır yanlış. doğru cevap ''Benim birazcık şekere ihtiyacım var''

1 yıl önce

aytuncylmz

From may to august ile from may until august arasindaki fark nedir

3 yıl önce

Bsragngr54

From yazılmasının sebebi nedir yazılmazsa cümlede nasıl değişiklik olur?

2 yıl önce

Greenfairy0

YAZ MAYISTAN OĞUSTOSA KADAR DEĞİL??????

6 ay önce

YusufKaanT6

Doğru cevabı verdim yanlış dedi

1 gün önce

YusufKaanT6

Yanlış demişim MAYISTANTAN yazmışım

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.