"The summer is from May until August."

Çeviri:Yaz mayıstan ağustosa kadardır.

4 yıl önce

38 Yorum


Turker90

Daha önce "to" kullanıldı şimdi de until kullanılmış. "until" "kadar" demek ise neden diğerlerinde "to" ile oldu?

4 yıl önce

ChanandlerBong07

Senin dilinde nasıl "kadar" ve "dek" diye eş anlamlı kelimeler varsa onlarda da var, bunu garipsemeyin

2 yıl önce

Turker90

O ikisi eş anlamlı değil.

2 yıl önce

ChanandlerBong07

Sana katılmıyorum. Belki yanılıyor olabilirim ama örnek verecek olursak, "Başvurular eylülün beşine dek yapılmalı." ve "Başvurular eylülün beşine kadar yapılmalı." cümleleri aynı anlamı veriyor. "Kadar", "dek", "değin" aynı anlamlı kelimelerdir.

2 yıl önce

Turker90

until ile to eş anlamlı değil dedim. Mesela "yarına kadar" sözünün ingilizcesi "to tomorrow" olmuyor.

2 yıl önce

Abbas988145

haa oyle

8 ay önce

Turker90

Tarih ve zaman konularını bir daha gözden geçirin.

2 yıl önce

EzgiZeynep

yaz ayı mayıstan ağustosa kadar sürer yazdım kabul etmedi. bana doğru gibi geldi yanlışsa sebebini söyler misiniz ?

4 yıl önce

MustafaBak7

Yaz ayi diye bir sey olmaz... yaz bir mevsimdir :-)

3 yıl önce

SalihBilgili

"sürer" senin kattığın yorum. Cümlede öyle bir kelime yok.

4 yıl önce

EzgiZeynep

barışın yorumunu okuyunca şöyle düşündüm sanırım çeviride cümlenin öğelerini dikkate alırsak en azından özne yüklemi dikkate alırsak sanırım daha kolay ilerleyeceğiz. anlama yoğunlaşınca daha kolay hata yapıyoruz

4 yıl önce

MrZop

Kimse yazmamis ama yaz bir ay degildir ordada ekstra bir sıkıntı olmus olabilir.

4 yıl önce

lara396321

Türkçeye çevirdiğinde farklı kelimelerle cümlenin anlamını bağdaştirabilirsin fakat ingilizcesinin tam karşıtını istiyor yani sürer biraz yanlış kaçıyor. " kadardır" uygun olanıdır.

1 yıl önce

Turker90

Bu aslında isim cümlesidir. Ama cümle olarak çok fark yok yine de.

4 yıl önce

hgs06

Yaz ayı yazmıssiniz o yuzden olabilir:)

3 yıl önce

sweetsword44

Surer kelimesi gecmedigi icin hata verdi normal konusmada o sekilde anlayabilirsiniz

3 yıl önce

belkibirazck

Bu yaz desek olmuyor mu?

3 yıl önce

xNurseGirlx

Hayır

1 yıl önce

jarrettph

Bu Türk kesin makale kullanmaz çünkü açıklamak biraz zor. "The summer" sadece herhangi bir yaz ziyade, belirli bir yaza gelir. Umut olur!

3 yıl önce

RuaaDiri

until ile to arasında bir fark var mı?

4 yıl önce

talihsiz

to genellikle nesneye "-e, -a" eki vermek için kullanılır. Örn: kapıya, odaya, eve, geleceğe vs... until "-e kadar, -a kadar" şeklinde yorumlanır. Örn: Akşam 5 olana kadar. Öğle vakti gelene kadar.

4 yıl önce

gpekyalcin

to august niye olmuyor ?

4 yıl önce

BahadrLeve1

"Mayıstan ağustosa kadar yaz mevsimidir" cevabıda doğru olmalı bence

4 yıl önce

xNurseGirlx

Hayır yanlış. doğru cevap ''Benim birazcık şekere ihtiyacım var''

1 yıl önce

bekir645626

Aynen

3 yıl önce

aytuncylmz

From may to august ile from may until august arasindaki fark nedir

3 yıl önce

Bsragngr54

From yazılmasının sebebi nedir yazılmazsa cümlede nasıl değişiklik olur?

2 yıl önce

tatlkz20

Ama yaz hazirandan agustosa kadardır

7 ay önce

Greenfairy0

YAZ MAYISTAN OĞUSTOSA KADAR DEĞİL??????

4 ay önce

eceokur

Yanlış bilgi verilmiş. Yaz hazirandan ağustosa kadardır.

4 ay önce

RamisKorkmaz

Mayıstan ağustosa kadar yaz mevsimidir Kabul Etmedi

3 yıl önce

xNurseGirlx

Çünkü yanlış cevap Doğrusu ''Benim birazcık şekere ihtiyacım var''

1 yıl önce

Erkan_gs

Yaz mevsimidir olması daha doğru olur

3 yıl önce

elakus

yaz mayıs ayından ağustosa kadardır dedim. ayından ekledim diye yanlış saydı.

3 yıl önce

serhatpola

kadar yerine yanlıslıkla kasar yazdım yazım yanlısı deyip kabul etmedi diğerlerinde kabul ediyo du ama

3 yıl önce

anl676723

Mayistan agustosa kadar yaz mevsimidir i kabul etmedi :/

3 yıl önce

tu.8zPhLHy2GduV8

bu kelımesını basa ekleyınce yanlıs sayıyor kim koydu testi tamamen saçma sapan

2 yıl önce

Hasankarl

Hihi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.