Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girl eats bread."

Çeviri:Kız ekmek yer.

0
4 yıl önce

88 Yorum


kutsal15

the kullandığı için belli bir ekmekten bahsetmiyor mu ? kız ekmeği yer olmalı bence

13
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the ekmeğe değil kıza gelmiş

36
Cevap ver4 yıl önce

aykutYal

hocam şimdi bu neden eat değilde eats

106
Cevap ver3 yıl önce

Ercan11581995

Genis zamanda he she it varsa fiile s takisi gelir

43
Cevap ver3 yıl önce

Gurbuz_Arslan

Tüm fiillere mi gelir

0
Cevap ver3 yıl önce

Mc.stapineda

Hayır sadece öznesi he she ıt olan fillere gelir

14
3 yıl önce

BerfinKara6

Saol hocam

-1
Cevap ver2 yıl önce

veli401245

Ama orda he she it yok ki

-1
Cevap ver4 hafta önce

tunazahide

Geniş zamanın kuralıdır bu. He she it öznelerine -s takısı getirilir. :)

7
Cevap ver3 yıl önce

senademir0

anladım saolun

0
Cevap ver2 yıl önce

Konstantin537533

kural bu he she s takısı gelir hahaha

-6
2 yıl önce

HalitMoloh

Evet hocam

-2
Cevap ver2 yıl önce

Zeynep2344

She olduğu için

-3
Cevap ver3 yıl önce

OsmanBatur1

Hocam ingilizler ekmegi sayarlar o yuzden eats

-9
Cevap ver3 yıl önce

KrmTRED

Aynen öyle.

1
Cevap ver3 ay önce

MuratDumlupunar

The bread deseydi haklıydın

0
Cevap ver3 ay önce

erkan.cetinel

Merhabalar. "s" eki gelince ne farkediyor gelmeyince ne farkediyor anlamış değilim.

7
Cevap ver4 yıl önce

Baybambu

Eger bir fiili cümle varsa ve tekilse kişi fiile mutlaka s takisi gelir ama çoğul ise s takisi gelmez istisna ise (I) yani ben öznesidir kendinizle ilgili fiilli bir cümle kurduğunuzda da fiile s takisi gelir

6
Cevap ver3 yıl önce

tunazahide

-s takısı he she it öznelerine geliyor. Bu geniş zamanın bir kuralıdır. Eğer kullanılmazsa kabul edilmez, dil bilgisi hatası sayılabilir. Ben öyle biliyorum :)

5
Cevap ver3 yıl önce

BilgeNL

İngilizcede çoğalma eki oluyor benim bildiğim

0
Cevap ver10 ay önce

Mehmet.Salih

"s" eki çoğul anlamında kardeşim örneğin; apple(elma) tekil apples(elmalar)çoğul anladınmı :)

-5
Cevap ver4 yıl önce

MuhammedCe1

S takısı çogulluk gostergesidir ornegin girl: kız girls:kızlar
S takısı daha çok anlama daha gelir ben bi bunu biliom

-8
Cevap ver4 yıl önce

Ykantar

Benim bildigim bu s takisi sadece he she it için gelmiyor mu?

1
Cevap ver2 yıl önce

KrmTRED

"The girl" zaten "o" yerine geçiyor.

1
Cevap ver3 ay önce

sava488691

Kiz ekmek yiyor dogru cevap

1
Cevap ver1 yıl önce

SalihYldrm15

biri dogru cevabı yazsın artık

1
Cevap ver10 ay önce

sonersnor

ben de kız, bayan, hanım demiyoruz ya, ondan kadın diye çevirdim :)

0
Cevap ver4 yıl önce

motorotom20

Kiza herseyi yedirdim yinede olmadi diyor sinir oldum yahu

0
Cevap ver3 yıl önce

mevlutyayan

Ekmeği yer ekmek yer ne farkeder

0
Cevap ver3 yıl önce

Horseless

Ekmeği olması için ''The bread'' olması lazım diye biliyorum ben.

1
Cevap ver2 yıl önce

senademir0

he she it de s takısı geldiğini bizde biliyoruz yani

0
Cevap ver2 yıl önce

AYBERK-PROO

yanlış yazıyordu

0
Cevap ver2 yıl önce

MithatCanE2

the bread olduğu zaman kizin yedigi "ekmektir" oluyor cumle

0
Cevap ver2 yıl önce

MAHMUDVERDIZADE

bu ne ingiliscesi yanlis bunun boyle sey olma

0
Cevap ver2 yıl önce

MerveSu7

Ama he she it yok girl varsa neden gelio

0
Cevap ver2 yıl önce

beyza549

Şimdi the girl diyor -s takısı gelmiş yani şimdi the girl yerine she gelseydi aynı şey olcağı için mi -s takısı gelmiş oluyor :)

0
Cevap ver1 yıl önce

esma761173

Ya olmadi

0
Cevap ver1 yıl önce

Diyar-2003

s takısı ney

0
Cevap ver1 yıl önce