"The girl eats bread."

Çeviri:Kız ekmek yer.

4 yıl önce

92 Yorum


kutsal15

the kullandığı için belli bir ekmekten bahsetmiyor mu ? kız ekmeği yer olmalı bence

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the ekmeğe değil kıza gelmiş

4 yıl önce

aykutYal

hocam şimdi bu neden eat değilde eats

4 yıl önce

Ercan11581995

Genis zamanda he she it varsa fiile s takisi gelir

4 yıl önce

Gurbuz_Arslan

Tüm fiillere mi gelir

4 yıl önce

Mc.stapineda

Hayır sadece öznesi he she ıt olan fillere gelir

4 yıl önce

veli401245

Ama orda he she it yok ki

4 ay önce

BerfinKara6

Saol hocam

3 yıl önce

tunazahide

Geniş zamanın kuralıdır bu. He she it öznelerine -s takısı getirilir. :)

3 yıl önce

senademir0

anladım saolun

3 yıl önce

Konstantin537533

kural bu he she s takısı gelir hahaha

2 yıl önce

Grkemasln

İyi ama orda he she it yok ? Girl var sadece

3 ay önce

FehmiBulut

Gizli özne var. (She) the girl eats bread

3 hafta önce

PROGAMES10

Eat yerim demek eat(s) yer yerler demek kanka

2 ay önce

HalitMoloh

Evet hocam

2 yıl önce

Zeynep2344

She olduğu için

3 yıl önce

OsmanBatur1

Hocam ingilizler ekmegi sayarlar o yuzden eats

3 yıl önce

KrmTRED

Aynen öyle.

6 ay önce

MuratDumlupunar

The bread deseydi haklıydın

7 ay önce

erkan.cetinel

Merhabalar. "s" eki gelince ne farkediyor gelmeyince ne farkediyor anlamış değilim.

4 yıl önce

Baybambu

Eger bir fiili cümle varsa ve tekilse kişi fiile mutlaka s takisi gelir ama çoğul ise s takisi gelmez istisna ise (I) yani ben öznesidir kendinizle ilgili fiilli bir cümle kurduğunuzda da fiile s takisi gelir

4 yıl önce

tunazahide

-s takısı he she it öznelerine geliyor. Bu geniş zamanın bir kuralıdır. Eğer kullanılmazsa kabul edilmez, dil bilgisi hatası sayılabilir. Ben öyle biliyorum :)

3 yıl önce

BilgeNL

İngilizcede çoğalma eki oluyor benim bildiğim

1 yıl önce

Mehmet.Salih

"s" eki çoğul anlamında kardeşim örneğin; apple(elma) tekil apples(elmalar)çoğul anladınmı :)

4 yıl önce

MuhammedCe1

S takısı çogulluk gostergesidir ornegin girl: kız girls:kızlar
S takısı daha çok anlama daha gelir ben bi bunu biliom

4 yıl önce

Ykantar

Benim bildigim bu s takisi sadece he she it için gelmiyor mu?

3 yıl önce

KrmTRED

"The girl" zaten "o" yerine geçiyor.

6 ay önce

barkn22174

Giremesin

1 yıl önce

sava488691

Kiz ekmek yiyor dogru cevap

1 yıl önce

SalihYldrm15

biri dogru cevabı yazsın artık

1 yıl önce

ayse177278

Girl yaptim neymis girls olcakmis tek bir harfle yanlis oluyo nasil bisey anlamadim☻

9 ay önce

sonersnor

ben de kız, bayan, hanım demiyoruz ya, ondan kadın diye çevirdim :)

4 yıl önce

motorotom20

Kiza herseyi yedirdim yinede olmadi diyor sinir oldum yahu

3 yıl önce

mevlutyayan

Ekmeği yer ekmek yer ne farkeder

3 yıl önce

Horseless

Ekmeği olması için ''The bread'' olması lazım diye biliyorum ben.

3 yıl önce

senademir0

he she it de s takısı geldiğini bizde biliyoruz yani

2 yıl önce

AYBERK-PROO

yanlış yazıyordu

2 yıl önce

MithatCanE2

the bread olduğu zaman kizin yedigi "ekmektir" oluyor cumle

2 yıl önce

MAHMUDVERDIZADE

bu ne ingiliscesi yanlis bunun boyle sey olma

2 yıl önce

MerveSu7

Ama he she it yok girl varsa neden gelio

2 yıl önce

beyza549

Şimdi the girl diyor -s takısı gelmiş yani şimdi the girl yerine she gelseydi aynı şey olcağı için mi -s takısı gelmiş oluyor :)

2 yıl önce

esma761173

Ya olmadi

2 yıl önce

Diyar-2003

s takısı ney

2 yıl önce

sinbad60

Geniş zaman da he she it varsa s mecburi eleman dır

2 yıl önce

melikekorkmaz2

eats diyor ozaman kız ekmek yerler oluyor

2 yıl önce

XCENKX359

the kullandığı için belli bir ekmekten bahsetmiyor mu ? kız ekmeği yer olmalı bence

2 yıl önce

sude419284

Genis zamanda s takisi geliyoya gelecek zmn gecmis zmn da ne geliyo

2 yıl önce

Asude99

kız ekmek yer dedim kabul etmedi

2 yıl önce

sevde221085

Yanlış yazmış olabilirsin

5 ay önce

Kerem36875

Söylesemde hala olmadı diyo

2 yıl önce

AyeglLeyla

S niye geldi

1 yıl önce

BeratEren1

Ayrı yazmayınca ne oluyor ya

1 yıl önce

barkn22174

Drinks

1 yıl önce

Erkin298438

The türkçede anlamı yok değilmi arkadaşlar

1 yıl önce

Mehmet257806

Hocam geniş zaman ne oluyor

1 yıl önce

KrmTRED
6 ay önce

Nilay486291

Az önce girl kız çocuğu diyordu simdi sadece kız yazsam da kabum ediyor sinir bozucu?

10 ay önce

Ravzanur848655

aslinda eat çunku eats olursa kiz ekmek yerler olur

9 ay önce

GRSEL811297

Kod: CARTZV Kulübü'me davetlisiniz

8 ay önce

Ersinaliha

Neden eat yerine eats?

5 ay önce

Feyza63

Neden s koymaliyiz biri bana aciklasin lutfen

5 ay önce

Dilan280278

the dediği için (o) olur yani belirli bi kişi

4 ay önce

vahidenur2

Merhabalar ingilizce dizi veya film onerebilirmisiniz

3 ay önce

serhatgokhan

Aslında O kız ekmel yer olmalı. Burada "the" gelerek belirli olan şey kız.

4 yıl önce

EmreAkbulu

Neden fiile s takısı geliyo

4 yıl önce

MuhammedCe1

He she it de s takısı gelir

4 yıl önce

ozlem.karg

Neden

4 yıl önce

Menemenci1

bence bu soru yanlış ya da bana öyle geliyor

4 yıl önce

mehmetemin46

ne saçma yahu

4 yıl önce

EnesOzer

Neden s takısı geliyor ki

3 yıl önce

aliRamazan123456

Yiyor da olamlii

3 yıl önce

BahaddinCE

Okuyorum ama kabul etmiyor!

3 yıl önce

Merve598838

Hiç bişey anlamadım -s nie geliyo o kadar yazmışınız ben kıtım anlamıyom yaw

3 yıl önce

prensesyaren1

:)

3 yıl önce

bilal84810

Bu program temel ingilizce ogrenmek icin yeterli mi

3 yıl önce

meterozan

''kız çocuğu ekmek yer '' de olamazmı

3 yıl önce

doganozan

Olur ama ''çocuğu'' gereksiz.

3 yıl önce

semihnal0

bu kelimeleri hiç sevmiyom

2 yıl önce

furkanseda

ben bu kadinin dediginden hic birsey anlamadim

2 yıl önce

yaso617712

The var o neden degil

1 yıl önce

Ahmet471180

Ya neden eats deilde eat olmuyor

1 yıl önce

zeynepduru595605

Bence djsbdyxhwbcud olmalı

1 yıl önce

Mehmet257806

Geniş zaman ne oluyor

1 yıl önce

ArgonHesap

The ne zaman kullanılıyor

9 ay önce

CihanTaer

Neden ekmeği olmadığını anlatabilir misiniz

4 yıl önce

tunazahide

Ekmeği olmadığından bahsetmiyor ki . 'O(kızlar için) ekmek/ekmeği yer' anlamında bu cümle. Eat fiili yemek fiilinin karşılığı, bunu zaten biliyorsunuzdur. :)

3 yıl önce

hpolat

ekmek sayılabilen bir nesnedir. bu yüzden S takısı gereksiz. sayılamayan nesne olsaydı S takısı olabilirdi.

4 yıl önce

tunazahide

Oraya gelen çoğul yapan s değildir. Oraya gelen -s ile gösterilmelidir. Yani he she it öznelerine gelen bir ektir ama geniş zamanda gelir bu ek. Bunun kuralıdır bu , gelmesi gerekir :)

3 yıl önce

iLaYDaaDoYMaZZ

ya kız ekmek yer ile kız ekmek yiyor aynı şey gibi yanlış diyor yaa

4 yıl önce

ayberkx

Biri geniş diğeri şimdiki zaman akıllı

4 yıl önce

tunazahide

'Kız ekmek yer.' cümlesi geniş bir zamanı temsil eder.Her zaman ekmek yer diye düşünebiliriz. Ama 'Kız ekmek yiyor.' dersek eğer, burda -yor eki şimdiki zamanı anlatmış bence, ve simple present tense yani geniş zaman olmamış olur. Yani ikisi aynı şey olmaz , bu benim kanaatim :)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.