1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl eats bread."

"The girl eats bread."

Çeviri:Kız ekmek yer.

February 3, 2014

94 Yorum


kutsal15

the kullandığı için belli bir ekmekten bahsetmiyor mu ? kız ekmeği yer olmalı bence


Selcen_Ozturk

the ekmeğe değil kıza gelmiş


aykutYal

hocam şimdi bu neden eat değilde eats


Ercan11581995

Genis zamanda he she it varsa fiile s takisi gelir


veli401245

Ama orda he she it yok ki


Gurbuz_Arslan

Tüm fiillere mi gelir


Mc.stapineda

Hayır sadece öznesi he she ıt olan fillere gelir


tunazahide

Geniş zamanın kuralıdır bu. He she it öznelerine -s takısı getirilir. :)


Grkemasln

İyi ama orda he she it yok ? Girl var sadece


FehmiBulut

Gizli özne var. (She) the girl eats bread


MerveHaval

"S" takısı HE SHE İT te gelir oradakide she oldugu için s takısı geliyor.


AHMET109260

eat olursa ye olur


BEYAZD6

"O" veya "onlar"dan bahsederken "s" gelir bence


Ahsen981203

Çünkü o dersen eats olur eğer ben yada sen dersen eat olur!


Aye324526

She he it oyle olur


MuratDumlupunar

The bread deseydi haklıydın


eylulaygir_

Bu cümlede "the" ifadesi ekmek için kullanılmamış kız için kullanılmış dolayısıyla cümle "kız ekmek yer" olarak çevriliyor umarım yanıtımdan memnun kalmışsındır:)


erkan.cetinel

Merhabalar. "s" eki gelince ne farkediyor gelmeyince ne farkediyor anlamış değilim.


Baybambu

Eger bir fiili cümle varsa ve tekilse kişi fiile mutlaka s takisi gelir ama çoğul ise s takisi gelmez istisna ise (I) yani ben öznesidir kendinizle ilgili fiilli bir cümle kurduğunuzda da fiile s takisi gelir


tunazahide

-s takısı he she it öznelerine geliyor. Bu geniş zamanın bir kuralıdır. Eğer kullanılmazsa kabul edilmez, dil bilgisi hatası sayılabilir. Ben öyle biliyorum :)


BilgeNL

İngilizcede çoğalma eki oluyor benim bildiğim


Ykantar

Benim bildigim bu s takisi sadece he she it için gelmiyor mu?


kturedi6

"The girl" zaten "o" yerine geçiyor.


SalihYldrm15

biri dogru cevabı yazsın artık


motorotom20

Kiza herseyi yedirdim yinede olmadi diyor sinir oldum yahu


mevlutyayan

Ekmeği yer ekmek yer ne farkeder


Horseless

Ekmeği olması için ''The bread'' olması lazım diye biliyorum ben.


sava488691

Kiz ekmek yiyor dogru cevap


AyeYlmaz650320

Yiyor olamaz continous tense degil present tense


senademir0

he she it de s takısı geldiğini bizde biliyoruz yani


AYBERK-PROO

yanlış yazıyordu


MithatCanE2

the bread olduğu zaman kizin yedigi "ekmektir" oluyor cumle


MAHMUDVERDIZADE

bu ne ingiliscesi yanlis bunun boyle sey olma


MerveSu7

Ama he she it yok girl varsa neden gelio


beyza549

Şimdi the girl diyor -s takısı gelmiş yani şimdi the girl yerine she gelseydi aynı şey olcağı için mi -s takısı gelmiş oluyor :)


XCENKX359

the kullandığı için belli bir ekmekten bahsetmiyor mu ? kız ekmeği yer olmalı bence


sude419284

Genis zamanda s takisi geliyoya gelecek zmn gecmis zmn da ne geliyo


Asude99

kız ekmek yer dedim kabul etmedi


sevde221085

Yanlış yazmış olabilirsin


Kerem36875

Söylesemde hala olmadı diyo


BeratEren1

Ayrı yazmayınca ne oluyor ya


[aktif olmayan kullanıcı]

    The türkçede anlamı yok değilmi arkadaşlar


AyeYlmaz650320

    İngilizcede the,a/an gibi artikeller kullanilir.Artikel kullanimi Türkçede yoktur ve dolayısıyla diğer dillerdeki artikellerin de tam anlamıyla karşılığı Türkcede bulunmaz


ayse177278

    Girl yaptim neymis girls olcakmis tek bir harfle yanlis oluyo nasil bisey anlamadim☻


Mehmet257806

    Hocam geniş zaman ne oluyor


Nilay486291

    Az önce girl kız çocuğu diyordu simdi sadece kız yazsam da kabum ediyor sinir bozucu?


Ravzanur848655

    aslinda eat çunku eats olursa kiz ekmek yerler olur


GRSEL811297

    Kod: CARTZV Kulübü'me davetlisiniz


Ersinaliha

    Neden eat yerine eats?


Feyza63

    Neden s koymaliyiz biri bana aciklasin lutfen


Dilan280278

    the dediği için (o) olur yani belirli bi kişi


vahidenur2

    Merhabalar ingilizce dizi veya film onerebilirmisiniz


AslanKral20

    He she ıt de s takısı geliyor


Hasanciftsuren

    Neden o kız ekmek yer olmaz?


Hasanciftsuren

    O kız ekmek yer .olmuyor neden


Rya34293

    Bir sorum var. Eats derken 's' takısı neden geliyor? O zaman cümlenin Türkçede çevirisi 'Kız ekmek yerler.' olmuyor mu? Kafam karıştı. Hani mesela cansız bir eşyaya 's' takısı getirildiğini biliyorum. Ama fiillerde neden kullanılıyor? Açıklar mısınız?


feyza368941

    The girl eats bread,kim ekmek yer ,o yer,kız,he she it te s takısı geldiğinden girls olmuş


reyn491190

    Başa neden THE geldi


reyn491190

    Başa neden the geldi


Hakan....

    Translater de çeviri yaptım Yiyor yazdı Ama kabul etmedi


sumeyyebeyza

    Amq işine gelince 'The girl' "kızlar" oluyor, işine gelmeyince "kız " oluyor


feyza368941

    The girl eats bread,kim ekmek yer ,o yer,kız,he she it te s takısı geldiğinden girls olmuş


YATO-noragami

    Bu ne bicim bir ceviri sakin gercek hayatta boyle cevirmeyin


FatmaGlKum1

    Bread niye the almadı anlatabilir misiniz lütfen


FatmaGlKum1

    Bread niye the açıklar mısınız lütfen


HarunKurt204

    Eat veya eats dedigi anlaşılmıyo yavaş söylenimde!:/


ingilizcem500797

    Bence eats dedigi pek anlasilmiyor o eat diye cikiyor


ingilizcem500797

    Bence eats dedigi belli olmuyor eat diye cikmis


EymenCnn

    Niye yedi değil yer


alperen752580

    eats deki syi bi benmi duymuyorum


Mert157

    "The girl eats bread." ve "Girl eats bread." Cümleleri arasında bir fark var mı?


Mert157

    "The girl eats bread." ve "Girl eats bread." Cümleleri arasında bir fark var mı ?


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Bread yerine berad yazdım kabul etti yahu XD


QuliyevEbd

      Neden orda eats var eat olmalı bence


yusuf821659

      Ekmek yerine erkek yaptım


eymanurAra1

      The kafamı karıstiriyo bide beni takip edermisiniz


eymanurAra1

      The kafami karistirdi bide beni takio edermisiniz nolirrrrr


Hira_9

      The girl eats bread değil de_ The girl eats the bread olsaydı kız ekmeği yer olurdu. The kelimesinin bir anlami yok ama the cok önemlidir ingilizcede. The, bir nesneyi belirtmek için kullanılır. EKMEĞİ deseydi de nesneyi belirtirdi. ツ Hepinize iyi dersler. Size yardımcı olduysam yorumumu beğenir misiniz? (:


taha55490

      Kız erkek yer yazdım mk

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.