A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cat is between you and me."

Fordítás:A macska te és énközöttem van.

4 éve

32 hozzászólás


GyrgySchel

Azt írtam, hogy a cica közted és köztem van:-) kár volt becézni a macskát:-)

4 éve

kriszcsu

a közted és köztem jobban hangzik, és el is fogadja :)

4 éve

Brazilori

'A macska köztünk van" simán elfogadta és értelmes is :)

4 éve

Raven9999

Ja

3 éve

Csani14

Totál OP! :D

2 éve

Evaries

Pedig nem ugyanaz. Lehet h fotózáshoz tízen körbeülnek, és akkor a macsek nem két ember között van:)

1 hónapja

OlgaHorvth

szerintem "a macska köztünk van" magyarul és ennek lehet az angol megfelelője a Cat is between ou and me -de a szószerinti forditásokat fogadja el, minden jel szerint, bár azok időnként rém bénán hangzanak magyaul

4 éve

Csaba64

Szerintem a "köztünk" az inkább azt jelenti, hogy a mi csoportunk tagja. A between pedig közöttünk és bár a közöttünknek is van ilyen jelentése, az inkább használható helyhatározónak, mint a köztünk. Szerintem ezért helyesebb a közöttünk. De lehet, hogy nincs igazam :-)

4 éve

edit.kekes

Ugyanezt irtam, miert nem jò?

4 éve

Schwarzchef

Hat mert csak! ;-)

4 éve

Diri1

énköztem, énközöttem Szerintem két-két szó.

4 éve

elesmagdi

Igen!

4 éve

kisboszi26

Te és én közöttem a macska van. Miért nem lett jó?

4 éve

joebekor
joebekor

Szerintem az alap válaszban megadott mondatbeli kifejezést ("te és énközöttem") magyarban nem szoktuk használni. Inkább "közted és köztem" hangzik jobban.

4 éve

Csani14

.......hmmm......."mi itt a hiba?".........

2 éve

espontapon1

Az "én közöttem" az két szó nem irjuk egybe!

1 éve

Tams43730

Túl gyorsan mondja

2 hete

Cipur

Én azt írtam: te és én köztünk van ... assejó... :-)) szerintem az "énközöttem" sem kevésbé helytelen :-))

4 éve

sylmix

I

4 éve

labath
labath

Nos ezek után, Ady Endrével szólva: " Vége van, a függöny legördült, komisz darab volt, megbukott....." Eddig sem volt tökéletes, de használható. Rengeteg a magyar nyelvű helyesírási és elírási hiba. Sok a téves, magyartalan fordítás. Át kellene írni, de főképp gondolni.... Van jobb ott folytatom....

4 éve

JudithMadai

Szerintem ez az oldal csucs szuper! En meg nem talaltam online tanulasi lehetosegben jobbat! Kritizalni es a hibat keresni mindenben lehet. Ingyenesen egy ilyen lehetosegert halasnak kellene lenni.Az oldal "demo" es folyamatosan fejlesztik,javitjak.Ami pedig a helyesirasi hibakat illeti abban a kommentek is bovelkednek! Ha van jobb akkor termeszetesen ott kell folytatni.En halas vagyok,hogy itt lehetek!

4 éve

Diri1

Szívemből szóltál!

4 éve

Bagyes
Bagyes

Igazad van, de "énközöttem" akkor sincs :-)

4 éve

juditszekely

hol a jobb?

3 éve

anivirag

Közöttünk miért nem jó?

4 éve

csilla69

Mert a közöttünk lehet több ember között is, itt meg csak te és én közöttem van

4 éve

XuanHue

Közöttünk

3 éve

CsabaiIlona

miért kell tárgy- v. részes esetbe tenni?

3 éve

Csacsika2

A macska van te és én közöttem

3 éve

DodgeChallenger

nálatok van egybe írva a két szó.....

3 éve

Nono128

Nem fogadta el ha egybe irtam "közted és,,-t!

2 éve

Csani14

"A macska én és teközötted van" kellek nekem megcserélni. :(

2 éve