"Soso."

Çeviri:Şöyle böyle.

4 yıl önce

68 Yorum


uzgunkasli

gibi gibi?

4 yıl önce

makulportakal

"Öyle böyle" kabul edilebilir bir cevap olmalıydı.

4 yıl önce

mahircan15

Zaten kabul ediliyor

4 ay önce

BurakDoruy

Türkçe'de öyle böyle diye bir kullanım yok.

3 yıl önce

osmanemre12as

Bencede olmuyo cok sacma

3 yıl önce

agaagaagaagaaga

Favori kalıp.. Eh işte..idare eder..şöyle böyle

3 yıl önce

hasan451

Benim bildiğim kadarıyla hemen hemen anlamındadir

4 yıl önce

EminTopcu

Yanlış biliyosun. Almost, about veya nearly bu anlami karşılar

3 yıl önce

yaylacicegi

İyiki ele bele yazan olmamiş

2 yıl önce

rzab.

"İç güveyisinden hallice" tam karşılığı bence. http://tureng.com/en/turkish-english/so%20so

2 yıl önce

Ynsbsrsln

idare eder.

2 yıl önce

selin568383

Gibi gibi de kabul edilir

2 yıl önce

DRNDKY

♧SO SO♧ bir kalıptır İNGİLİZCE'de

2 yıl önce

juzarsif

Cevaba "Şöyle böyle" yazdım, tüh bu doğru değil deyip doğru cevap olarak "Şöyle böyle", yazdı.. şaka gibi yav

1 yıl önce

Osman148224

Hemen hemen

5 ay önce

rfk649649

Mesela how are you sorusuna so so şeklinde cevap verebilirmiyiz

2 yıl önce

BeyzaZeytun

evet

11 ay önce

AdamBayramoglu

gibi gibi

1 yıl önce

zekiye882746

Aynı şeyi yazmışsınız ama cevabın hatalı diyorsunuz

1 yıl önce

Caglar341567

gibi gibi

1 yıl önce

NygelSama

Hahaha, çok iyi. En sevdiğim cümlelerden biri olabilir. So so :D

6 ay önce

aburcuburyan

Ingilizle klavye kullananlar icin "soyle boyle" cevabi da kabul edilmeli

1 yıl önce

NygelSama

Aşağıda türkçe kelimeleri de veriyor onlara tıklayıp ekleyebiliyorsun.

6 ay önce

Abdlkadir131390

cahilsin bari belli etme :)

4 ay önce

MeryemRana9

Şöyle böyle yazıyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

yasin32.17

Birden cok anlami var ama anlamları birbiriyle baglantili

2 ay önce

karadavut6

Yarı yarıya gibi anlamda çıkmaz mı! Çeviri doğru yaptım. Şöyle böyle ...

1 ay önce

haledoga

What ?

3 hafta önce

memoli14
memoli14

Cevap "şöyle böyle" diyor ama öyle böyle yazdım onuda kabul etti :)

1 yıl önce

Seda990676

gibi gibi olarakta kullanılıyor, neden doğru kabul edilmiyor???

10 ay önce

tayfun441

Dogru çıktı

9 ay önce

Kamilen1

"Belen ağrı" derler Muğla'da :) Bi de "iç güveysinden hallice" var

8 ay önce

Enes613418
7 ay önce

NUR-ELA

so so diyor ama şöyle böyle diye kabul ediyor . ikisininde aynı olması lazım değil mi

2 yıl önce

Atilla216742

Bir kalıp gibi düşünün. not very good, but not bad (çok iyi değil, fakat kötü de değil) orta karar.

2 yıl önce

seher247384

Evet

1 yıl önce

Shahrazad26

Yani yani.

1 yıl önce

seher247384

Sadece so so yazcak siniz

1 yıl önce

MeryemRana9

Adamı hasta ediyor,bir soruda geçti sonraki soruda geçmiyor

1 yıl önce

furukomanya

En sevdigim

1 yıl önce

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

7 ay önce

JaggedAnnen

kardeş şöyle böyle de olur aşağı yukarı anlamı da var ingilizce sadece gramerden ibaret değil onlar yanlış söylesen de anlıyo bundan dolayı yapay zekalı bi programdan medet ummak yanlış ingilizce öğrenmek istiyosan amerikaya git ingiltereye git

2 yıl önce

dilege1

Ikisi de aynı kelime niye farklı anlamlarda kullanılmış

2 yıl önce

PettyBourgeois

Hemen hemen.. Neden kabul olmuyor?

2 yıl önce

BursaOktay

Böyle şöyle olmaz mı

1 yıl önce

StellaMerlo

Türkcede böyle bir kalip yok.

1 yıl önce

abdurrahim989534

Bilader böyle şôyle ne aq mantığına uyuyor mu bi duşünün de yorum yazin aq

1 yıl önce

rem188228

Böyle şöyle yazdım kabul etmesi gerekmiomu

1 yıl önce

Murat862102

Ateşşş :D

1 yıl önce

emine026

öyle böyle yazdım kabul etmedi :)

4 yıl önce

Hilal.41

Ş harfini koymyı unutmuşsun

2 yıl önce

burcublt

gibi gibi de olmalı bence.

3 yıl önce

Ahmedselim1

yani neden olmuyor ki?

3 yıl önce

blacksmoke92

aşağı yukarı niye olmuyor

4 yıl önce

-Ertugrul-
-Ertugrul-

Öyle böyle yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

mertali12

So:öyle demek ama So so olunca şöyle böyle oluyor. ŞAŞIRTICI ;)

3 yıl önce

MelihKarak3

Biraz yazmıştım

4 yıl önce

siar.gungo

yani yani olur mu

4 yıl önce

bayarslan

bence so so türkçede eh veya idare eder anlamı taşıyor

3 yıl önce

yyavuz023

"öylesine" diyemez miyiz?

4 yıl önce

SalihDemir3

Hemen hemen yazmistim?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hemen hemen = more or less

4 yıl önce

AdamBayramoglu

more or less= aşağı yukarı

1 yıl önce

JaggedAnnen

hayır hemen hemen : almost

2 yıl önce

dryanik

More or less 'az çok' degil mi. Ben de hemen hemen yazmistim

4 yıl önce

Aykanov

vasat diyemez miyiz?

4 yıl önce

HamzaYiitD

Hayr

3 yıl önce

erdem96

Vasat=mediocre

4 yıl önce

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.