"So so."

Çeviri:Şöyle böyle.

4 yıl önce

19 Yorum


uzgunkasli

gibi gibi?

4 yıl önce

makulportakal

"Öyle böyle" kabul edilebilir bir cevap olmalıydı.

4 yıl önce

agaagaagaagaaga

Favori kalıp.. Eh işte..idare eder..şöyle böyle

3 yıl önce

hasan451

Benim bildiğim kadarıyla hemen hemen anlamındadir

4 yıl önce

rzab.

"İç güveyisinden hallice" tam karşılığı bence. http://tureng.com/en/turkish-english/so%20so

2 yıl önce

yaylacicegi

İyiki ele bele yazan olmamiş

2 yıl önce

Ynsbsrsln

idare eder.

2 yıl önce

selin568383

Gibi gibi de kabul edilir

2 yıl önce

DRNDKY

♧SO SO♧ bir kalıptır İNGİLİZCE'de

1 yıl önce

juzarsif

Cevaba "Şöyle böyle" yazdım, tüh bu doğru değil deyip doğru cevap olarak "Şöyle böyle", yazdı.. şaka gibi yav

1 yıl önce

Osman148224

Hemen hemen

2 ay önce

rfk649649

Mesela how are you sorusuna so so şeklinde cevap verebilirmiyiz

2 yıl önce

BeyzaZeytun

evet

9 ay önce

AdamBayramoglu

gibi gibi

1 yıl önce

zekiye882746

Aynı şeyi yazmışsınız ama cevabın hatalı diyorsunuz

1 yıl önce

Caglar341567

gibi gibi

1 yıl önce

NygelSama

Hahaha, çok iyi. En sevdiğim cümlelerden biri olabilir. So so :D

4 ay önce

aburcuburyan

Ingilizle klavye kullananlar icin "soyle boyle" cevabi da kabul edilmeli

1 yıl önce

MeryemRana9

Şöyle böyle yazıyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.