Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They read me a book."

Çeviri:Onlar bana bir kitap okurlar.

4 yıl önce

43 Yorum


englandgirltna

benim kitabım yazanlar neden yanlış olduğunu açıklayalım THEY onlar anlamına gelir READ they den dolayı (they çoğuldur) lar olabilir okumak anlamına gelir ME bana anlamına gelir A bir anlamına gelir BOOK kitap anlamına gelir Bu kelimelerle anlamlı bir cümle kurduğumuzda ONLAR BANA BİR KİTAP OKURLAR olur.

2 yıl önce

Ben10778017

Doğru

4 ay önce

Defne449350

Ben bazı kelimeleri unuttum

1 yıl önce

Horseless

Onlar bana kitap okur yerine onlar bana kitabı okur yazdım. ''a book'' olduğu için kitap belli değil mi?

2 yıl önce

onatenver
onatenver

the, definite artikel dir yani belirli bir nesne için kullanılır a ise genel sadece orda nesneyi söylemek için kullanılır yani a kullanmak zorundayız burda çünkü bir kitap demiş kitabı deseydi the olacaktı

2 yıl önce

glse190404

Onlar bana bir kitap okur olacak a book olduğu için bir kitap

10 ay önce

sude372484

Aynen

8 ay önce

zeynep614349

Kolaydı☺☺☺☺

1 yıl önce

KymetMurat

çok zor yani hiç birşey anlamadım

1 yıl önce

merfaruk301222

Güzelmiş

1 yıl önce

duru510164

They read me a book

Onlar bana bir kitap okurlar

Yha hayir anlamadigim su neden onlar bana kitap okur olmuyo cok sacma degilmi

1 yıl önce

besa.vural

This my hippp this my hipp uuuuuu

1 yıl önce

yavuz699285

cümleyi devrik kurdum kabul atmedi

1 yıl önce

HALL971666

buradaki me ne işe yarıyor

1 yıl önce

DeryaDeniz57874

Ben 'di sanirim

1 yıl önce

veyselefe1

Ben they read a book okımuşum bana yı görmedim

1 yıl önce

Kut_hat

Mikrofona konuştuğum halde kabul etmiyor? Aynı sorunu yaşayan varmı?

1 yıl önce

sble4

Ukk empire empire

1 yıl önce

Samet190301

Onlar bana bir kitap okurlar. şartmı

1 yıl önce

KerasusKon

Şart değil

4 ay önce

KerasusKon

Telaffuzu göre okurlar da denebilir ama TR olarak okur dedim bu aslinda doğrusu

4 ay önce