"They read me a book."

Çeviri:Onlar bana bir kitap okurlar.

4 yıl önce

9 Yorum


englandgirltna

benim kitabım yazanlar neden yanlış olduğunu açıklayalım THEY onlar anlamına gelir READ they den dolayı (they çoğuldur) lar olabilir okumak anlamına gelir ME bana anlamına gelir A bir anlamına gelir BOOK kitap anlamına gelir Bu kelimelerle anlamlı bir cümle kurduğumuzda ONLAR BANA BİR KİTAP OKURLAR olur.

2 yıl önce

Defne449350

Ben bazı kelimeleri unuttum

1 yıl önce

Horseless

Onlar bana kitap okur yerine onlar bana kitabı okur yazdım. ''a book'' olduğu için kitap belli değil mi?

3 yıl önce

onatenver
onatenver

the, definite artikel dir yani belirli bir nesne için kullanılır a ise genel sadece orda nesneyi söylemek için kullanılır yani a kullanmak zorundayız burda çünkü bir kitap demiş kitabı deseydi the olacaktı

2 yıl önce

glse190404

Onlar bana bir kitap okur olacak a book olduğu için bir kitap

1 yıl önce

zeynep614349

Kolaydı☺☺☺☺

1 yıl önce

KymetMurat

çok zor yani hiç birşey anlamadım

1 yıl önce

suheda849007

I. Me bana He. Him onu She. her onu It. It onu We. I Us bize You. I You sana They. Them onlara

1 yıl önce

merfaruk301222

Güzelmiş

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.