Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They read me a book."

Çeviri:Onlar bana bir kitap okurlar.

4 yıl önce

46 Yorum


englandgirltna

benim kitabım yazanlar neden yanlış olduğunu açıklayalım THEY onlar anlamına gelir READ they den dolayı (they çoğuldur) lar olabilir okumak anlamına gelir ME bana anlamına gelir A bir anlamına gelir BOOK kitap anlamına gelir Bu kelimelerle anlamlı bir cümle kurduğumuzda ONLAR BANA BİR KİTAP OKURLAR olur.

2 yıl önce

Ben10778017

Doğru

5 ay önce

Horseless

Onlar bana kitap okur yerine onlar bana kitabı okur yazdım. ''a book'' olduğu için kitap belli değil mi?

2 yıl önce

onatenver
onatenver

the, definite artikel dir yani belirli bir nesne için kullanılır a ise genel sadece orda nesneyi söylemek için kullanılır yani a kullanmak zorundayız burda çünkü bir kitap demiş kitabı deseydi the olacaktı

2 yıl önce

glse190404

Onlar bana bir kitap okur olacak a book olduğu için bir kitap

1 yıl önce

sude372484

Aynen

9 ay önce

Defne449350

Ben bazı kelimeleri unuttum

1 yıl önce

Ozlem

Aynen ben de okurlara bastım zannet[im basmamışım

1 ay önce

zeynep614349

Kolaydı☺☺☺☺

1 yıl önce

KymetMurat

çok zor yani hiç birşey anlamadım

1 yıl önce

merfaruk301222

Güzelmiş

1 yıl önce

duru510164

They read me a book

Onlar bana bir kitap okurlar

Yha hayir anlamadigim su neden onlar bana kitap okur olmuyo cok sacma degilmi

1 yıl önce

besa.vural

This my hippp this my hipp uuuuuu

1 yıl önce

yavuz699285

cümleyi devrik kurdum kabul atmedi

1 yıl önce

HALL971666

buradaki me ne işe yarıyor

1 yıl önce

DeryaDeniz57874

Ben 'di sanirim

1 yıl önce

asya.kaya07

"Bana" anlamına geliyor

2 hafta önce

veyselefe1

Ben they read a book okımuşum bana yı görmedim

1 yıl önce

Kut_hat

Mikrofona konuştuğum halde kabul etmiyor? Aynı sorunu yaşayan varmı?

1 yıl önce

sble4

Ukk empire empire

1 yıl önce

Samet190301

Onlar bana bir kitap okurlar. şartmı

1 yıl önce

KerasusKon

Şart değil

5 ay önce

KerasusKon

Telaffuzu göre okurlar da denebilir ama TR olarak okur dedim bu aslinda doğrusu

5 ay önce

suheda849007

I. Me bana He. Him onu She. her onu It. It onu We. I Us bize You. I You sana They. Them onlara

1 yıl önce

DERNDENZ

Onlar bana bir kitap okurlarla onlar bana okurlar bir kitap arsındaki fark =0 ama yanlış

1 yıl önce

EslemESEN1

it cansız varlıklara giriyorsa hayvanlar canlı ise biz de bir hayvanlar tarafından memeliler grubundaysak o zaman neden biz itlere girmeyiz?

1 yıl önce

EslemESEN1

Ve neden it cansız varlık olup da hayvanların canlı olup "it"lere girmesi? Nasıl oluyor?

1 yıl önce

RABAMER

Bence cok sacma bir seyyy

1 yıl önce

mer527018

güzel soruydu

1 yıl önce

AsyaSu3

Anlaşılmıyor ki

1 yıl önce

Aye1184066

Onlar bana bir kitap okurlar YA DA Onlar bana kitap okurlar

1 yıl önce

glse190404

Tuna yazıcıoğlu haklı

1 yıl önce

glse190404

Tuna yazıcıoğlu haklı

1 yıl önce

begen7

Çok saçma

1 yıl önce

iremsu95

THEY READ ME A BOOK

10 ay önce

AsyaSu3

Dahs onceden okurlsr dedigimfe ksbul etmiyor du simdi ediyor

10 ay önce

KksalYilma

Bunu hem simdiki zaman hemde gelcek zaman olarak kullanabilirmiyiz :(

9 ay önce

yilmaz334108

Yarin kediye dog kopege cat demesek iyi kafa iyice karisti

8 ay önce

zafereren4

Slm

8 ay önce

ASENAYILDI

onlar ban kitap okerr yazdım yanlışlıkla kabul etmedi

7 ay önce

Hsna272068

Onlar bana bir kitap okurlar olucak

7 ay önce

aybala87212

Söyleğini şeyi sen söylüyorsun ya orada sürekli bana yanlış diyor ne yapmalıyım

5 ay önce

HGBO9

Devrime bak

4 ay önce

Eda442523

Benim anlamadığım şey: "onlar bana bir kitap okur" sacma oluyor. Olması gereken " onlar bana kitap okur" değil mi? Çünkü cümle genis zamanda

2 ay önce

CanUludil

Arkadaslar cumle yapisi hakkinda bilhi verir misiniz

2 ay önce

baranahmet68

Me a book ta "a" ey sesini alamadım sanki yuttu hızlı söylenişte

2 hafta önce