1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir sind alle zufrieden."

"Wir sind alle zufrieden."

Çeviri:Biz hepimiz memnunuz.

July 23, 2016

4 Yorum


nazan179842

"Zufrieden" icin "memnun" ve "halinden memnun" olarak anlamlar konulmus. Ama cevaben "Hepimiz halimizden memnunuz" kabul edilmiyor. Bence kabul edilmeli, hem kelime anlamina uygun hem de cumlenin butunundeki anlama uygun.


MeteUlku

Evet ve bu gibi durumlarda cümlenizi rapor edin lütfen.


nazan179842

Evet rapor ettim. Teşekkür ederim.


hpXA2M

CEVAPLAR KOTROL EDILMELI

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.