Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Když poprvé použiješ tuto službu, budeš se muset zaregistrovat."

Překlad:The first time you use this service you will have to register.

před 2 roky

6 komentářů


Hvezdar77
Hvezdar77

prosím co je špatně na první větě s "When ...? proč to takto nemůžu přeložit?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Variantu s 'When...' prijimame, ale vzhledem k delce vety tam mate milion moznosti udelat nekde chybu, takze bez cele vety vam neumim rict, proc vam to odmitlo.

před 2 roky

alexander.pesak

kde je v anglické větě to když? proč je v první části současnost a v druhé budoucnost?

před 9 měsíci

dtzj3

when you firstly use this service you will have to make registration? Díky

před 7 měsíci

dtzj3

when you firstly use this service you will have to register ?? Díky

před 5 měsíci

DaliborNovy

"When will you use this service for the first time you will have to register." Nahlásil jsem to, ale asi tam fakt nesmí být to první will. Je to tak?

A ani takhle by to nešlo? ""When you will use this service for the first time you will have to register." Díky moc.

před 5 měsíci