"A boy and a girl eat."

Fordítás:Egy fiú és egy lány eszik.

February 4, 2014

18 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

viri1222

Azert nem fogadta el a ''a fiu es a lany esznek''-et mert nem az volt hogy ''the boy '' meg ''the girl''. Az volt hogy ''a boy '' ami ugye azt jelenti hogy ''egy fiu ''' ezert

February 13, 2014

evaneni

tényleg:)

April 10, 2014

majom51

Köszönöm

February 16, 2014

Tododorapolka

En is ezt mondom

January 16, 2015

JonaBence

nekem se fogata el hogy a fiú és a lány eszik

February 9, 2014

orsokka

Kimondtam rendesen de nem fogadta el mar ötödjére sem

February 15, 2014

bizanc

miért lesz ez eat? és miért nem eats? hisz ő eszik és nem esznek a szó vége???

February 4, 2014

mordie

mert így már ketten vannak, és többes szám harmadik személy: they eat, csak a they-t kifejtetted. magyarul persze így is helyes (és általában így mondjuk), de úgy is jó, hogy a fiú és a lány esznek.

February 4, 2014

bigacsiga2

Vagy 6x meghallgattam és nekem mindig úgy tűnt, hogy azt mondja eats, aztán még sem.

February 25, 2014

giNmeth

Hasonló

February 21, 2014

balint.tom

Ezt mondta

March 19, 2014

pirosarany

Ez nem korrekt!

April 26, 2014

AdlHorvth2

Miért nem fogadja el ha felcserélem ( egy lány és egy fiú eszik)?

January 20, 2015

VeresEszter

nekem soha nem fog adja el, mindig azt írja " Próbáld újra".

March 7, 2015

Bence98426

Nekem se fogadta el : a fiú és lány eszik

February 15, 2016

Niki218

Mikor lehet tudni h az "a " névelőre vagy az " egy " szóra utal ?

June 25, 2016

OdliaFritz

Magyarul esznek miért nem jó?

July 24, 2018

MagNiki1

Nagyon jo es hasznos alkalmazas

August 25, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.