"What properties does it have?"

Çeviri:Onun ne özellikleri var?

February 4, 2014

32 Yorum


hayrettin.3

Property kelimesini emlak olarak tercüme etsek,onun ne emlakları var gibi bir anlam da çıkabilir diye düşündüm.

June 21, 2014

Selcen_Ozturk

özne "it" olduğu için bu çeviri pek olmuyor

June 21, 2014

hayrettin.3

Duolingo örneklerinde it herhangi bir 3. Tekil şahıs için kullanılıyor ve ben şaşırıyordum.benim bildiğim cansız ve hayvan için kullanılıyor.o zaman bu yorumunuzda haklısınız.

June 21, 2014

Selcen_Ozturk

bazen otomatik olarak "en iyi cevap" olarak eklenmiş "it" evet insanların yapması gereken aktivitelere de, gördükçe çıkarıyorum.

June 21, 2014

terimjr

Burada "it" ile tuzel kisi ifade edilmis varsayilabilir mi? "O sirketin hangi mulkleri/emlaklari var" gibi?

January 3, 2015

MuratDemir874747

Benim bildigim it cinsiyetini bilmedigimiz insanlar için de kullanılır mesela kapının arkasında biri var

November 22, 2015

mgvn

burada ki ayrıntı ; have yardımcı fiil değil . does bu görevi görüyor ve have sahip olmak anlamında ana fiil görevi görüyor o yüzden özneye uygun has,have gibi düşünülmüyor.

June 3, 2014

MCosan

Zor bir cümle.

August 17, 2015

TolgaKymen

soru cümlerlerinde have kullanılır. "what does she have" gibi what does she has olmaz

April 3, 2014

murat.erbe

Programlarda properties sekmesi vardir ve bu "özellikler" anlaminda kullanilir

August 27, 2014

emrehendekci

Onun ozellikleri ne de oluyor arkadaslar

April 23, 2016

m.kocek

arkadaşlar bu çeviri doğru mu , properties den özellikleri anlamını mı çıkarmalıyız

March 20, 2014

canturkan_1234

Evet

July 3, 2014

nurgl842481

What is it propertes neden olmaz

April 7, 2018

dryusufyoraz

properties sahne kıyafetleri diye geçiyo sözlükte anlamadım bu cümleyi ?

February 4, 2014

ProwlingParis

o sözlük çok iyi bi sözlük gibi gözükmüyo :-) En yakın sahneye konan objelere falan "prop" denir. Kelimenin üzerine gelince anlamı çıkıyo zaten, ne gerek var ki sözlüğe?

February 4, 2014

mert.aktas

Hangi mülkler ona ait diye bir çeviri olabilir mi?

April 10, 2015

jzlcdh

Olmaz çünkü "Hangi mülkler ona ait?" "What properties do they have?" ya da "What properties does he/she have?" demek.

January 26, 2016

neoramax

"onun hangi mülkleri var" kabul etmedi

October 24, 2015

jzlcdh

Yes because "properties" does not mean "mülkler" in this sentence.

February 7, 2016

jzlcdh

"Onun özellikleri ne var?" olur mu?

January 26, 2016

Velikarak

O ne özelliklere sahip?

February 7, 2016

papazel

Ne özellikleri var onun şeklinde devrik hali kabul etmedi ve üzdü

December 9, 2016

Bisnev99

O hangi özelliklere sahip olur mu? Ayrıca properties bir sıfat mı?

July 28, 2017

meliksahlo

Ayni alistirmanin baska sorularinda property mulk anlaminda kullanilmis. Property diyince akla ilk gelen anlam mulktur Ozellik anlami degildir. Kesinlikle hatali bir cevap.

Dogru cevap, kulaga sacma gelse de; "Onun hangi mülkleri var?"

February 27, 2018

-PJM-

"What color is blue = "/Hangi/ renk mavidir?" "What properties" = "/Hangi/ mülkleri var?" olmuyor mu?

July 24, 2018

alicangelc

Selam dolingocular

August 6, 2018

HlyaCihangir

''Onun ne özellikleri vardır?'' Bu cevap neden yanlış kabul ediliyor? Aynı değil mi?

January 4, 2019

Mehmet_Tuncer_59

"Emlak" mulk kelimesinin coguludur property mulk ise emlak properties in karsiligi olur. Ayrica kelimenin ozellik disindaki anlamlari cevap olarak kabul edilmiyor....

January 21, 2019

Sdt385204

"o hangi özelliklere sahip" daha doğru bir tercüme olmaz mı?

February 17, 2019

kadir133291

does ve have'i birisi biraz ayrıntısıyla açıklayabilir mi ?

April 17, 2019

Yksel16052

Cevabım tamamen doğru olduğu halde yeşil yerine kırmızı yandı.Sebebini öğrenebilirmiyim.Cevaplarsanız sevinirim.

April 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.