Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What properties does it have?"

Çeviri:Onun ne özellikleri var?

0
4 yıl önce

37 Yorum


hayrettin.3

Property kelimesini emlak olarak tercüme etsek,onun ne emlakları var gibi bir anlam da çıkabilir diye düşündüm.

24
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne "it" olduğu için bu çeviri pek olmuyor

15
Cevap ver4 yıl önce

hayrettin.3

Duolingo örneklerinde it herhangi bir 3. Tekil şahıs için kullanılıyor ve ben şaşırıyordum.benim bildiğim cansız ve hayvan için kullanılıyor.o zaman bu yorumunuzda haklısınız.

10
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bazen otomatik olarak "en iyi cevap" olarak eklenmiş "it" evet insanların yapması gereken aktivitelere de, gördükçe çıkarıyorum.

14
Cevap ver4 yıl önce

iamnotabot

Burada "it" ile tuzel kisi ifade edilmis varsayilabilir mi? "O sirketin hangi mulkleri/emlaklari var" gibi?

8
Cevap ver3 yıl önce

DicleDerya

Seninle diğer hesabımda arkım

-6
Cevap ver2 yıl önce

MuratDemir874747

Benim bildigim it cinsiyetini bilmedigimiz insanlar için de kullanılır mesela kapının arkasında biri var

3
Cevap ver2 yıl önce

mgvn
mgvn

burada ki ayrıntı ; have yardımcı fiil değil . does bu görevi görüyor ve have sahip olmak anlamında ana fiil görevi görüyor o yüzden özneye uygun has,have gibi düşünülmüyor.

17
Cevap ver4 yıl önce

MCosan
MCosan

Zor bir cümle.

6
Cevap ver2 yıl önce

TolgaKymen

soru cümlerlerinde have kullanılır. "what does she have" gibi what does she has olmaz

5
Cevap ver4 yıl önce

murat.erbe

Programlarda properties sekmesi vardir ve bu "özellikler" anlaminda kullanilir

5
Cevap ver3 yıl önce

emrehendekci

Onun ozellikleri ne de oluyor arkadaslar

2
Cevap ver2 yıl önce

dryusufyoraz

properties sahne kıyafetleri diye geçiyo sözlükte anlamadım bu cümleyi ?

0
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

o sözlük çok iyi bi sözlük gibi gözükmüyo :-) En yakın sahneye konan objelere falan "prop" denir. Kelimenin üzerine gelince anlamı çıkıyo zaten, ne gerek var ki sözlüğe?

9
Cevap ver14 yıl önce

mustafa_sari

sözlük belki cümle şeklinde çeviriyordur :)

0
Cevap ver4 yıl önce

m.kocek

arkadaşlar bu çeviri doğru mu , properties den özellikleri anlamını mı çıkarmalıyız

0
Cevap ver4 yıl önce

canturkan_1234

Evet

0
Cevap ver4 yıl önce

mert.aktas

Hangi mülkler ona ait diye bir çeviri olabilir mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Olmaz çünkü "Hangi mülkler ona ait?" "What properties do they have?" ya da "What properties does he/she have?" demek.

3
Cevap ver2 yıl önce

neoramax

"onun hangi mülkleri var" kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Yes because "properties" does not mean "mülkler" in this sentence.

2
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Onun özellikleri ne var?" olur mu?

0
Cevap ver2 yıl önce

Velikarak

O ne özelliklere sahip?

0
Cevap ver2 yıl önce

papazel

Ne özellikleri var onun şeklinde devrik hali kabul etmedi ve üzdü

0
Cevap ver1 yıl önce

Bisnev99

O hangi özelliklere sahip olur mu? Ayrıca properties bir sıfat mı?

0
Cevap ver1 yıl önce

meliksahlo

Ayni alistirmanin baska sorularinda property mulk anlaminda kullanilmis. Property diyince akla ilk gelen anlam mulktur Ozellik anlami degildir. Kesinlikle hatali bir cevap.

Dogru cevap, kulaga sacma gelse de; "Onun hangi mülkleri var?"

0
Cevap ver5 ay önce

nurgl842481

What is it propertes neden olmaz

0
Cevap ver4 ay önce

-PJM-

"What color is blue = "/Hangi/ renk mavidir?" "What properties" = "/Hangi/ mülkleri var?" olmuyor mu?

0
Cevap ver3 hafta önce

alicangelc

Selam dolingocular

0
Cevap ver1 hafta önce