"She eats an apple."

Fordítás:Eszik egy almát.

4 éve

26 hozzászólás


k.gabi
k.gabi

Az "Egy almát eszik" forditás miert elfogadhatatlan?

5 hónapja

Krisman99

Ja ezt irtam 2x is xdd

4 hónapja

csombor.andrea

Mert E/3 személyben kap egy "s"-t

4 éve

bpeti06

hááááááááááááááááááááát

3 éve

GloncziLsz

Halod neked nem való az angol hàny éves vagy?

2 éve

kelemenkri8

You dick man

1 éve

fuzesinfo

MI ez az új változtatás? "Nem a megfelelő szót használtad. Ő egy almát megeszik." nem eszik, hanem megeszik? Nem iszik hanem megiszik? ..... Az hogy eszik egyértelmű, de honnan jött az újabban, hogy meg is eszi?

4 hónapja

EniPetra

Ő egy almát eszik. Az miért nem jó?

2 hónapja

imreporacz

Nagyon jó

1 éve

KittiSzjli

10 hónapja

Bagoly12

...

4 éve

bpeti06

mi a ...?

3 éve

tzoltang

miért eats?

4 éve

Kolos2003

Mert az 1 szám 3. Személy mögé mindig s kerül igénél

4 éve

FloraKujbu

Mert amikor egyes szám első szám harmadik szeméjben van, akkor hozzá szoktak tenni egy s-t.

3 éve

dj.dora66

Vagy es-et

2 éve

BndeBoglrk

Mert E/3 személy

7 hónapja

noemi.migl

Mert eat + őrola van so igy külon s rag

4 éve

miklos.var

Akkor ha jól értem válaszod akkor azért, mert őróla van szó és ezért kell oda írni az (s) ragot?

4 éve

bpeti06

nem kell odaírni az (s) ragot

3 éve

bpeti06

igen, neked is igazad van

3 éve

Manuka6

Mert van az,hogy ÉN TE Ő MI TI ŐK és ha az van, hogy mittudomén she eats bread vagy he drinks juice azért van S a végén mert ha he vagy she-vel kezdődik akkor mindig S kell a végére.(nemtudom miért van így)

2 éve

bpeti06

mert eszik

3 éve

lafy00

Kn

2 éve

lafy00

SCcccfHbbb

2 éve

MtGregorcs

Azért az Eszik van elől mert az nagybetű

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.