"Ich esse das Gemüse."

Çeviri:Sebzeyi yiyorum.

July 24, 2016

29 Yorum
Tartışma kilitli.


SametTIRPA1

Ben bu sebzeyi yiyorum kabul olmuyor neden


alicozturk

çünkü cümlede "bu" denmiyor.


Doukanada

Ben sebze yerim kabul etmiyo garip


Howyoudoing11

Ben sebze yerim.--Ich esse Gemüse. Ben sebzeyi yerim.--Ich esse das Gemüse.


alicozturk

"das" kullanıldığı için sebzeyi oluyor. hangi sebzeyi yediği belli yani


SiriusBlack99

Burada sebzeyi deki 'yi' anlamını ne veriyor?


kromna74

Die gemüse olmaz mi


circassian45

Hayır ne alaka ha meyve yiyorum demişsin ha meyveyi


alicozturk

"das" kullanıldığı için sebzeyi oluyor. hangi sebzeyi yediği belli yani


HaimSait

Sebze yiyorum olmuyor fakat sebzeyi yiyorum oluyor. Hatalı


alicozturk

"das" kullanıldığı için sebzeyi oluyor. hangi sebzeyi yediği belli yani


COSMCONUR

Sebze veya sebzeyi n3 fark ediyor ki


alicozturk

"das" kullanıldığı için sebzeyi oluyor. hangi sebzeyi yediği belli yani


Yasin8894

Sebzeyi yerim de doğru kabul edilmeliydi


Kumsal723846

ben sebze yiyorum neden olmuyor


Yasin8894

"sebze yiyorum" dediginizde belirsiz bir nesnedir. Fakat "sebzeyi yiyorum" dediginizde belirli (daha onceden hangi sebze oldugu konusulmus, bilinen, belirli bir) sebzeden bahsedersiniz. Burada Almancada da "artikel"ler vasitasiyla olur.

"Ich esse Gemuese" => belirli olmayan, genel anlamda sebze yemek anlaminda

"Ich esse das Gemuese" => belirli, daha once konusulmus olan sebzeyi yemek anlaminda.

Bu ikisi farkli seyler


SarpSarp3

Neden sebze degilde sebzeyi oldu açıklaya bilir misiniz acaba


HikmetEren33

Sebze ile sebzeyi aynı anlama geldiği için bu sorular değiştirilmeli


IbrahimAca13

Ben sebze yiyorum. Auch richtig


Bla0111

Şimdi zaman mı yoksa geniş mi


Yasin8894

Almancada ikisi de ayni


tolga3485

Ben sebzeyi yiyorum olmaz mı ?


GltenremYA

Mikrofonumu açar mısınız?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.