"Theycannotstartwithoutus."

Переклад:Вони не можуть розпочати без нас.

2 роки тому

8 коментарів


slawko188

вони не можуть починати без нас

11 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Після модального cannot не ставиться to. Про випадки, коли перед інфінітивом не можна ставити to, можна почитати у Драгункіна на стор 46-50. Про модальні дієслова (Драгункін називає їх елементами) на стор 48: "Ни слева, ни справа от элементов (в отличие от глаголов!) не ставится частица to". Тобто, ні перед модальними дієсловами, ні після них to не ставиться. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

2 роки тому

vvfors
vvfors

Згоден: I cannot come... чомусь тут перекладено "не можу приходити", хоча в такому випадку мало би бути to come !?

1 рік тому

0505625596

чому не провильно [вони не можуть розпочинати без нас]

2 роки тому

Nordry
Nordry

"розпочинати"(як і "починати") - "to start"

2 роки тому

MykolaKole

Перекладач google видає переклад "розпочати" як "to start"

2 тижні тому

Fb8U1
Fb8U1

2 роки тому я писав у цьому обговоренні, чому не ставиться to після модальних дієслів (cannot). Почитайте мій коментар вище.

Додам, що to не ставиться перед дієсловами, якщо їм передують дієслова:

Make

Let

А також дієслова чуттєвого сприйняття:

See

Hear

Feel

Notice

Observe

Watch

Про це чтайте там же у Драгункіна: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf на стор 49.

2 тижні тому

MykolaKole

Та я кепкую з Nordy, а правила використання модальних дієслів я пам'ятаю ще зі школи. Просто, дійсно, дієслово start потрібно використовувати без частки to. А перекласти його можна і починати, і розпочати (як пропонує програма), і розпочинати, і стартувати... Все залежить від контексту. Українська мова дуже інваріантна, тому потрібна дуже велика робота розробників, щоб врахувати всі можливі варіанти перекладу українською. Я хоч, як програміст, все це розумію, але іноді дуже переймаюсь, коли, щоб пройти далі, потрібно запам'ятати якийсь певний переклад.

2 тижні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.