A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Find the cat!"

Fordítás:Találd meg a macskát!

0
4 éve

9 hozzászólás


Edina82

Én azt irtam: Keresd meg a macskát és elfogadta, aztán másik megoldásnak felkinálta a Találd meg a macskát! Ez a "find" néha kaotius fordithatóságú számomra....

1
Válasz4 éve

Metatron36

Find = talál Look for/search/seek = keres

0
Válasz2 éve

ffile

Pedig magyarul így mondjuk, Keresd a macskát!

0
Válasz4 éve

LszlUgrai

Mert magyarul, aki keres az talál....

4
Válasz4 éve

Edit897833
-1
Válasz2 hónapja

termeszetfia

Nekem azt írta megoldásként, hogy keresd a macskát ahelyett amit en írtam: megvan a macska. Viszont mire idejöttem azt írta Találd meg a macskát

0
Válasz4 éve

DMonka
DMonka

Keresd a macskat nem fogadja el

-1
Válasz4 éve

der_csoppy
der_csoppy

mert a find azt jelenti, h találni. a search for vagy a look for vagy a seek meg azt, h keresni.

1
Válasz4 éve