A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Why do you have white pants?"

Fordítás:Miért van fehér nadrágod?

4 éve

5 hozzászólás


Lona08

ezt miért nem fogadta el? miért van neked fehér nadrágod?

4 éve

BarnabsMez

énis ezt irtam énsem értem igazábol még nincs kész fejlődik a rendszer

4 éve

maria.deme2

Nekem az írta miért van rajtad fehér nadrág?ezt nem értem mert itt nincs az hogy wear=viselni ,hordani

4 éve

AnikG1

Pants nem többeszamban van?

4 éve

61ibolya

miért vannak fehér nadrágjaid - sajnos nem fogadta el :( honnan tudható a többes szám csak a nadrág szárai, vagy a több darab miatt van? vagy ez hiba?

4 éve