Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Mění ten předmět."

Překlad:They change the subject.

před 2 roky

4 komentáře


enevelia

"Mění ten předmět"... Nevěděla jsem jakého rodu kdo mění předmět, tak jsem přeložila: "It changes the subject", a to je počítané jako chyba? Místo IT zde má být HE, ale myslím, že pokud napíši IT nebo SHE, je to stále dobře. Spíše se u této věty opoměly rody? :-)

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Opomel se tenhle. Meli jsme Oni, on i ona a na toho chudaka 'to' se zapomelo. Doplneno. Dik.

před 2 roky

VampCB

Proč zde nelze použít slovíčko item?

před 1 rokem

miczoken

Proč nemůže být object? Nevzalo mi to.

před 1 rokem