Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My brother eats twice as much as me."

Çeviri:Benim erkek kardeşim benim iki katım kadar yer.

0
4 yıl önce

4 Yorum


PseudoBerliner
PseudoBerliner

benim erkek kardeşim benim iki mislim kadar yer

"iki mislim" kullanılıyor mu Türkçede?

1
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

kullanılıyor.

1
Cevap ver4 yıl önce

Selin784782

O biraz daha sokak ağzı

1
Cevap ver11 yıl önce

NEsraGler

Until kadar niye kullanilmiyor

0
Cevap ver2 ay önce