1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My brother eats twice as muc…

"My brother eats twice as much as me."

Çeviri:Benim erkek kardeşim benim iki katım kadar yer.

February 4, 2014

10 Yorum


Sezgin_

"twice as much" iki kat daha fazla. kimden? "as me" benden


yaliyev

benim erkek kardeşim benim iki mislim kadar yer

"iki mislim" kullanılıyor mu Türkçede?


Selin784782

O biraz daha sokak ağzı


SabaBenzer

Erkek kardeşim benden 2 kat fazla yer olmaz mı


NEsraGler

Until kadar niye kullanilmiyor


medine36579

Ordaki kadr miktar belirtmek için var


ALTAIR23912

"Benim erkek kardeşim benden iki kat fazla yer" bu cevabıda kabul etmeli bence


oguzmercan

Ya nedir bu as'tan cektigimiz. Ne kadar cok kalıbı var bu aşağılık kelimenin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.