1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My brother eats twice as muc…

"My brother eats twice as much as me."

Çeviri:Benim erkek kardeşim benim iki katım kadar yer.

February 4, 2014

7 Yorum


yaliyev

benim erkek kardeşim benim iki mislim kadar yer

"iki mislim" kullanılıyor mu Türkçede?

February 4, 2014

ProwlingParis

kullanılıyor.

February 4, 2014

Selin784782

O biraz daha sokak ağzı

December 22, 2016

SabaBenzer

Erkek kardeşim benden 2 kat fazla yer olmaz mı

September 3, 2018

NEsraGler

Until kadar niye kullanilmiyor

May 18, 2018

medine36579

Ordaki kadr miktar belirtmek için var

January 18, 2019

ALTAIR23912

"Benim erkek kardeşim benden iki kat fazla yer" bu cevabıda kabul etmeli bence

April 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.