Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My brother eats twice as much as me."

Çeviri:Benim erkek kardeşim benim iki katım kadar yer.

4 yıl önce

5 Yorum


PseudoBerliner
PseudoBerliner

benim erkek kardeşim benim iki mislim kadar yer

"iki mislim" kullanılıyor mu Türkçede?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

kullanılıyor.

4 yıl önce

Selin784782

O biraz daha sokak ağzı

1 yıl önce

NEsraGler

Until kadar niye kullanilmiyor

4 ay önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Erkek kardeşim benden 2 kat fazla yer olmaz mı

3 hafta önce