"My brother eats twice as much as me."

Çeviri:Benim erkek kardeşim benim iki katım kadar yer.

5 yıl önce

6 Yorum


yaliyev

benim erkek kardeşim benim iki mislim kadar yer

"iki mislim" kullanılıyor mu Türkçede?

5 yıl önce

ProwlingParis

kullanılıyor.

5 yıl önce

Selin784782

O biraz daha sokak ağzı

2 yıl önce

NEsraGler

Until kadar niye kullanilmiyor

8 ay önce

medine36579

Ordaki kadr miktar belirtmek için var

3 hafta önce

SabaBenzer

Erkek kardeşim benden 2 kat fazla yer olmaz mı

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.