1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hungarian
  4. >
  5. "Small red birds are singing …

"Small red birds are singing in the park among the tall trees."

Translation:A parkban a magas fák között kicsi piros madarak énekelnek.

July 25, 2016

5 Comments


Sergiy_Chilyak

why "Kicsi piros madárak a parkban énekelnek a magas fák között" is not accepted?


Pifta

rengeteg még a hiba. a Kicsit elfogadja, a kist nem.


Shamarth

Jelents minden hibát, amit találsz (miután válaszoltál egy kérdésre, bal oldalt lenn találod a "Report a Problem" gombot), hogy felhívd rájuk az illetékesek figyelmét, és kijavíthassák őket. :)


O_Matty

Why don't "kicsi" and "piros" need to be made plural here, when they're describing multiple birds?


Matt_legrek

A parkban a magas fák között kicsi piros madarak énekelnek. WRONG ?..

Learn Hungarian in just 5 minutes a day. For free.