"The boy sleeps."

Překlad:Ten chlapec spí.

před 2 roky

3 komentáře


Luk318892

Jaký je rozdíl mezi "The boy sleeps" a "boy sleeps" je to opravdu důležitý tam používat ten člen nebo je to britům úplně jedno?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Britum to jedno neni. Ani americanum. 'Boy sleeps' vubec nejde. Je potreba bud 'A boy sleeps" nebo "The boy sleeps".

Vice zde http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

před 1 rokem

paul185574

Jako jo. Rozdíl je ve smyslu když píšeš větu- boy sleeps- chlapec spí, the boys sleeps- ten chlapec spí(přímo ten 1 chalpec na kterého ukazujem)

před 4 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.