Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eat pasta whenever you want."

Çeviri:Ne zaman istersen makarna ye.

4 yıl önce

41 Yorum


bill1616

bence en büyük sorun pastayı yaş pasta zannedenlerde

4 yıl önce

zeynepnilsuztrk

hahah aynen

3 yıl önce

tulay915211

İnglzce bilmiyosun nasıl bu levele gelipte yapamican

2 yıl önce

sambaras

Makarnayı istediğin zaman ye. cümlesi neden yanlış?

4 yıl önce

zevenber

makarnanın belirtili olması gerekirdi ''the pasta''

4 yıl önce

snuff123

Makarnayı dediğin zaman belirli bir makarnadan söz etmiş olursun. O yüzden the kullanılması gerekir ama cümlede the yok. Genel olarak makarnadan bahsediliyor

4 yıl önce

mustafa_sari

when you want ile whenever you want anlam farkı nedir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

when: bir kerelik bir zamana tekabul ediyor. istedigin zaman. bir tabak yemek mevcut mesela ve canin istediginde onu ye diyorsak, when

whenever: her ne zaman istersen. canin ne zaman isterse git makarna ye, 10 kere 5 kere 100 kere, ne zaman istersen

4 yıl önce

bordomavi84

''Whenever you want to ,eat pasta'' Bu cümlede neden to kullanılıyor kalıp mı acaba.To kullanılan yerleri bi türlü tam anlayamadım.

2 yıl önce

M.Cihad

Evet guzel izah etmissin ama program kabul etmiyor

1 yıl önce

deryaarsla

"Istedigin zaman makarna yiyebilirsin" bu cumlede you sen olarak kullanilamaz mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

you sen olarak kullanılabilir ama "yiyebilirsin" ve "ye" arasında fark var

4 yıl önce

umuttan

ye bir emir cümlesi yani başında zamir olmazsa emir olur. "you eat" yersin ama "eat" ye oluyor.

4 yıl önce

I3actery

"Sen istediginde makarna yersin" didim yanlis cevap olarak kabul etti.

3 yıl önce

seymadeniz

Istediginde makarna ye dogru bir tercüme degil mi

4 yıl önce

alp055
alp055

Dilediğinde = İstediğin zaman olmasi gerekmiyor mu

4 yıl önce

ErtugrulAk3

"ne zaman istersen o zaman makarna ye" uygun bir çeviri değil mi?

4 yıl önce

kalinka994

(Ne zaman istersen makarna ye.) neden kabul olmadı anlamadım soru cümlesi gibi oldu için mi yoksa başka yerde mi yanlışım var yardımcı olursanız sevinirim :)

3 yıl önce

SametEfkan

"İstedigin " cevabini "istediğiniz" olarak duzeltip yanlış saymasının sebebi nedir acaba ?

3 yıl önce

osmancicek

"İstediğin zaman makarna yiyebilirsin." diye yazdım; yanlış olarak kabul etti. Burada yanlış olan nedir?

3 yıl önce

beeyzaaaaaaaaa

istediğinde makarna ye yazdım başına her koymasam ne olur

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

when/whenever arasindaki fark o

4 yıl önce

nrunal

Istedigin her zaman makarna ye cumlesine neden yanlis ama yanlis dedi

3 yıl önce

Erdem81

"Ne zaman istersen o zaman makarna ye?" kabul edilebilir mi?

3 yıl önce

zeynepnilsuztrk

bende öyle dedim ama kabul etmedi

3 yıl önce

eeempusa

Turkcede anlamsiz bir cumle

3 yıl önce

PelinYuzua

Nezaman istersen makarna ye . Dedim yanlis dedi yardimci olabilirseniz sevinirim

3 yıl önce

MeltemDurm

Pasta makarna mı demekmiş

3 yıl önce

EmirayKahy

Ne zaman sen istersen makarna ye neden olmuyor ?

3 yıl önce

KadirBilic1

istediğin zaman makarna yiyebilirsin neden yanlış

3 yıl önce

yusufkocyigit

Whenever yerine when olsa olmazmi whenever in tam olarak anlami ne

3 yıl önce

nurettin.gunsili

sen istediğinde makarna ye - neden doğru değil? sen burada gizli özne değil mi?

3 yıl önce

zeynepnilsuztrk

istediğin zaman makarna yiyebilirsin doğru değil mi?

3 yıl önce

Enes940121

Markanayı ne zaman istersen ye

2 yıl önce

TueAtalay

.

2 yıl önce

muratglboy

ne zaman istersen makarna yersin dedim yanlış dedi

1 yıl önce

Muratavkly

Ne zaman istersen makarna yiyebilirsin. Doğru değil dedi.

1 yıl önce

M.Cihad

Ne zaman Makarna istersen ye ... Yazdim bunda yanlis olan nedir anlayamadim ???

1 yıl önce

SevgihanKy

Her istediğinde makarna ye

1 yıl önce

necatidoan2

Sen istediğinde makarna ye

4 ay önce

-PJM-

"Ne zaman istersen makarna yersin" olması gerekmiyor mu?

3 ay önce