"Eat pasta whenever you want."

Çeviri:Ne zaman istersen makarna ye.

February 4, 2014

43 Yorum


bill1616

bence en büyük sorun pastayı yaş pasta zannedenlerde

August 21, 2014

tulay915211

İnglzce bilmiyosun nasıl bu levele gelipte yapamican


sambaras

Makarnayı istediğin zaman ye. cümlesi neden yanlış?


zevenber

makarnanın belirtili olması gerekirdi ''the pasta''


snuff123

Makarnayı dediğin zaman belirli bir makarnadan söz etmiş olursun. O yüzden the kullanılması gerekir ama cümlede the yok. Genel olarak makarnadan bahsediliyor


mustafa_sari

when you want ile whenever you want anlam farkı nedir?


Selcen_Ozturk

when: bir kerelik bir zamana tekabul ediyor. istedigin zaman. bir tabak yemek mevcut mesela ve canin istediginde onu ye diyorsak, when

whenever: her ne zaman istersen. canin ne zaman isterse git makarna ye, 10 kere 5 kere 100 kere, ne zaman istersen


bordomavi84

''Whenever you want to ,eat pasta'' Bu cümlede neden to kullanılıyor kalıp mı acaba.To kullanılan yerleri bi türlü tam anlayamadım.


M.Cihad

Evet guzel izah etmissin ama program kabul etmiyor


deryaarsla

"Istedigin zaman makarna yiyebilirsin" bu cumlede you sen olarak kullanilamaz mi


Selcen_Ozturk

you sen olarak kullanılabilir ama "yiyebilirsin" ve "ye" arasında fark var


umuttan

ye bir emir cümlesi yani başında zamir olmazsa emir olur. "you eat" yersin ama "eat" ye oluyor.


I3actery

"Sen istediginde makarna yersin" didim yanlis cevap olarak kabul etti.


seymadeniz

Istediginde makarna ye dogru bir tercüme degil mi


alp055

Dilediğinde = İstediğin zaman olmasi gerekmiyor mu


ErtugrulAk3

"ne zaman istersen o zaman makarna ye" uygun bir çeviri değil mi?


kalinka994

(Ne zaman istersen makarna ye.) neden kabul olmadı anlamadım soru cümlesi gibi oldu için mi yoksa başka yerde mi yanlışım var yardımcı olursanız sevinirim :)


SametEfkan

"İstedigin " cevabini "istediğiniz" olarak duzeltip yanlış saymasının sebebi nedir acaba ?


osmancicek

"İstediğin zaman makarna yiyebilirsin." diye yazdım; yanlış olarak kabul etti. Burada yanlış olan nedir?


beeyzaaaaaaaaa

istediğinde makarna ye yazdım başına her koymasam ne olur


Selcen_Ozturk

when/whenever arasindaki fark o


nrunal

Istedigin her zaman makarna ye cumlesine neden yanlis ama yanlis dedi


Erdem81

"Ne zaman istersen o zaman makarna ye?" kabul edilebilir mi?


zeynepnilsuztrk

bende öyle dedim ama kabul etmedi


eeempusa

Turkcede anlamsiz bir cumle


PelinYuzua

Nezaman istersen makarna ye . Dedim yanlis dedi yardimci olabilirseniz sevinirim


MeltemDurm

Pasta makarna mı demekmiş


EmirayKahy

Ne zaman sen istersen makarna ye neden olmuyor ?


KadirBilic1

istediğin zaman makarna yiyebilirsin neden yanlış


yusufkocyigit

Whenever yerine when olsa olmazmi whenever in tam olarak anlami ne


nurettin.gunsili

sen istediğinde makarna ye - neden doğru değil? sen burada gizli özne değil mi?


zeynepnilsuztrk

istediğin zaman makarna yiyebilirsin doğru değil mi?


Enes940121

Markanayı ne zaman istersen ye


muratglboy

ne zaman istersen makarna yersin dedim yanlış dedi


Muratavkly

Ne zaman istersen makarna yiyebilirsin. Doğru değil dedi.


M.Cihad

Ne zaman Makarna istersen ye ... Yazdim bunda yanlis olan nedir anlayamadim ???


SevgihanKy

Her istediğinde makarna ye


necatidoan2

Sen istediğinde makarna ye


-PJM-

"Ne zaman istersen makarna yersin" olması gerekmiyor mu?


tncy109259

kelimeleri sıralama yapamıyorum kolay yolu varmı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.