1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Italy is a country in Europe…

"Italy is a country in Europe."

Fordítás:Olaszország egy ország Európában.

July 25, 2016

5 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

JanosGrenc

értelmezhetetlen az italy kiejtés gépi hangja. csak tudom a rossz tapasztalat után,hogy ezt mondaná

May 30, 2019

Bea101122

a szórend változás nem azt jelenti hogy úgy a mondat helytelen


isty_21

Olaszorszag europa egyik allama. Ez mert nem jo?


nmethtams20

Itália Olaszország megfelelője és stilisztikailag jobban hangzik nincs szó ismétlés ország....ország


KatalinBny2

Azt hittem leromlott a tabletem , az Italy egy merő gurgulázás volt! :)))

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.