A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Soup is the answer."

Fordítás:A leves a válasz.

4 éve

23 hozzászólás


sinhran

elég életidegennek tűnik. Egy leves mire lehet válasz???

4 éve

radnaitomi

Egyrészt miért baj, ha életidegen? Egy nyelvnek alkalmasnak kell nem csak valós dolgok kifejezésére is.

Másrészt itt egy kontextus:

Tévés vetélkedő, bevezető (egyszerű kérdések):

  • Mi az az ételfajta, amit az étkezés elején eszünk, és magas a víztartalma?

  • Nem tudom.

  • Leves a válasz.

4 éve

sinhran

Meggyőzött! Köszönöm.

4 éve

Csongor222

Azért baj, ha életidegen, mert nehezebben ivódik bele a tudatunkba.

1 éve

Dorka263737

Vagy pont hogy könnyebben

5 hónapja

Lord_Raven

Ez egy remek titkos jelszó lehetne! :D :D

3 éve

BalzsPet

A leves a megoldás. Ez egy lázas betegnél sokkal életszerűbb, mint bármilyen "válasz".

4 éve

Eci40

Szerintem is el lehetett volna fogadni. Sajnos többször előfordul, hogy éppen az utolsó választ nem fogadja el, hasonló értelmezés miatt.

4 éve

Rekkancs

"Leves a válasz" xD

4 éve

PterTth2
PterTth2

What?

3 éve

B.P.3
B.P.3

A "felelet" miért nem jó?

2 éve

BlandMax

Ez a feladat mehet a levesbe.

2 éve

csabesz3

Ennyiből angolszász népi bölcsesség is lehetne, ha nem hajazna kicsit a kínaiak népi bölcsességére.

9 hónapja

Geri121410

Kicsit fura. De nekem sikerült elsőre.

4 hónapja

KovcsJzsef15

Ez egy "roppantul értelmes" mondat, csak nem tudom hol lehet használni...

4 hónapja

espontapon1

Egyet értek azokkal akik szerint ez életidegen!Egy kezdő angolosnak először a köznapi nyelvet kellene megtanulni és nem a ritkábban előforduló helyzeteket!

2 hónapja

anna.fodor

a válasz, leves. - ez nem jó?

4 éve

radnaitomi

A mondnaivaló ugyanaz. De a magyar 'A válasz, leves', illetve a 'A leves a válasz' két teljesen különböző nyelvtani szerkezetű mondat. Az 'A válasz, leves' megfelelője inkább a 'The answer, soup' angol mondat lenne. (Mindkettő, a magyar is és az angol is hiányos mondatszerkezet.)

4 éve

BErika6

the soup is the answer- nem ez jelenti azt, hogy A válasz a leves ? Nem értem mikor kell kirakni a névelőt és mikor nem.:(

3 éve

mrranger

"A válasz, leves." Én is ezt írtam, és sztem el kéne fogadniuk.

4 éve

nagyi60

ekkora baromságot, nem akartam érteni, de rájöttem nincs is értelme.

4 éve

EszterZubor

Levest választ ez nem életszerű?

4 éve

zobis51

Válaszolni= answer, választani=choose. Levest választ=She/he chooses soup. Példamondatnak tényleg jobb lenne, de akkor nem itt van a helye.

4 éve