1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Eszem egy ételt."

"Eszem egy ételt."

Fordítás:I eat a meal.

February 4, 2014

14 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Maminti.

Úgy fordítottam, hogy " I eat a food" Nem értem, miért nem kell a "food" elé névelőt tenni, a "meal" elé pedig miért kell! Mi a különbség a két "étel" között?

February 4, 2014

radnaitomi

Mást jelent a két szó. food = étel (mint táplálék) meal = étkezés, fogás.

Ráadásul a 'meal' megszámlálható főnév, vagyis van 'a meal', 'two meals' stb. A 'food' nem megszámlálható, nincs többes száma. Helytelen lenne, hogy 'a food', vagy a 'foods'.

A fenti mondatban a magyar étel egy adag ételt jelent, ennek a megfelelője angolban a 'meal' szó, a 'food' nem.

February 4, 2014

rosapantopon

Megjegyzem, hogy az "étel" szó fölé helyezve a kurzort a "food" szót jeleníti meg a program.

February 8, 2014

Kolesza

Köszi a magyarázatot, megint okosabb lettem :) Akkor a helyes válasz megjelenítése is hibás mert ott food szerepel.

February 10, 2014

tibonova

"Helytelen lenne, hogy 'a meal', vagy a 'meals'."

Itt kicsit összekavartad (véletlenül). Bizonyára úgy akartad folytatni, hogy: Helytelen lenne, hogy a food, vagy a foods.

July 19, 2015

radnaitomi

Igazad van! Tényleg azt akartam írni! :) Javítom is akkor! Köszi a jelzést!

July 20, 2015

Maminti.

Köszönöm, megpróbálom követni :)

February 5, 2014

sz_zsofi

Köszi sokat segítettél! Ma is okosabb lettem! :)

February 25, 2014

SzaboBalaz

Ez a kérdés egy nagy szivatás.

March 31, 2014

hades1990

Ott van az egy most hogy oda írom nem kell XD

February 26, 2014

sz_zsofi

I eat a food miért nem jó?

February 24, 2014

Maminti.

Olvasd el radnaitomi hozzászólását (fentebb)! Tökéletesen megmagyarázza. :)

February 25, 2014

Brigikili

Eszek egy kaját. Eszem a kaját. Magyarul.

February 10, 2018

Snukika

Nem értem!! Az "i eat a meal", nem azt jelenti : Hogy eszem egy étkezést??? korábban a meal=étkezés volt.....

August 20, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.