Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin sorunun bir cevabı yok."

Çeviri:Your question does not have an answer.

0
4 yıl önce

109 Yorum


alpermutlu1

"your question has not a answer" ben böyle çevirdim tutmadı :)) Çeviri hakkında biraz bilgi verirmisiniz.Niye "does" ve "have" geldi.

20
Cevap ver4 yıl önce

sdserdar
sdserdar

İyelik için kullanılan "have" fiili geniş zamanda çekildiği için olumsuz hali de "does not have, do not have "şeklinde oluyor, o yüzden "has not" şeklinde bir kullanım doğru değil. "Has not" kullanımı present perfect'te olan bir kullanım, yani have/has ile bir fiil kullanıldığında "I have read the book" Kitabı okudum ; "I have not read the book" kitabı okumadım gibi.

91
Cevap ver44 yıl önce

mertowski

açıklayıcı bir cevap olmuş, teşekkür etmekle birlikte şayet sorular kısmında karşımıza sürekli çıkan ve bizzat kafa karıştırıcı bulduğum olumsuzluk konusuyla ilgili daha geniş bir bilgi paylaşımında da bulunursanız daha mutlu olurum. iyi günler.

-12
Cevap ver4 yıl önce

alpermutlu1

anladım sağolun

-14
Cevap ver4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Ayrıca a değil an.

2
Cevap ver3 yıl önce

emreani

Alper mrb aslinda soyle sanirim simdi have ve has sahip olma anlaminda do ve does ise yardimci fiil oldugu icin ve senin sorunun dedigi icinde burda has kullanmak zorunda sanirim eger hasn't dersek de sahip digilim anlamina gelir durum boyle birsey sanirim

3
Cevap ver3 yıl önce

asybrcn

Geniş zamanda, yardımcı fiil olarak 'do ve does' kullanılır. Do; tekillerle Does; çoğullarla kullanılır.

-34
Cevap ver3 yıl önce

baristarma

Üçüncü tekillerde does kullanılır

14
Cevap ver3 yıl önce

onrsnl

Dogrusu olarak "Your question has no answer" yazmis.. Ne alaka?

19
Cevap ver14 yıl önce

yerenutku

Bende onu yazdim has not got demiş doğrusuna

4
Cevap ver3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Ben bugün onu yazdım. Kabul edildi.

3
Cevap ver3 yıl önce

byninja

bayraklarını bilmediğim ülkelerin dillerini biliyorsun! helal olsun:)

2
Cevap ver1 yıl önce

Saluso

''there is not an answer of your guestion'' neden kabul edilmedi?

13
Cevap ver3 yıl önce

ohammedo

DOES üçüncü tekil şahıs için kullanılmıyor mu?

7
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"question" 3. tekil işte

9
Cevap ver4 yıl önce

seva760188

Şu cümle sırasiyla alakali bi şeyler söyleseniz

0
Cevap ver7 ay önce

Turker90

"question" değil "your question" yani "senin sorun" demek. Bu da 3. tekil olmaz.

-21
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

senin sorun tabii ki 3. tekil. "soru" cunku onu 3. tekil yapan!

15
Cevap ver14 yıl önce

Turker90

sorry :)

2
Cevap ver3 yıl önce

sehmusOnur

Does Nerelerde kullanılır

3
Cevap ver3 yıl önce

ingilizceseven34

Merhaba ben şöyle demiştim:Your question not have an answer. anlamadım neden 'does' geliyor? anlatabilir misiniz?

3
Cevap ver11 ay önce

FurkanMuha

Your qestion has not an answer yazdım yanlış dedi an den önce got yazılcakmış neden

2
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü have kendisi ana fiilse diğer fiiler gibi do/does yardımcı fiiline ihtiyaç duyar (does not have). eğer "have got" kalıbındaki gibi yardımcı fiilse "has not got" diyebiliriz.

4
Cevap ver3 yıl önce

efsane488545

Peki madem tekil 3.kişi oldu yani Does oldu ama yapıya have gelmiş bu durumda has olması gerekmez mi

Your question does not have an answer doğru cevap bu

2
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

-s takısı does a geldiğinden has değil have kullanılır

5
Cevap ver3 yıl önce

alp055
alp055

There is no answer of your question, yazdım neden kabul etmedi

2
Cevap ver2 yıl önce

GkeGler2

"Your question does not have an answer" yazdım kabul etti.

2
Cevap ver2 yıl önce

hrbsy2016

There is no your question's reply Kesinlikle doğru bir cümle

2
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Kesinlikle doğru değildir.

Your question has no reply. mümkün.

There is no reply to your question. mümkün.

There is no your question's reply. imkansız.

2
Cevap ver2 yıl önce

2BqH1sHV

-Your question has no response- cevabım response yerine answer konularak düzeltildi. response need doğru kelime değil?

2
Cevap ver1 yıl önce

IrmakrmakF

Zor soru

2
Cevap ver10 ay önce

Ankelih

there is no answer your question neden doğru değil

1
Cevap ver4 yıl önce

_BtL_

Answer ile your question arasında to eksik sadece ondan , yoksa cümle doğru.

3
Cevap ver3 yıl önce

superisi24

"There is no answer for your question" yazdim kabul etti.

2
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anlamı yok çünkü. "cevap yok senin sorun." gibi bir şey

-1
Cevap ver3 yıl önce

haticedurgunn

Soru sorarken cümle kalıbı nasıl oluyor. Kelimeleri yanlış yerleştiriyorum sürekli. :(

1
Cevap ver3 yıl önce

asybrcn

Soru Cümlesi; soru kalıbı + yardımcı fiil + özne + fiil + nesne vb. şeklinde olur. Bunlardan eksik olanı zaten soruda istenendir.

1
Cevap ver3 yıl önce

brkzcn

There is no answer about your question. Bu daha doğru değil mi?

1
Cevap ver3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Değil.

3
Cevap ver3 yıl önce

kenansalyanman

'your question does not has an answer' diye yazmıştım. Neden 'have' kullanılıyor?

1
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

-s takısı does a geldiğinden has değil have kullanılır

5
Cevap ver3 yıl önce

ingilizceseven34

he she it için has kullanılır yani 3.tekil şahıslarda.I you vb.lerde have kullanılır bunun nedeni şöyle olabilir 3. tkil şahıslrda geniş zamanda fiiller s es ies takısı alır o da bir nevi have'in s takısı almış hali

0
Cevap ver11 ay önce

BurakCanda1

There is not an answer of your question neden kabul edilmedi acaba?

1
Cevap ver3 yıl önce