"I need an English newspaper."

Fordítás:Egy angol újságra van szükségem.

February 4, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


paulovics.

Kell egy angol újság. Nem értem mért nem fogadja el mikor az előbbi rontásomnál meg a kell nekem formát nem fogadta el :(


radnaitomi

Hibás még a rendszer, nagyon új. Ha találsz ilyet, simán jelentsd a 'Hiba bejelentése' gombra kattintva!


Kata997062

A kell nekem a bunkó fordítás! Talán szeretnék!


FulopIstvan

na most mar kezdem unni...


PterPlHorv

Valamiért a "szükségem van egy angol nyelvű újságra" nem jó. :-/


emesevoros1

Mert angol NYELVŰ, de a mondatban csak az angol van


KalnVrkony

Miért nem fogadja el????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.