"IneedanEnglishnewspaper."

Fordítás:Kell nekem egy angol újság.

4 éve

17 hozzászólás


paulovics.

Kell egy angol újság. Nem értem mért nem fogadja el mikor az előbbi rontásomnál meg a kell nekem formát nem fogadta el :(

4 éve

radnaitomi

Hibás még a rendszer, nagyon új. Ha találsz ilyet, simán jelentsd a 'Hiba bejelentése' gombra kattintva!

4 éve

mokaficek81

Mert I need: (én) nekem kell

4 éve

emesevoros1

Már elfogadja, kijavították :)

3 éve

duolingo237910

Most, 2017.08.19, nem fogadja el. Feladat: angolról magyarra szókiválasztással. Hiba: kihagytál egy szót.

1 éve

motorosmedve

"Szeretnék egy angol újságot" nem jó....

3 éve

PterPlHorv

Valamiért a "szükségem van egy angol nyelvű újságra" nem jó. :-/

4 éve

emesevoros1

Mert angol NYELVŰ, de a mondatban csak az angol van

3 éve

evyok
evyok

"Szükségem van egy angol újságra" sem jó.

1 éve

Barbarics

Nem a "me" személyes névmást kellene ebben a mondatban használni az "I" helyett?

3 éve

radnaitomi

Nem, ez így jó, ahogy van.

A magyarban tényleg nem alanyesetű alak kell a 'szüksége van' használatakor, de ez nem jelenti azt, hogy más nyelvek is így működnének. A 'need' ige ilyen szempontból az angolban teljesen hagyományos ige, az alany az, aki ezt teszi (hogy szüksége van valamire). Csak magyarra nem tudjuk 'tükörben' lefordítani, mert a magyar nyelv az, amelyik ebben az esetben kivételes szerkezetet használ.

3 éve

Tarnai
Tarnai

Nekem az én húgom úgy tanította: Én szükségeltetelek téged. (hálás vagyok neki érte)

3 éve

radnaitomi

Igen, tényleg hasznos szemlélet. Én is gondolkodtam, hogy a fenti bekezdésbe beleírok valami ilyesmit (én szükségelem az újságot... :)) De aztán nem mertem, mert tuti elkezd valaki kötözködni, hogy 'az úgy nem magyaros'... :)

3 éve

R2D8

Nekem nem kell angol újság

Ez egy vicc :)

2 éve

JosefPuch

Én meg read-et értettem..

4 éve

ViktriaJak2

Nekem inkább egy angol szótár kéne :D :D :D de szerintem másoknak is...

3 éve

zsuzsa.nagy

a kell angolban a have to, vagy a must

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.