1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The days pass."

"The days pass."

Fordítás:Telnek a napok.

February 4, 2014

26 hozzászólás


Shibelion

A "Múlnak a napok"-nak is helyes válasznak kellene lennie.


radnaitomi

Jelentsd a 'Hiba bejelentése' gombra kattintva!


JutkaBerecz

pár napba telik mire válaszolnak


Kincskereso

Már jó :) 2014. 08. 11


fafeju

Eselyem sem volt hogy megertsem a bemondas szoveget es ez nem az elso


JutkaBerecz

Ha ez vigasztal nem is az utolsó.majd amikor total-t turtl-nek hallod az lesz az igazi,csak a mondat értelméből lehet kitalálni mit akarnak.Szerintem is gyakran nem érthető.Azért ne add fel,nekem ezzel együtt tetszik.


JutkaBerecz

köszönöm,kedves vagy,és gratulálok a hatos szinthez.


Harga

Gyakorolj, ha lehetőséged van rá, angol rádióadásokon.


PalNabilek

Én is sokszor kinlódok! Föleg a "p" betüvel kezdődő szavaknál! Vagy tisztán "f" betüt mond, vagy "h"-t. Ilyenkor mondok egy cifrát, majd megyek tovább! Azért idővel érzékelek fejlődést!


zdani3

A napok elhaladnak. Miért nem jó??? de már elcsalta az összes szívemet kezdhetem előröl :D, de jó


SamodaiZsolt

Ötször hallgattam meg, de nem értettem a "days" szót.


Harga

Ne csak ezt hallgasd, másokat is. Majd kialakul.


Katalin5246

a leckében tökéletesen " has". mond, nem pedig "PASS"MINT A MEGBESZÉLÉSBEN. VAGY KÉTFÉLEKÉPPEN KELL KIEJTENI ANGOLUL A " telnek" szót?


GerleiIstv

A férfihangnál a többesszámot szinte sohasem lehet megkülönböztetni.


Tams257109

A lassított változat így hangzik: "tö téz hassz"


SzabMrk14

Aki ezt olvasa az irjon dátumot 2020. 02. 21.


erbara88

Az miert nem jo hogy a NAPOK TELNEK?


fectroll

De az! "A napok eltelnek" elfogadta.


Shibelion

Nem. Amit barbara.re13 írt az nem magyaros, amit te írtál az igen. A kettőtök mondata nem ugyan az.

Hangos gondolkodás:

Napok telnek; Napok telnek és nem hetek.

A napok eltelnek; A napok eltelnek, nem pedig megtelnek.


fectroll

Csakhogy barbara.re14 azt írta NAPOK TELNEK, nem pedig megtelnek. What we talkin' about, anyway? huh?


Hitorihanabi

a napok mennek (jönnek és mennek alapon) sem felelt meg neki


JanosGrenc

a férfi hang lassan teljesen egyénivé válóan érthetetlenné teszi a feladat szövegét. Íme ezt hallom: dö dé pá. Egyszerűen élvezhetetlen,érthetetlen. Miért nem cserélik le?


Zotya242

Én úgy hallom a nőit hogy Todays pass :) (Bár tudom hogy nincs ilyen szó hogy todays)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.