"The days pass."

Fordítás:Telnek a napok.

4 éve

18 hozzászólás


Shibelion

A "Múlnak a napok"-nak is helyes válasznak kellene lennie.

4 éve

radnaitomi

Jelentsd a 'Hiba bejelentése' gombra kattintva!

4 éve

JutkaBerecz

pár napba telik mire válaszolnak

4 éve

Shibelion

Már megtettem.

4 éve

Kincskereso

Már jó :) 2014. 08. 11

4 éve

fafeju

Eselyem sem volt hogy megertsem a bemondas szoveget es ez nem az elso

4 éve

JutkaBerecz

Ha ez vigasztal nem is az utolsó.majd amikor total-t turtl-nek hallod az lesz az igazi,csak a mondat értelméből lehet kitalálni mit akarnak.Szerintem is gyakran nem érthető.Azért ne add fel,nekem ezzel együtt tetszik.

4 éve

NagyTamsLevente

Cuki a macskád!!!

3 éve

JutkaBerecz

köszönöm,kedves vagy,és gratulálok a hatos szinthez.

3 éve

Harga
Harga

Gyakorolj, ha lehetőséged van rá, angol rádióadásokon.

11 hónapja

PalNabilek

Én is sokszor kinlódok! Föleg a "p" betüvel kezdődő szavaknál! Vagy tisztán "f" betüt mond, vagy "h"-t. Ilyenkor mondok egy cifrát, majd megyek tovább! Azért idővel érzékelek fejlődést!

9 hónapja

SamodaiZsolt

Ötször hallgattam meg, de nem értettem a "days" szót.

3 éve

Harga
Harga

Ne csak ezt hallgasd, másokat is. Majd kialakul.

11 hónapja

zdani3

A napok elhaladnak. Miért nem jó??? de már elcsalta az összes szívemet kezdhetem előröl :D, de jó

1 éve

Katalin5246

a leckében tökéletesen " has". mond, nem pedig "PASS"MINT A MEGBESZÉLÉSBEN. VAGY KÉTFÉLEKÉPPEN KELL KIEJTENI ANGOLUL A " telnek" szót?

3 hónapja

GerleiIstv

A férfihangnál a többesszámot szinte sohasem lehet megkülönböztetni.

3 hónapja

Tams257109

A lassított változat így hangzik: "tö téz hassz"

1 hónapja

JanosGrenc

a férfi hang lassan teljesen egyénivé válóan érthetetlenné teszi a feladat szövegét. Íme ezt hallom: dö dé pá. Egyszerűen élvezhetetlen,érthetetlen. Miért nem cserélik le?

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.