1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Are we men?"

"Are we men?"

Fordítás:Mi férfiak vagyunk?

February 4, 2014

12 hozzászólás


KingaRajcz

I am, you are, he/she is, we are, you are,they are. Én te ő mi ti ők.


Brigi351341

Plusz a men is többeszámot jelöl vagyis hogy férfiak


IgorPrince

A 'mi emberek vagyunk' mért lehet hibás? A men - megnéztem - lehet emberek is.


noemi.vask

Nem hibas!Ez az angol hatranya hogy egy szonak rengeteg jelentese van es igazabol a helyzettol fugg hogy mit jelent.


BojKatalin

Mi vagyunk emberek? ez miért nem jó???


Toncsi66

Are = vagytok akkor miért vagyunk???


noemi.vask

Mert a szemelyes nevmas a 'mi' (we). Es ha osszeolvasod akkor az vagyunk


Karolin010203

Mert ott van az h 'we'


KormoranAd

Mert mucsai vagy


daindol

Más nyelveken nem szokták egymást cikizni a "mucsaiak". Fogadok, hogy te sem a felsőfokúdra készülsz itt!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.