1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dogs run when they see f…

"The dogs run when they see food."

Fordítás:A kutyák futnak, amikor ételt látnak.

February 4, 2014

26 hozzászólás


st46

a kutyák szaladnak....tényleg nem jó?


majashurka

én is ezt írtam jó ez is


peti99

A kutyák futnak, amikor látják az ételt


keep2000

Gondolom arra akarnak kilyukadni, hogy nincs kint a the határozott névelő


P.Gabor

és tényleg mert ebbe én is bele futottam...


sg135797

A "run" magyar jelentése a " fut" igén kívül a "szalad". "A kutyák szaladnak, mikor ételt látnak" fordítás miért nem jó?


mmihalyjanos

A kutyák futnak, amikor meglátják az ételt. Szerintem ez teljesen jó. És a ti válaszaitok is teljesen rendben vannak.


mmihalyjanos

A kutyák futnak, amikor meglátják az ételt. Szerintem ez teljesen jó. És a ti válaszaitok is teljesen rendben vannak.


kuglermoni

Ennivalót sem fogadja el!!:S


Miroljuba

én is szaladnak-ot írtam, miért nem jó?


Gizus123

jelents hibaként, hogy tudják javítani


_tms_

a kaját miért nem fogadja el? -.- cöhh


lexybunnyy

Én is ebbe futottam bele


Gojlo

Szerintem, a "kaja" egy szleng szó (mégha elégé elterjedt is). Valószínűleg, a duolingo szótára nem tartalmaz szlengeket.


FazekasI

a rohangálnak egy igazán 'kutyás' szinonima :) ...ott lenne a hele!!


Maminti.

Hát nem! Nekem van kutyám, és bizony amikor ételt lát, odafut az ételhez és nem rohangál. Arról nem beszélve, hogy a rohangál és a fut között nagy a különbség. Amikor futunk, általában egy bizonyos cél irányában gyorsan mozgunk, viszont a rohangálás összevissza mozgást fejez ki.


rian100

amikor helyett mikort írtam, nem fogadta el...


Krisztike0428

amikor helyett a mikor-t sem fogadja el ez a ....


arika24

Miért nem jô ha ugyan azt ìrtam.


Maminti.

Az ékezetes betűiddel van a baj! Ha nem magyar a billentyűzeted, inkább írj ékezet nélkül! (Egyébként az "ugyanaz"-t egybe kell írni)


hor2

azért ne szoljuk le a kutyákat.sok értelmesebb mint az emberek


GerleiIstv

Hova futnak? Ha a "A kutyák futnak, amikor látják az ételt." elfogadható lenne, akkor - magyarul - egyértelműbb lenne, hogy az ételhez. (2020. 03. 13.)


Bogi02

megőrülök ..... >:OOO ez teljesen megbolondult...ugyanazt leírom hogy.......áh...mind1.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.