"The dogs run when they see food."

Fordítás:A kutyák futnak, amikor ételt látnak.

4 éve

25 hozzászólás


st46

a kutyák szaladnak....tényleg nem jó?

4 éve

majashurka

én is ezt írtam jó ez is

4 éve

SaranszkiMihaly

ahogy én is

4 éve

peti99

A kutyák futnak, amikor látják az ételt

4 éve

keep2000

Gondolom arra akarnak kilyukadni, hogy nincs kint a the határozott névelő

4 éve

P.Gabor

és tényleg mert ebbe én is bele futottam...

4 éve

Bogi02

megőrülök ..... >:OOO ez teljesen megbolondult...ugyanazt leírom hogy.......áh...mind1.

4 éve

sg135797

A "run" magyar jelentése a " fut" igén kívül a "szalad". "A kutyák szaladnak, mikor ételt látnak" fordítás miért nem jó?

4 éve

mmihalyjanos

A kutyák futnak, amikor meglátják az ételt. Szerintem ez teljesen jó. És a ti válaszaitok is teljesen rendben vannak.

4 éve

mmihalyjanos

A kutyák futnak, amikor meglátják az ételt. Szerintem ez teljesen jó. És a ti válaszaitok is teljesen rendben vannak.

4 éve

kuglermoni

Ennivalót sem fogadja el!!:S

4 éve

lexybunnyy

a kaját sem...

4 éve

birot75

Elírás van

4 éve

Miroljuba

én is szaladnak-ot írtam, miért nem jó?

4 éve

Gizus123

jelents hibaként, hogy tudják javítani

4 éve

_tms_
_tms_

a kaját miért nem fogadja el? -.- cöhh

4 éve

lexybunnyy

Én is ebbe futottam bele

4 éve

Gojlo

Szerintem, a "kaja" egy szleng szó (mégha elégé elterjedt is). Valószínűleg, a duolingo szótára nem tartalmaz szlengeket.

4 éve

FazekasI

a rohangálnak egy igazán 'kutyás' szinonima :) ...ott lenne a hele!!

4 éve

Maminti.
Maminti.

Hát nem! Nekem van kutyám, és bizony amikor ételt lát, odafut az ételhez és nem rohangál. Arról nem beszélve, hogy a rohangál és a fut között nagy a különbség. Amikor futunk, általában egy bizonyos cél irányában gyorsan mozgunk, viszont a rohangálás összevissza mozgást fejez ki.

4 éve

rian100

amikor helyett mikort írtam, nem fogadta el...

4 éve

Krisztike0428

amikor helyett a mikor-t sem fogadja el ez a ....

4 éve

arika24

Miért nem jô ha ugyan azt ìrtam.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Az ékezetes betűiddel van a baj! Ha nem magyar a billentyűzeted, inkább írj ékezet nélkül! (Egyébként az "ugyanaz"-t egybe kell írni)

4 éve

hor2

azért ne szoljuk le a kutyákat.sok értelmesebb mint az emberek

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.