Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Žena"

Překlad:A woman

před 2 roky

10 komentářů


DancaWalte

Proc se dava A Woman

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože chceme uživatelům zdůraznit, že angličtina používá členy a že existuje něco jako počitatelná a nepočitatelná podstatná jména a je potřeba to znát a správně používat. Nějaké základní info ke členům a počitatelnosti najdeš v prvních třech odkazech v této diskuzi: https://www.duolingo.com/comment/6937094

před 2 roky

Nina97921

to nikdo neví :D

před 1 rokem

Putyikazs
Putyikazs

The language of Czechia has no article, therefore there is no need for "a" before "woman". Žena means woman, a woman, the woman.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

First of, this is not a Czech course but an English course. English requires articles. Therefore, the course requires an appropriate article with nouns to make students understand that they are, indeed, needed. In this case, an acceptable answer is 'the woman' or 'a woman'.

před 2 roky

arnost2908

Proc je nekdy woman a nekdy wife.

před 8 měsíci

Olivia501388

-A woman- nemôže byť pretože -A- je keď máte niečo ako že tá žena proste -A- je určitý člen a -the- nie...je to len môj názor tak nás to učia v škole

před 5 měsíci

Olivia501388

-A woman- nemôže byť pretože -A- je určitý člen a -the- je neurčitý člen...A woman: tá žena....The woman: žena...je to len môj názor tak nás to učia v škole...som iba šiestačka takže je možné že je to zle :)

před 5 měsíci

NazdaR77777777

Proc nemuze byt woman

před 1 týdnem

NazdaR77777777

Proč nemůže být jenom woman

před 1 týdnem