"Žena"

Překlad:A woman

před 2 roky

12 komentářů


DancaWalte

Proc se dava A Woman

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože chceme uživatelům zdůraznit, že angličtina používá členy a že existuje něco jako počitatelná a nepočitatelná podstatná jména a je potřeba to znát a správně používat. Nějaké základní info ke členům a počitatelnosti najdeš v prvních třech odkazech v této diskuzi: https://www.duolingo.com/comment/6937094

před 2 roky

Putyikazs
Putyikazs

The language of Czechia has no article, therefore there is no need for "a" before "woman". Žena means woman, a woman, the woman.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

First of, this is not a Czech course but an English course. English requires articles. Therefore, the course requires an appropriate article with nouns to make students understand that they are, indeed, needed. In this case, an acceptable answer is 'the woman' or 'a woman'.

před 2 roky

arnost2908

Proc je nekdy woman a nekdy wife.

před 11 měsíci

Olivia501388

-A woman- nemôže byť pretože -A- je určitý člen a -the- je neurčitý člen...A woman: tá žena....The woman: žena...je to len môj názor tak nás to učia v škole...som iba šiestačka takže je možné že je to zle :)

před 7 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

A je clen neurcity

THE je clen urcity

před 1 měsícem

NazdaR77777777

Proč nemůže být jenom woman

před 2 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze podstatna jmena, ktera se daji spocitat, tzv. pocitatelna, coz zena je, maji u sebe vzdy nejaky clen nebo jiny urcovatel. Tim, ze vyzadujeme clen i samostatne stojicich slov se snazime uzivatelum vstipit, jak dulezite cleny v AJ jsou.

před 1 měsícem

Ludmicek

Chtěla jsem napsat ,,a woman", ale v nabídce slov člen ,,A". Co mám dělat?

před 1 měsícem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja nerozumim dotazu. V nabidce slov člen A...co. Chybi, neni nebo...??

před 1 měsícem

Ludmicek

Ano, chybí, není. Až potom jsem zjistila že to jde napsat i na klávesnici, tak jsem to udělala.

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.