"Sheeatsachickensandwich."

Fordítás:Eszik egy csirkés szendvicset.

4 éve

20 hozzászólás


baraklay

csirkés szendvicset eszik

3 éve

Peter941329

Ő eszik egy csirkés szendvicser. Ez miért nem volt jó?

5 hónapja

NiCaCiCa

Nekem se fogadta el az ő miatt.. :(

3 hónapja

apuci66

Eszik egy csirkés szendvicset.

4 éve

Cravaly

nekem sem jó :/

2 éve

baraklay

Olyan, hogy csirkeszendvics nincs, csak csirkés szendvics van.

3 éve

TthKlmn

Milyen az a csirkeszendvics mert felénk csirkés szendvicsnek a neve!

9 hónapja

zoli424

Nemtudom miért nem lehet azt elfogadni, hogy szenwics mirt akad ki azon az 1 betűn?

5 hónapja

Diana60303

Beírtam az "ő"-t....ettől még jó kellene,h legyen.

5 hónapja

Annika.sz

Nekem sem fogadta el, hogy az elejére betettem,hogy Ő. Miért?

4 hónapja

ZitaNagy2

Ha azt irom h csirke szendvics azt miert nem fogadja el?

4 éve

Lna268373

Mert ilyen szó nincs...

1 éve

RzsaNagy

miért nem fogadta el a szenyát?

4 éve

Szanto1
Szanto1

Mert szleng.

1 éve

RzsaNagy

miért nem fogadta el a szenyát?

4 éve

Szu-szi
Szu-szi

Próbálj máshogy fogalmezni

4 éve

TthKlmn

Mert szleng!!!

9 hónapja

Fendrich

He eats an chicken sandwich.

4 éve

TthKlmn

He eats a chicken sandvich.

9 hónapja

zoli424

Nem jó mert csak mássalhangóknál kell an

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.