"The elephant drinks the milk."

Çeviri:Fil sütü içer.

February 4, 2014

24 Yorum


yetimfirat

fil süt içer dersek yanlış mı olur burda ikinci kez the yı kullanmanın anlamı görevi nedir. the elephant drinks milk. yalnış bir cümle mi olurdu?

February 12, 2014

Selcen_Ozturk

evet çünkü belirli bir sütten bahsediliyor "the milk" derken. https://www.duolingo.com/comment/1646458

bu arada süt ekmek gibi nesneler sayılamaz. Bununla ilgili şu yoruma bakın: http://www.duolingo.com/comment/1432522. Şuradaki listeye de göz atabilirsiniz. http://www.englishclub.com/vocabulary/nouns-uncountable-list.htm

February 12, 2014

uuroru

Baska bir soruda 'the crab drinks water' yengeç suyu içer dedim yanlış dedi. Hangisi doğru uygulama da bilmiyor.

January 29, 2016

HumbetHaci

su icer olur. the crab drinks the water olsaydi cevabin dogru olurdu

June 19, 2019

EmreSancar2

Anlam degisir eger the olmasaydi fil sut icer olurdu ama the oldugu icin sutu icer oluyor. The yı bildigimiz seylerde kullaniyoruz

February 12, 2016

bayku14

Ben ce yanlış bir cümle olur

March 27, 2016

bayku14

Bu sorularda türkçe desek ne olacak ki yani bence bu çok saçma am atladım gitti

March 27, 2016

ferhat.uyg

Fil süt içer yaptım saymadı ya! Niye süt yerine sütü olur ki.

May 1, 2014

aydinenes

the eki belli bir sütü belirtmiş o yüzden sütü demen lazım

October 10, 2014

ayegliylez

The milk diyince " sütü" mu demis olduk?

July 12, 2017

YunusSezen

"Elephants drinks milk" dediğimizde "filler süt içer" e karşılık geliyor değilmi. Bu cümle genel değilde sanki bir hikayenin içinde geçen kelime gibi.

December 8, 2015

YunusEmre575586

Fil süt içer dedik zaten geniş zaman yani süt icer veya sütü içer desekte ayni anlama cikiyo bence..Çünkü farkli resimler arasinda sorsaydı sütü icer diyebilirdik bence..

January 31, 2016

Niko889344

The -de diyil ze okunur

February 12, 2016

BRAHMARDA

Yaaaa neee adama doğru söyledik halam ing öğretmeni gine yanlış dıyooooo

March 23, 2016

NevinnurEN

the milk yerine direk milk denilse ne olur du? değişim oluyormu arkadaşlar

January 15, 2017

S.T.333

Evet oluyor. 'The' derken belli bir sütten bahsediyorsun. O yüzden "Fil sütü içer." oluyor.

Ama eğer 'The' olmasaydı "Fil süt içer." olurdu.

March 9, 2019

duolingo296075

Ama the fil sozcugunun basina getirilmis sutun basina getirilseydi evet sutu derdik ama simdi fili dememiz gerekmiyor mu

May 30, 2018

eydasar

Fil hiç süt içermi

June 17, 2018

egeolcayturkan

ben soyleyemedim

October 10, 2018

DenizDoanM

Sut icmenin farkli yazilisi

March 10, 2019

burak292383

Bence orada o fil sütü içer olmalı

March 28, 2019

alaNil2

Diğer sesi kaydettim oldu

June 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.