Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The elephant drinks the milk."

Çeviri:Fil sütü içer.

0
4 yıl önce

18 Yorum


yetimfirat

fil süt içer dersek yanlış mı olur burda ikinci kez the yı kullanmanın anlamı görevi nedir. the elephant drinks milk. yalnış bir cümle mi olurdu?

21
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet çünkü belirli bir sütten bahsediliyor "the milk" derken. https://www.duolingo.com/comment/1646458

bu arada süt ekmek gibi nesneler sayılamaz. Bununla ilgili şu yoruma bakın: http://www.duolingo.com/comment/1432522. Şuradaki listeye de göz atabilirsiniz. http://www.englishclub.com/vocabulary/nouns-uncountable-list.htm

29
Cevap ver4 yıl önce

uuroru

Baska bir soruda 'the crab drinks water' yengeç suyu içer dedim yanlış dedi. Hangisi doğru uygulama da bilmiyor.

3
Cevap ver2 yıl önce

EmreSancar2

Anlam degisir eger the olmasaydi fil sut icer olurdu ama the oldugu icin sutu icer oluyor. The yı bildigimiz seylerde kullaniyoruz

4
Cevap ver2 yıl önce

bayku14

Ben ce yanlış bir cümle olur

2
Cevap ver2 yıl önce

bayku14

Bu sorularda türkçe desek ne olacak ki yani bence bu çok saçma am atladım gitti

1
Cevap ver2 yıl önce

ferhat.uyg

Fil süt içer yaptım saymadı ya! Niye süt yerine sütü olur ki.

5
Cevap ver4 yıl önce

aydinenes

the eki belli bir sütü belirtmiş o yüzden sütü demen lazım

8
Cevap ver3 yıl önce

ayegliylez

The milk diyince " sütü" mu demis olduk?

2
Cevap ver1 yıl önce

YunusSezen

"Elephants drinks milk" dediğimizde "filler süt içer" e karşılık geliyor değilmi. Bu cümle genel değilde sanki bir hikayenin içinde geçen kelime gibi.

1
Cevap ver2 yıl önce