1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The elephant drinks the milk…

"The elephant drinks the milk."

Çeviri:Fil sütü içer.

February 4, 2014

49 Yorum


yetimfirat

fil süt içer dersek yanlış mı olur burda ikinci kez the yı kullanmanın anlamı görevi nedir. the elephant drinks milk. yalnış bir cümle mi olurdu?


Selcen_Ozturk

evet çünkü belirli bir sütten bahsediliyor "the milk" derken. https://www.duolingo.com/comment/1646458

bu arada süt ekmek gibi nesneler sayılamaz. Bununla ilgili şu yoruma bakın: http://www.duolingo.com/comment/1432522. Şuradaki listeye de göz atabilirsiniz. http://www.englishclub.com/vocabulary/nouns-uncountable-list.htm


uuroru

Baska bir soruda 'the crab drinks water' yengeç suyu içer dedim yanlış dedi. Hangisi doğru uygulama da bilmiyor.


HumbetHaci

su icer olur. the crab drinks the water olsaydi cevabin dogru olurdu


EmreSancar2

Anlam degisir eger the olmasaydi fil sut icer olurdu ama the oldugu icin sutu icer oluyor. The yı bildigimiz seylerde kullaniyoruz


bayku14

Ben ce yanlış bir cümle olur


bayku14

Bu sorularda türkçe desek ne olacak ki yani bence bu çok saçma am atladım gitti


nur593118

Sadece ü harfini unuttum fil sut icer. Dedim meger sutuymus


ferhat.uyg

Fil süt içer yaptım saymadı ya! Niye süt yerine sütü olur ki.


[aktif olmayan kullanıcı]

    the eki belli bir sütü belirtmiş o yüzden sütü demen lazım


ayegliylez

    The milk diyince " sütü" mu demis olduk?


YunusSezen

    "Elephants drinks milk" dediğimizde "filler süt içer" e karşılık geliyor değilmi. Bu cümle genel değilde sanki bir hikayenin içinde geçen kelime gibi.


YunusEmre575586

    Fil süt içer dedik zaten geniş zaman yani süt icer veya sütü içer desekte ayni anlama cikiyo bence..Çünkü farkli resimler arasinda sorsaydı sütü icer diyebilirdik bence..


Niko889344

    The -de diyil ze okunur


BRAHMARDA

    Yaaaa neee adama doğru söyledik halam ing öğretmeni gine yanlış dıyooooo


NevinnurEN

    the milk yerine direk milk denilse ne olur du? değişim oluyormu arkadaşlar


S.T.333

    Evet oluyor. 'The' derken belli bir sütten bahsediyorsun. O yüzden "Fil sütü içer." oluyor.

    Ama eğer 'The' olmasaydı "Fil süt içer." olurdu.


duolingo296075

    Ama the fil sozcugunun basina getirilmis sutun basina getirilseydi evet sutu derdik ama simdi fili dememiz gerekmiyor mu


DenizDoanM

    Sut icmenin farkli yazilisi


burak292383

    Bence orada o fil sütü içer olmalı


Nil_2011_qwq

    Diğer sesi kaydettim oldu


YagmurGeze

    The elephhants olur cunku direk elephants dersek fil demis oluruz


ewal721767

    Adam niye Milk i miğğllğğk diye okuyo cnxnx


Salman942344

    Neden drinks s takısı neden var


bugram70

    S takısı olmamalı


Burcu303249

    Doğru yazdım yanlış diyor


Diyana629

    Deden bazen drink ten veya eat den sonra the geliyor


Qasimhmedl

    Suyu olabil olmuyada bilir


zehra462056

    Filin ilk defa süt içtiğini duydum dhsisgosbsosbs


WonderfulRose

    Fil hiç ekmek yer mi ya alakasız olduğunu biliyorum


SunaRb

    Cok devrik bi cümle


bebeox

    neden drinks oluyor bu s takısının neye göre kullanıldığını pek anlamadım


Elifulkut

    Cunku genis zamanda he she it sahislarindan sonra fiile -s takisi gelir.


senanurkoyuncu0

    elephat yazsam siz yanlış dermisiniz


eydasar

    Fil hiç süt içermi


Selcen_Ozturk

    burada telaffuz tamamen doğru, sadece daha çok pratik yapmanız lazım


leyla602916

    Neden fil süt içer olmaz.yorumlarıda okudum anlamadım.acıklayabilirmisiniz


Selcen_Ozturk

    yorumlarda belirtilmiş aslında, "the" belirli yapıyor nesneyi, ismin -i yani belirtili hali diyoruz Türkçede de buna. https://www.duolingo.com/comment/1646458


kaan548600

    Vala konusuyorum anlamiyo yaridsini anliyo


idqxyf

    Konusurken aynisini soyluyorum olmuyor


xmfiruze

    fil süt içerler yazıyor doğru cümle olarak nasıl bir doğru cümle bu??


UgurKADIOGLU

    fil sütünü içer dedim kabul etmedi.


akifvl

    "The elephant drinks it's milk" oluyor senin cümlen. Senin cümlende filin kendisine ait olan sütü içtiğini belirtiyorsun. Fakat soruda "the milk" diyerek belirli bir sütü içtiği belirtiliyor. Kendine ait olan sütü değil

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.