Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The elephant drinks the milk."

Çeviri:Fil sütü içer.

4 yıl önce

18 Yorum


yetimfirat

fil süt içer dersek yanlış mı olur burda ikinci kez the yı kullanmanın anlamı görevi nedir. the elephant drinks milk. yalnış bir cümle mi olurdu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet çünkü belirli bir sütten bahsediliyor "the milk" derken. https://www.duolingo.com/comment/1646458

bu arada süt ekmek gibi nesneler sayılamaz. Bununla ilgili şu yoruma bakın: http://www.duolingo.com/comment/1432522. Şuradaki listeye de göz atabilirsiniz. http://www.englishclub.com/vocabulary/nouns-uncountable-list.htm

4 yıl önce

uuroru

Baska bir soruda 'the crab drinks water' yengeç suyu içer dedim yanlış dedi. Hangisi doğru uygulama da bilmiyor.

2 yıl önce

EmreSancar2

Anlam degisir eger the olmasaydi fil sut icer olurdu ama the oldugu icin sutu icer oluyor. The yı bildigimiz seylerde kullaniyoruz

2 yıl önce

bayku14

Ben ce yanlış bir cümle olur

2 yıl önce

bayku14

Bu sorularda türkçe desek ne olacak ki yani bence bu çok saçma am atladım gitti

2 yıl önce

ferhat.uyg

Fil süt içer yaptım saymadı ya! Niye süt yerine sütü olur ki.

4 yıl önce

aydinenes

the eki belli bir sütü belirtmiş o yüzden sütü demen lazım

3 yıl önce

ayegliylez

The milk diyince " sütü" mu demis olduk?

1 yıl önce

YunusSezen

"Elephants drinks milk" dediğimizde "filler süt içer" e karşılık geliyor değilmi. Bu cümle genel değilde sanki bir hikayenin içinde geçen kelime gibi.

2 yıl önce

YunusEmre575586

Fil süt içer dedik zaten geniş zaman yani süt icer veya sütü içer desekte ayni anlama cikiyo bence..Çünkü farkli resimler arasinda sorsaydı sütü icer diyebilirdik bence..

2 yıl önce

Niko889344

The -de diyil ze okunur

2 yıl önce

BRAHMARDA

Yaaaa neee adama doğru söyledik halam ing öğretmeni gine yanlış dıyooooo

2 yıl önce

NevinnurEN

the milk yerine direk milk denilse ne olur du? değişim oluyormu arkadaşlar

1 yıl önce

duolingo296075

Ama the fil sozcugunun basina getirilmis sutun basina getirilseydi evet sutu derdik ama simdi fili dememiz gerekmiyor mu

3 ay önce

eydasar

Fil hiç süt içermi

3 ay önce