"I like trains."

Fordítás:Szeretem a vonatokat.

February 4, 2014

25 hozzászólás


DeidraNicthea

http://www.youtube.com/watch?v=yUo1Ghx3QyI

Jót röhögtem, kössz :'DD

February 4, 2014

[törölt felhasználó]

    tudtam hogy valaki lefogja ezt írni ide :D

    February 15, 2015

szabino2

    Én is

    March 3, 2018

barnak01

    egy picit terhelt : )

    March 16, 2014

leventerei

    XD

    March 20, 2016

KolosCsajk

    Min?

    November 17, 2018

BlackWiCKED
    February 6, 2019

Craftusmaximus
    March 31, 2019

MackGabor

    asdf movies :D

    April 29, 2014

Februar01

    Sheldon te vagy az? :)

    September 18, 2016

Huktamatyi
    August 17, 2014

barnak01

    Köszi a zenét. :D

    January 27, 2015

Huktamatyi

    Nincs mit :) Egyből ez jutott eszembe :D

    February 19, 2015

szegedigy

    Elég meleg XDDDDDDDDDDD

    March 24, 2015

MrtonSisk

    ASDF MOVIE

    November 16, 2015

ZsoltyN

    asdf :D

    January 8, 2016

SntaZsfia

    Látom szinte mindenkinek ugyanaz ugrott be. :'D I LIKE TRAINS....

    August 20, 2017

    [törölt felhasználó]

      ASDFmovie!

      August 9, 2018

Gjanoshalmi

      Miért nincs ott a the névelő? I like the trains- nem fogadta el

      November 17, 2014

FannyHemer

      Mert a the az határozott névelő és úgy az jelentené, hogy kifejezetten valamilyen vonatokról beszél. Azért nem kell a mondatba mert általánosságban beszél a vonatokról. Nem biztos hogy ez így érthető de majd valaki biztosan jobban is elmagyarázza.

      March 4, 2015

Huktamatyi

      Köszönjük :)

      March 4, 2015

micineni

      én sem értem, hogy miért nincs ott a vonat előtt a névelő?

      January 27, 2015

MolnarVirag

      Én tényleg szeretem a vonatokat :)

      August 6, 2017

KsBlintHun

      I like trains

      elüt a vonat

      April 7, 2019
      Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.