"Iliketrains."

Fordítás:Szeretem a vonatokat.

4 éve

25 hozzászólás


DeidraNicthea

http://www.youtube.com/watch?v=yUo1Ghx3QyI

Jót röhögtem, kössz :'DD

4 éve

[törölt felhasználó]

    tudtam hogy valaki lefogja ezt írni ide :D

    3 éve

szabino2

    Én is

    9 hónapja

barnak01
    barnak01

    egy picit terhelt : )

    4 éve

leventerei

    XD

    2 éve

KolosCsajk

    Min?

    4 hete

MackGabor

    asdf movies :D

    4 éve

barnak01
    barnak01

    Köszi a zenét. :D

    3 éve

Huktamatyi

    Nincs mit :) Egyből ez jutott eszembe :D

    3 éve

szegedigy

    Elég meleg XDDDDDDDDDDD

    3 éve

MolnarVirag

    Ez nagyon rossz.

    1 éve

Februar01

    Sheldon te vagy az? :)

    2 éve

Gjanoshalmi

    Miért nincs ott a the névelő? I like the trains- nem fogadta el

    4 éve

FannyHemer

    Mert a the az határozott névelő és úgy az jelentené, hogy kifejezetten valamilyen vonatokról beszél. Azért nem kell a mondatba mert általánosságban beszél a vonatokról. Nem biztos hogy ez így érthető de majd valaki biztosan jobban is elmagyarázza.

    3 éve

Huktamatyi

    Köszönjük :)

    3 éve

MrtonSisk

    ASDF MOVIE

    3 éve

ZsoltyN

    asdf :D

    2 éve

SntaZsfia

    Látom szinte mindenkinek ugyanaz ugrott be. :'D I LIKE TRAINS....

    1 éve

balint123133

    ASDFmovie!

    4 hónapja

micineni
    micineni

    én sem értem, hogy miért nincs ott a vonat előtt a névelő?

    3 éve

MolnarVirag

    Én tényleg szeretem a vonatokat :)

    1 éve

karak74

    Kedves Molnár Virág! Nem szeretnék egy hölgyet megbántani, de a Te hozzászólásod is a "Néhány felesleges hozzászólás." kategóriát bővíti. Álláspontomat itt összegeztem részletesebben. Amúgy jelen oldalon is csupán a névelővel kapcsolatos 4 kérdés az idevaló, a többi 14 nem. (Tehát nekik is írhatnék. Csak nem akarom teljesen szétoffolni az oldalt, meg a többi írás régi.) Remélem nem bántottalak meg, és további jó tanulást, illetve szép napot kívánok! Zsolt

    1 éve

SntaZsfia

    Nem értem Zsolt miért vagy ilyen karótnyelt, miért kéne a tanulásnak katonai fegyelmezettség mellett zajlania. Én például sokkal szívesebben tanulok, ha közben kicsit el is engedhetem magam. Mellesleg vannak itt olyan hozzászólások, hogy azokról hegyzem meg a szót. :'D Engedd el magad egy kicsit!

    1 éve

karak74

    Drága Zsófia! Máris beloptad magad a szívembe! Komolyan! Másrészt, ha a Nem értem Zsolt, miért ... kérdésre keresed a választ, itt sokat írtam róla. Egyébként ezen a linken Molnár Virággal is folytattuk az itt elkezdett diskurzust. Vezeklésképp jegyzem meg, Virágért most is fáj a szívem. Rossz érzésem van, ha arra gondolok, hogy esetleg miattam hagyta abba a duozást.

    Nagyon szép napot, és jó tanulást kívánok. Őszinte tisztelettel: Árvai Zsolt

    1 éve
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.