"I like trains."

Fordítás:Szeretem a vonatokat.

4 éve

20 hozzászólás


DeidraNicthea

http://www.youtube.com/watch?v=yUo1Ghx3QyI

Jót röhögtem, kössz :'DD

4 éve

TommyDDoom

tudtam hogy valaki lefogja ezt írni ide :D

3 éve

szabino2

Én is

7 hónapja

barnak01
barnak01

egy picit terhelt : )

4 éve

leventerei

XD

2 éve

MackGabor

asdf movies :D

4 éve

barnak01
barnak01

Köszi a zenét. :D

3 éve

Huktamatyi

Nincs mit :) Egyből ez jutott eszembe :D

3 éve

szegedigy

Elég meleg XDDDDDDDDDDD

3 éve

Februar01

Sheldon te vagy az? :)

2 éve

Gjanoshalmi

Miért nincs ott a the névelő? I like the trains- nem fogadta el

3 éve

FannyHemer

Mert a the az határozott névelő és úgy az jelentené, hogy kifejezetten valamilyen vonatokról beszél. Azért nem kell a mondatba mert általánosságban beszél a vonatokról. Nem biztos hogy ez így érthető de majd valaki biztosan jobban is elmagyarázza.

3 éve

Huktamatyi

Köszönjük :)

3 éve

MrtonSisk

ASDF MOVIE

2 éve

ZsoltyN

asdf :D

2 éve

SntaZsfia

Látom szinte mindenkinek ugyanaz ugrott be. :'D I LIKE TRAINS....

1 éve

balint123133

ASDFmovie!

2 hónapja

micineni
micineni

én sem értem, hogy miért nincs ott a vonat előtt a névelő?

3 éve

MolnarVirag

Én tényleg szeretem a vonatokat :)

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.