1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like trains."

"I like trains."

Fordítás:Szeretem a vonatokat.

February 4, 2014

30 hozzászólás


[törölt felhasználó]

    tudtam hogy valaki lefogja ezt írni ide :D


barnak01

    egy picit terhelt : )


Februar01

    Sheldon te vagy az? :)


barnak01

    Köszi a zenét. :D


Huktamatyi

    Nincs mit :) Egyből ez jutott eszembe :D


szegedigy

    Elég meleg XDDDDDDDDDDD


MolnarVirag

    Ez nagyon rossz.


SntaZsfia

    Látom szinte mindenkinek ugyanaz ugrott be. :'D I LIKE TRAINS....


    [törölt felhasználó]

      ASDFmovie!


Gjanoshalmi

      Miért nincs ott a the névelő? I like the trains- nem fogadta el


FannyHemer

      Mert a the az határozott névelő és úgy az jelentené, hogy kifejezetten valamilyen vonatokról beszél. Azért nem kell a mondatba mert általánosságban beszél a vonatokról. Nem biztos hogy ez így érthető de majd valaki biztosan jobban is elmagyarázza.


MolnarVirag

      Én tényleg szeretem a vonatokat :)


karak74

      Kedves Molnár Virág! Nem szeretnék egy hölgyet megbántani, de a Te hozzászólásod is a "Néhány felesleges hozzászólás." kategóriát bővíti. Álláspontomat itt összegeztem részletesebben. Amúgy jelen oldalon is csupán a névelővel kapcsolatos 4 kérdés az idevaló, a többi 14 nem. (Tehát nekik is írhatnék. Csak nem akarom teljesen szétoffolni az oldalt, meg a többi írás régi.) Remélem nem bántottalak meg, és további jó tanulást, illetve szép napot kívánok! Zsolt


SntaZsfia

      Nem értem Zsolt miért vagy ilyen karótnyelt, miért kéne a tanulásnak katonai fegyelmezettség mellett zajlania. Én például sokkal szívesebben tanulok, ha közben kicsit el is engedhetem magam. Mellesleg vannak itt olyan hozzászólások, hogy azokról hegyzem meg a szót. :'D Engedd el magad egy kicsit!


karak74

      Drága Zsófia! Máris beloptad magad a szívembe! Komolyan! Másrészt, ha a Nem értem Zsolt, miért ... kérdésre keresed a választ, itt sokat írtam róla. Egyébként ezen a linken Molnár Virággal is folytattuk az itt elkezdett diskurzust. Vezeklésképp jegyzem meg, Virágért most is fáj a szívem. Rossz érzésem van, ha arra gondolok, hogy esetleg miattam hagyta abba a duozást.

      Nagyon szép napot, és jó tanulást kívánok. Őszinte tisztelettel: Árvai Zsolt


Judo940075

      Ez nem trains ez szörnyű


KsBlintHun

      I like trains

      elüt a vonat


micineni

      én sem értem, hogy miért nincs ott a vonat előtt a névelő?

      Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.