"Lütfen suyu içiniz."

Çeviri:Please drink the water.

4 yıl önce

28 Yorum


aleyna925

Böyle olmaz mı PLEASE DRINK WATER

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır o lütfen su içiniz. yukarıdaki linkte detaylar var

4 yıl önce

Onur419788

Are you an angel?

5 ay önce

VuralVolka

No, she is not but you are '' abaza''

1 ay önce

BarKeskine

Selcan hanim burda neden you are kullanilmamis

3 yıl önce

Tolgazorba

Çünkü you are kalıbı isim fiildir. Isim fiiller bir is bir hareket bildirmeyen bir olus bir durum bildiren fiillerdir.

Örneğin ben bir öğretmenim. Sen bir avukatsin vs benzeri fiiller bir is bildirmez. You are a student. I am a teacher. Bu tarz fiillerdir.

5 ay önce

MuammedKAY

Ayni fikirdeyim

1 ay önce

mehmet726243

Ben de senin gibi dusunuyorum. Hatta the koyunca kulagi tirmaliyor bence

1 ay önce

Rabia234496

You da kullanılması gerekmiyor mu

6 ay önce

gamzeuak1

Cevapta özne neden kullanılmamış

5 ay önce

Tolgazorba

Cunku emir veya rica fark etmez. Ingilizcede yapisi aynidir. Basina please getirirsin rica olur. Kaldirirsin emir olur.

Emir kipleri bu sekilde kullanilir. Istisnasi vardir. You oznesini yuksek soyleyerek you drink the water seklinde soylenilebilir. Ama bu genelde itiraz icin kullanilir. Iki kisinin konusmasinda 1. Suyu ic. 2. Sen ic suyu. Gibi

Ya da is paylaşımı yaparsin. Sen suyu ic ben de ekmegi yiyorum.

You drink the water. I eat the bread.

Bunun haricinde emir kipinde ozne kullanilmaz. Turkce dusunmeyin.

5 ay önce

director86

belirtme hali kullanırak olmuyor mu? örnek you gibi

4 yıl önce

ErdinErilm

neden drinks demiyoruz?

4 yıl önce

CuteKench1

Please drink water demeliyiz çünkü sayılmayanlar The ile kullanılmaz

1 yıl önce

Tolgazorba

Yanlisiniz var. The belirtectir. Herhangi bir sudan bahsetmiyorsan ornegin masanin uzerinde bardakta duran suyu kastediyorsan ve bu belirteci kullandiginda her iki kisinin de hangi sudan bahsettigi belliyse the kullanilir.

Örneğin I am a teacher deriz. Ben ogretmenlerin arasinda herhangi bir ogretmenim çünkü. Ama sinifta iki ogrenci ogretmenleri hakkinda birsey diyecekse the teacher derler.

Kisaca the belirtectir. Sayilabilen sayilamayan vs bir baglantisi yoktur. Ornekte suyu iciniz diyorsa hangi suyu kadt ettigi bellidir. The kullanılır

5 ay önce

KerasusKon

Please ile başlayan cümle emir kipi cümlesi mi oluyor...

8 ay önce

Lamiy15

Ayy şu eklere çok sinir oluyorum!

5 ay önce

Sercan991273

The Eki ne Alaka

5 ay önce

seril

Yani cümlenin başına please lütfen koymasaydık, cümle muhakkak you ile başlaması gerekiyordu. Basina please koyduğumuz için bu bir emir cümlesi oluyor ve özne you kullanmamamız gerekiyor. Ben bunu anladım, doğru mu anlamışım ?

4 ay önce

MustafaEfe935971

ya bu kaçıncı denemem hala bitiremedim şu seviyeyi

4 ay önce

Sercan183971

The Eki neden geliyor anlamadım

2 ay önce

damla903938

ben doğru yaptım

2 ay önce

ANTMAN270707

Amk

2 ay önce

ANTMAN270707

Amk ya amk

2 ay önce

Zeynep753686
Zeynep753686

"Please you drink the water" cevabını yanlış diyor!

1 ay önce

Hande745462

You neden yok?

1 ay önce

emirhan967385

jnbnohhf bhfpo

43 dakika önce

emirhan967385

djhxjdhhhlth

43 dakika önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.