1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I wear a shirt."

"I wear a shirt."

Çeviri:Ben bir gömlek giyerim.

February 4, 2014

10 Yorum


muratimre0

abi shirt tisort niye gomlek diyor cevap yazın


.Gosig.

Shirt gömlek demek


ECE125693

Tek giyer yazdigim icin kaybettim


Whiskyice

Program dondu :(


Kubilay1123

'Gömlek giydim' anlamida çıkar ama hata verdi


HeroineRo

"Gömlek giydim." anlamı çıkamaz çünkü giydimde geçmiş zaman eki var ve bu da simple past tense konusuna girer,duolingodaki alıştırmalarda zaten fark etmişsindir ki genelde hiç tense falan karıştırılmaz genel konuşulur."Giyerim","yaparım","ederim" falan. "Gömlek giydim." anlamı olması için "I wore a shirt." yazması gerek.


mehmetAkif904538

Shirte gömlek diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.