1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He speaks, she listens."

"He speaks, she listens."

Fordítás:A férfi beszél, a nő hallgatja.

February 4, 2014

53 hozzászólás


barnak01

Miért ne jó, hogy "Ő beszél, ő hallgatja"

February 4, 2014

ronkovics86

Szerintem nem jó, mert ha azt mondod, hogy "hallgatja", akkor angolban bele kell írnod a tárgyat, hogy "him" - őt hallgatja.

February 20, 2014

Atti626

Nekem elfogadta.

February 8, 2014

Laccyka

Igen, javitva lett

February 10, 2014

QQAncsikaQQ

nekem nem fogadta el.

February 24, 2014

Bogi2098

Én is igy irtam es nem lett jó

May 27, 2019

radnaitomi

Jónak kéne lenni. Jelentsd a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!

February 4, 2014

barnak01

Boldog vagyok, hogy találtam egy hibát (szerény angoltudásom mellett), de hogyan tudok arra az oldalra visszamenni és jelenteni a hibát?

February 4, 2014

radnaitomi

Szerintem kapásból pont oda vissza sehogy. Csináld újra azt a leckét, amiben ezzel találkoztál, és biztos felbukkan előbb utóbb! :)

February 4, 2014

barnak01

Semmi gond beleírtam a határidős naplómba, talán időt tudok szakítani rá úgy 2016 körül :)

February 4, 2014

tamara2221

Nem

June 3, 2016

maria.deme2

Beszél,figyel szerintem ebben benne van az 1/3személy és helyes válaszként úgy adta meg beszél ő figyel szerintem ez egy és ugyan az

May 2, 2014

katonaeviii

Nem a nő és a férfi mivel itt 'she' és 'he' van, nem pedig 'the woman' és 'the man'. Kérem javítani, mert ha én írnám így magyarul biztos veszítenék egy szívet!!

February 24, 2014

csondes

Igy van!

February 27, 2014

Dorka496157

Nekem is ez a véleményem.

July 7, 2016

Cseterics

Én azt írtam " A férfi beszél a nő hallgat" Miért nem jó?

September 19, 2015

NtnielMosz

Lol ez a mondat a férfi beszél a nő hallgat nálumk ez igaz!;)Bár sokaknál nem. ...lol

March 5, 2017

gagamami

Nem tettem az elejere a nevelot,ezert nem fogadta el...nem ertem

March 25, 2014

AndreaDecsi

Igaz a figyel is,de itt a fiú,vagy férfi az,aki beszél és lány vagy nő hallgatja.Ez a nemek közti különbség egyértelmű,a többi nem. Legalább 5 megoldást kéne elfogadni!

March 13, 2015

TIbi642984

Ígyy van. Nekem fiúval és lánnyal már nem fogadta el a mondatot .

March 29, 2019

reveszgy55

nekem nem fogadta el :(

February 11, 2014

ildikote

ha névelövel irom nem jó,,ha névelö nélkül irom újra nem jó,,,akkor???

February 14, 2014

nagyi60

a fene bele már ismét megszívtam. ez a rész ritka érdekes megoldásokat ad.

March 6, 2014

EszterZubor

Itt megint más feladat volt mint nekem .ti fordítást kaptatok nekem ki kellett mondani amit hallok.Akkor most mi van?

March 11, 2014

Mack0ne

Véleményem szerint azért nem fogadta el mert a hallgatja az a hears a listen pedig a figyelni.

March 18, 2014

JudithMadai

A hear = hall(ja) A listen = hallgatja

April 12, 2015

GyBcsi

Az miért nem jó, hogy "Ő beszél, ő meg figyel"? A "pedig" és a "meg" itt ebben a kontextusban ugyanazt jelenti nem?

March 18, 2014

BalzsKaton

Helyes megoldás: "A férfi beszél, a nő figyel."

na ne szórakozzunk már :D

September 2, 2014

BenceMonori

Igen ez egy elég érdekes kérdés:)

September 17, 2014

rekaivan2

nem ugyanaz hogy : mondja, hallgatja???

April 26, 2015

lazar320633

Mér nem fogadta el a hülyeséget!!!!WHAT????!!???

July 16, 2016

EditKiss4

Nincs kiirva nalam sem a no sem a ferfi.

August 17, 2016

VargnNmeth

Szerintem ez hibás

August 20, 2016

VargnNmeth

Hol van a férfi es a nő ebben a mondatban?

August 20, 2016

Cseterics

He = ő (férfi, him nem) She = ő (nő, nő nem)

August 21, 2016

JudithMadai

He = ferfi, she = no

August 20, 2016

LaCr0

Szerintem ezt a mondatot nem két Ő-vel kellene mondani. Inkább hasonlóan: Egyik beszél, másik figyel. Vagy Ő beszél, másik hallgatja. Annyi a különbség, hogy magyarban ezt nem nagyon lehet mutogatás nélkül egyértelműen kijelenteni.

August 23, 2016

Jeviczkisoma

Fordítva!!!

September 5, 2016

GborDvid2

Nem is volt,Ő betű......

September 16, 2016

AbrahamFord

Nem fogadja el a helyes választ!!!!!!!!!!!!!!!!

November 20, 2016

DraSzekr

Szivás

Bagány Áron

February 17, 2017

Angyalka854929

Barnák zoltan nekem jó

August 9, 2017

RicsiBaran

Szerintem ez így helyes :-D

October 28, 2017

kamilla195990

a mondatba személyes névmások voltam, akkor a fordításba milyer mást kért?

December 3, 2017

gogyusz

Ekkora faszsagot miert kell alkandoan magyarul irkalni, angolul tanulunk úgy kéne irkalni ma szovegezni meg

March 17, 2019

Bandika41

Szereti? Nem szeret? Érdekes? Unalmas? Ha szereti, vagy az adás érdekes, akkor figyeli (aktívan), ha nem szereti, vagy unalmas, akkor hallgatja (passzívan). Szerintem mind a kettő jó. A körülmények döntenék el, hogyan fordítanám. (Egy nagyon kezdő.)

March 22, 2019

AndrsNmeth18

Ez egy marhaság!!!!!

April 7, 2019

Kati19107

Mért nem jó,hogy ő beszél mi figyelünk?

April 30, 2019

ErickLearn2

Ez nincs jól! mert he=az ő és nem férfi és a she is úgy van...

May 4, 2019

Greg238309

Most komolyan egy névelő miatt rossz amit az angol szöveg nem tartalmaz?

May 9, 2019

Icus566759

Nem egyértelmű a felrakott kérdés. A válasz pedig....

September 9, 2019

Irn806907

Hol van itt a férfi és a nő?????

September 12, 2019

AntalSchme

Nem világos mert se a férfi nem szerepel benne, se a nő.

March 31, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.