1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He speaks, she listens."

"He speaks, she listens."

Fordítás:A férfi beszél, a nő hallgatja.

February 4, 2014

66 hozzászólás


barnak01

Miért ne jó, hogy "Ő beszél, ő hallgatja"


ronkovics86

Szerintem nem jó, mert ha azt mondod, hogy "hallgatja", akkor angolban bele kell írnod a tárgyat, hogy "him" - őt hallgatja.


radnaitomi

Jónak kéne lenni. Jelentsd a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!


barnak01

Boldog vagyok, hogy találtam egy hibát (szerény angoltudásom mellett), de hogyan tudok arra az oldalra visszamenni és jelenteni a hibát?


radnaitomi

Szerintem kapásból pont oda vissza sehogy. Csináld újra azt a leckét, amiben ezzel találkoztál, és biztos felbukkan előbb utóbb! :)


barnak01

Semmi gond beleírtam a határidős naplómba, talán időt tudok szakítani rá úgy 2016 körül :)


Atti626

Nekem elfogadta.


QQAncsikaQQ

nekem nem fogadta el.


Laccyka

Igen, javitva lett


Bogi2098

Én is igy irtam es nem lett jó


Petr262305

Most (2020. 07. 22.) elfogadják


maria.deme2

Beszél,figyel szerintem ebben benne van az 1/3személy és helyes válaszként úgy adta meg beszél ő figyel szerintem ez egy és ugyan az


katonaeviii

Nem a nő és a férfi mivel itt 'she' és 'he' van, nem pedig 'the woman' és 'the man'. Kérem javítani, mert ha én írnám így magyarul biztos veszítenék egy szívet!!


Dorka496157

Nekem is ez a véleményem.


Imola1018

Én is így gondolom!


Cseterics

Én azt írtam " A férfi beszél a nő hallgat" Miért nem jó?


gagamami

Nem tettem az elejere a nevelot,ezert nem fogadta el...nem ertem


AndreaDecsi

Igaz a figyel is,de itt a fiú,vagy férfi az,aki beszél és lány vagy nő hallgatja.Ez a nemek közti különbség egyértelmű,a többi nem. Legalább 5 megoldást kéne elfogadni!


TIbi642984

Ígyy van. Nekem fiúval és lánnyal már nem fogadta el a mondatot .


NtnielMosz

Lol ez a mondat a férfi beszél a nő hallgat nálumk ez igaz!;)Bár sokaknál nem. ...lol


csabca3

Ez rosszabb mint a google fordító, mert az legalább szó szerint fordítja le; Ez meg túl átvitt értelemben >:(


reveszgy55

nekem nem fogadta el :(


ildikote

ha névelövel irom nem jó,,ha névelö nélkül irom újra nem jó,,,akkor???


nagyi60

a fene bele már ismét megszívtam. ez a rész ritka érdekes megoldásokat ad.


EszterZubor

Itt megint más feladat volt mint nekem .ti fordítást kaptatok nekem ki kellett mondani amit hallok.Akkor most mi van?


Mack0ne

Véleményem szerint azért nem fogadta el mert a hallgatja az a hears a listen pedig a figyelni.


JudithMadai

A hear = hall(ja) A listen = hallgatja


GyBcsi

Az miért nem jó, hogy "Ő beszél, ő meg figyel"? A "pedig" és a "meg" itt ebben a kontextusban ugyanazt jelenti nem?


BalzsKaton

Helyes megoldás: "A férfi beszél, a nő figyel."

na ne szórakozzunk már :D


BenceMonori

Igen ez egy elég érdekes kérdés:)


rekaivan2

nem ugyanaz hogy : mondja, hallgatja???


EditKiss4

Nincs kiirva nalam sem a no sem a ferfi.


VargnNmeth

Szerintem ez hibás


VargnNmeth

Hol van a férfi es a nő ebben a mondatban?


Cseterics

He = ő (férfi, him nem) She = ő (nő, nő nem)


JudithMadai

He = ferfi, she = no


LaCr0

Szerintem ezt a mondatot nem két Ő-vel kellene mondani. Inkább hasonlóan: Egyik beszél, másik figyel. Vagy Ő beszél, másik hallgatja. Annyi a különbség, hogy magyarban ezt nem nagyon lehet mutogatás nélkül egyértelműen kijelenteni.


GborDvid2

Nem is volt,Ő betű......


AbrahamFord

Nem fogadja el a helyes választ!!!!!!!!!!!!!!!!


DraSzekr

Szivás

Bagány Áron


Angyalka854929

Barnák zoltan nekem jó


RicsiBaran

Szerintem ez így helyes :-D


kamilla195990

a mondatba személyes névmások voltam, akkor a fordításba milyer mást kért?


gogyusz

Ekkora faszsagot miert kell alkandoan magyarul irkalni, angolul tanulunk úgy kéne irkalni ma szovegezni meg


Bandika41

Szereti? Nem szeret? Érdekes? Unalmas? Ha szereti, vagy az adás érdekes, akkor figyeli (aktívan), ha nem szereti, vagy unalmas, akkor hallgatja (passzívan). Szerintem mind a kettő jó. A körülmények döntenék el, hogyan fordítanám. (Egy nagyon kezdő.)


AndrsNmeth18

Ez egy marhaság!!!!!


Kati19107

Mért nem jó,hogy ő beszél mi figyelünk?


ErickLearn2

Ez nincs jól! mert he=az ő és nem férfi és a she is úgy van...


Greg238309

Most komolyan egy névelő miatt rossz amit az angol szöveg nem tartalmaz?


Icus566759

Nem egyértelmű a felrakott kérdés. A válasz pedig....


Irn806907

Hol van itt a férfi és a nő?????


LszlKasnyi

Azt írtam :a férfi beszél, a nő hallgatja Mi van?


palika12

Ő beszel ő hallgatja


vasvariistvan

Talán a férfi beszél a nő hallgat (ugyanis nincs tárgy a HallgatJÁ-hoz)


Krisztina310230

Az mért nem jó hogy a férfi beszél a nö hallgat


Kriszta316340

Nem volt benne se a férfi, se a nő


cath530153

A férfi beszél = the man speaks A nő hallgatja = the woman listens


csabca3

Szar az egész.


lazar320633

Mér nem fogadta el a hülyeséget!!!!WHAT????!!???


AntalSchme

Nem világos mert se a férfi nem szerepel benne, se a nő.


csabca3

Ez igaz, de he=férfi/FIÚ, she=nő/LÁNY.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.