"Mamjejpsa."

Tłumaczenie:I have her dog.

4 lata temu

15 komentarzy


TomaszSiekierski

dlaczego nie dajemy 'a' przed dog, skoro mowimy tu o rzeczowniku okreslonym?

4 lata temu

agoosh
agoosh

Nie dodajemy przedimków (a, an, the) jeśli w zdaniu użyty jest przymiotnik dzierżawczy jak jej, jego, mój itp (his, her, my). Przy okazji, rzeczowniki określone będą miały przedimek the a nie a/an. :)

4 lata temu

JacekStank1

Kiedy jest his a kiedy her

4 lata temu

mentecaptus

"his" - jego. "her" - jej.

4 lata temu

VictoriaF04

Czemu "I have her dog" a nie "I have dog"

4 lata temu

mentecaptus

"I have a dog" znaczy nie mniej nie wiecej tylko: Mam psa. "her" - jej. Dlatego "I have her dog" - Mam jej psa.

4 lata temu

kajawin7

I have dog znaczy ja mam psa

4 lata temu

wojea
wojea

Dlaczegi nie pasuje "I own her dog."?

3 lata temu

miloszw1

Own - kupić, nabyć

3 lata temu

minio252213

Jacek his to JEGO a her to JEJ ZAPAMIETAJ TO ... TO JEST BARDO WARZNE... jak bedziesz mowil np: w pracy angielskiej i have HER document... albo i have HIS document...

1 rok temu

Amei250440

Czemu ciagle wyskakuje mi ,, I've ''?

1 rok temu

WisekKinga

Kto rozumie angielski

1 rok temu

Wiktoria267841

Czemu ona tak smiesznie czyta 'dog'?

10 miesięcy temu

tojakrisena

A dlaczego nie I have got her dog? Kiedy używamy I have got?

4 tygodnie temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.