1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Mam jej psa."

"Mam jej psa."

Tłumaczenie:I have her dog.

February 4, 2014

14 komentarzy


TomaszSiekierski

dlaczego nie dajemy 'a' przed dog, skoro mowimy tu o rzeczowniku okreslonym?


agoosh

Nie dodajemy przedimków (a, an, the) jeśli w zdaniu użyty jest przymiotnik dzierżawczy jak jej, jego, mój itp (his, her, my). Przy okazji, rzeczowniki określone będą miały przedimek the a nie a/an. :)


JacekStank1

Kiedy jest his a kiedy her


mentecaptus

"his" - jego. "her" - jej.


VictoriaF04

Czemu "I have her dog" a nie "I have dog"


mentecaptus

"I have a dog" znaczy nie mniej nie wiecej tylko: Mam psa. "her" - jej. Dlatego "I have her dog" - Mam jej psa.


kajawin7

I have dog znaczy ja mam psa


wojea

Dlaczegi nie pasuje "I own her dog."?


miloszw1

Own - kupić, nabyć


minio252213

Jacek his to JEGO a her to JEJ ZAPAMIETAJ TO ... TO JEST BARDO WARZNE... jak bedziesz mowil np: w pracy angielskiej i have HER document... albo i have HIS document...


Amei250440

Czemu ciagle wyskakuje mi ,, I've ''?


Wiktoria267841

Czemu ona tak smiesznie czyta 'dog'?


tojakrisena

A dlaczego nie I have got her dog? Kiedy używamy I have got?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.