"Ninety-nine people live here."

Fordítás:Kilencvenkilenc ember lakik itt.

February 4, 2014

15 hozzászólás


vakondember

Rossz az angol kiejtés! Nem nineti, hanem nájti. Nem lájv, hanem liv.

February 21, 2014

radnaitomi

Ugye jelentetted?

February 21, 2014

net91

Kilencvenkilenc ember él itt.

February 4, 2014

radnaitomi

Jelentsd a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!

February 4, 2014

marcimacska

nekem már elfogadta!!

February 23, 2014

Aniszanisz

A 99-et soha nem fogadja el a gép, akàr hogy mondom. Még csalva sem. (Ha maga a gép mondja a felvétel alatt sem) Azért ez kemény :D

April 15, 2016

Csernus_L

Más feladatnál is találkoztam ezzel a problémával! Akkor most ki nem tudja?

October 16, 2017

nannamari

Az angol kiejtés rossz!

April 18, 2014

Szab

Borzalmas az angol kiejtése a mondatnak és sehogyan sem sikerül úgy mondani, hogy elfogadja. Mobilon legalább 3 rossz próba után tovább enged, de itt gépen muszáj vagyok feladni mert itt ragadnék, így viszont veszett egy élet. :( Persze jelentettem is...

August 30, 2014

Kincskereso

Én már feladtam: kikapcsoltam a mikrofont. Bízom magamban, hátha nagyjából érthető a kiejtésem mások számára is ;)

September 7, 2014

xcbiker

Vicces a kiejtese ennel. :) Ha valaki full kezdo akkor elegge felrevezeto lehet.

January 6, 2015

Bauer01

a szövegnél csak 99-et ír ki a többit meg nem fogadja el!

February 18, 2015

[törölt felhasználó]

    Bírom, hogy ennél a mondatnál néha van a ninety és a nine között kötőjel, néha meg nincs.

    July 24, 2015

EvaLaki

    Még mindig nem fogadja el a jó megoldást

    October 28, 2017

GyrgyFnyes1

    Mindenki hallgassa meg itt , és vagy elmegy a kedve mindentől, vagy megszakad a röhögéstől..

    July 15, 2018
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.