A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ninety-nine people live here."

Fordítás:Kilencvenkilenc ember lakik itt.

4 éve

15 hozzászólás


vakondember

Rossz az angol kiejtés! Nem nineti, hanem nájti. Nem lájv, hanem liv.

4 éve

radnaitomi

Ugye jelentetted?

4 éve

net91

Kilencvenkilenc ember él itt.

4 éve

radnaitomi

Jelentsd a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!

4 éve

marcimacska
marcimacska

nekem már elfogadta!!

4 éve

Aniszanisz

A 99-et soha nem fogadja el a gép, akàr hogy mondom. Még csalva sem. (Ha maga a gép mondja a felvétel alatt sem) Azért ez kemény :D

2 éve

Csernus_L

Más feladatnál is találkoztam ezzel a problémával! Akkor most ki nem tudja?

11 hónapja

nannamari

Az angol kiejtés rossz!

4 éve

Szab
Szab

Borzalmas az angol kiejtése a mondatnak és sehogyan sem sikerül úgy mondani, hogy elfogadja. Mobilon legalább 3 rossz próba után tovább enged, de itt gépen muszáj vagyok feladni mert itt ragadnék, így viszont veszett egy élet. :( Persze jelentettem is...

4 éve

Kincskereso

Én már feladtam: kikapcsoltam a mikrofont. Bízom magamban, hátha nagyjából érthető a kiejtésem mások számára is ;)

4 éve

xcbiker

Vicces a kiejtese ennel. :) Ha valaki full kezdo akkor elegge felrevezeto lehet.

3 éve

Bauer01

a szövegnél csak 99-et ír ki a többit meg nem fogadja el!

3 éve

TommyDDoom

Bírom, hogy ennél a mondatnál néha van a ninety és a nine között kötőjel, néha meg nincs.

3 éve

EvaLaki
EvaLaki

Még mindig nem fogadja el a jó megoldást

10 hónapja

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Mindenki hallgassa meg itt , és vagy elmegy a kedve mindentől, vagy megszakad a röhögéstől..

2 hónapja