1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ninety-nine people live here…

"Ninety-nine people live here."

Fordítás:Kilencvenkilenc ember lakik itt.

February 4, 2014

16 hozzászólás


vakondember

Rossz az angol kiejtés! Nem nineti, hanem nájti. Nem lájv, hanem liv.


radnaitomi

Ugye jelentetted?


Aniszanisz

A 99-et soha nem fogadja el a gép, akàr hogy mondom. Még csalva sem. (Ha maga a gép mondja a felvétel alatt sem) Azért ez kemény :D


Csernus_L

Más feladatnál is találkoztam ezzel a problémával! Akkor most ki nem tudja?


net91

Kilencvenkilenc ember él itt.


radnaitomi

Jelentsd a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!


marcimacska

nekem már elfogadta!!


nannamari

Az angol kiejtés rossz!


Szab

Borzalmas az angol kiejtése a mondatnak és sehogyan sem sikerül úgy mondani, hogy elfogadja. Mobilon legalább 3 rossz próba után tovább enged, de itt gépen muszáj vagyok feladni mert itt ragadnék, így viszont veszett egy élet. :( Persze jelentettem is...


Kincskereso

Én már feladtam: kikapcsoltam a mikrofont. Bízom magamban, hátha nagyjából érthető a kiejtésem mások számára is ;)


xcbiker

Vicces a kiejtese ennel. :) Ha valaki full kezdo akkor elegge felrevezeto lehet.


Bauer01

a szövegnél csak 99-et ír ki a többit meg nem fogadja el!


[törölt felhasználó]

    Bírom, hogy ennél a mondatnál néha van a ninety és a nine között kötőjel, néha meg nincs.


EvaLaki

    Még mindig nem fogadja el a jó megoldást


GyrgyFnyes1

    Mindenki hallgassa meg itt , és vagy elmegy a kedve mindentől, vagy megszakad a röhögéstől..


MariannSch2

    Miért nem fogadja el hogy él itt? Azt írja megoldásnak hogy lakik itt...

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.