Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben konuşurum."

Çeviri:I speak.

4 yıl önce

33 Yorum


aleyna356945

Speaks niye olmuyo mesela he speaks oluyu ama

3 yıl önce

mercanada1

Fiile "s" takisi ozne 3. Tekil sahis oldugunda eklenir

2 yıl önce

Dogukan548012

I,You,We,They zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı almaz.Ama He,She,It zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı alır.Ingilizce Simple Present(Geniş Zaman)kurali.

1 yıl önce

Ahmet837598

Aynen

5 ay önce

Sena489773

I you we they onlara s takısı gelmiyor he she it onlara geliyor sadece

6 ay önce

AsrnDevrim

Aynen "He speaks〰〰〰〰〰〰I speak"

2 yıl önce

nilayiklim

Çünkü geniş zamanda sadece he, she,it de s,es, ies kullanılır fiilde

3 ay önce

FIRATBYK

Süper bir program gerçekten zevkle yapıyorum

2 yıl önce

nurullah296105

Bencede

2 yıl önce

Yasin653142

Gerçekten ben de zevk aliyorum Fırat :-)

2 yıl önce

cefer-zahid94

Duolingo.ya teşekkürler

1 yıl önce

togamell

s takısı geniş zaman anlamı verir. I speaks olacak. % 100 eminim.

11 ay önce

sezer994574

İngilizcede geniş zaman yapısında sadece he she it kişilerinin kullanıldığı cümlelerde fiile s takısı gelir diğerlerinde fiil yalın haldedir

5 ay önce

sedat392040

Bilen arkadaşların yorum yapmasi cok hos. Bu sayede yorumlarda yanlislarimizi gorebiliyoruz

1 yıl önce

ismet994353

Güzel bir program.tekrar yaparak hafızaya yerleştirme yi sağlıyor

1 yıl önce

Talhatkenm

harika

1 yıl önce

SedaAslan1

anlayamadığım şey; she ta da he speaks olurken, i olunca speak oluyor. s, zaten çoğul eki değil miydi yahu? kafam karıştı. neden başkasından s varken kendimle ilgili bi durumda s olmamak zorunda

1 yıl önce

gunduz209078

I speak yalnis tercume

1 yıl önce

GneKore

Bn bayıldım ama keşke Korece de olsa en azından bildiklerimin üzerine katmış olurdum

1 yıl önce

EsmaHjfvhh

Gerçekten güzel program

1 yıl önce

smeyya415292

Mükemmel bir program

1 yıl önce

AbidinSapa

I am speak dedim yanlis dedi I speak olacakmis?

1 yıl önce

Ipekahin6

Harika bjr progman ingilizce öğrenmek için

11 ay önce

ESMANURTUN4

yanlis diyip yaziyor ama ay yazarken unlem koyuyor geri ben koyunca yanlis diyo

9 ay önce

Nazenin483312

Sjsjsjsj

9 ay önce

YlmazGk1

hello

8 ay önce

nilayiklim

Speaks he she it de kullanılır speak ı da kullanılır

6 ay önce

okyanusya1

I,you,we,they'de -s takısı gelmez!!!

5 ay önce

seyfi696210

Speaks speak bu ikili kafa karıştırıyor

3 ay önce

TurulGngr

qqqqqqqqqqqq

3 ay önce

SMASLEYMAN

ÇOK GÜZEL BİR PROQRAM

3 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın

2 ay önce

Smyy9Walkingdead

Speak ile Talk arasindaki far nedir?

1 ay önce