"Ben konuşurum."

Çeviri:I speak.

4 yıl önce

39 Yorum


aleyna356945

Speaks niye olmuyo mesela he speaks oluyu ama

3 yıl önce

mercanada1

Fiile "s" takisi ozne 3. Tekil sahis oldugunda eklenir

3 yıl önce

Ecrin876985

Arkadaşlar birden niye konuşmuyorsun o zaman yazanlar ve gülenler like

3 hafta önce

SedefSuren

Himm okay

3 gün önce

Dogukan548012

I,You,We,They zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı almaz.Ama He,She,It zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı alır.Ingilizce Simple Present(Geniş Zaman)kurali.

1 yıl önce

Ahmet837598

Aynen

8 ay önce

Sena489773

I you we they onlara s takısı gelmiyor he she it onlara geliyor sadece

10 ay önce

AsrnDevrim

Aynen "He speaks〰〰〰〰〰〰I speak"

3 yıl önce

nilayiklim

Çünkü geniş zamanda sadece he, she,it de s,es, ies kullanılır fiilde

7 ay önce

Stella19039

I You We + verb 1 They

He She + verb+s It

1 ay önce

SedefSuren

Dilim almacaya aliskin elimde

3 gün önce

FIRATBYK

Süper bir program gerçekten zevkle yapıyorum

2 yıl önce

nurullah296105

Bencede

2 yıl önce

Yasin653142

Gerçekten ben de zevk aliyorum Fırat :-)

2 yıl önce

cefer-zahid94

Duolingo.ya teşekkürler

2 yıl önce

AbidinSapa

I am speak dedim yanlis dedi I speak olacakmis?

1 yıl önce

Smyy9Walkingdead

Speak ile Talk arasindaki far nedir?

4 ay önce

Sevda.Nr

Konuşmak aynı zamanda ''Talk'' anlamına gelmez mi? Burada belirli bir dilden bahsedilmiyor.

3 yıl önce

sedat392040

Bilen arkadaşların yorum yapmasi cok hos. Bu sayede yorumlarda yanlislarimizi gorebiliyoruz

2 yıl önce

ismet994353

Güzel bir program.tekrar yaparak hafızaya yerleştirme yi sağlıyor

2 yıl önce

SedaAslan1

anlayamadığım şey; she ta da he speaks olurken, i olunca speak oluyor. s, zaten çoğul eki değil miydi yahu? kafam karıştı. neden başkasından s varken kendimle ilgili bi durumda s olmamak zorunda

1 yıl önce

gunduz209078

I speak yalnis tercume

1 yıl önce

GneKore

Bn bayıldım ama keşke Korece de olsa en azından bildiklerimin üzerine katmış olurdum

1 yıl önce

EsmaHjfvhh

Gerçekten güzel program

1 yıl önce

smeyya415292

Mükemmel bir program

1 yıl önce

Ipekahin6

Harika bjr progman ingilizce öğrenmek için

1 yıl önce

togamell

s takısı geniş zaman anlamı verir. I speaks olacak. % 100 eminim.

1 yıl önce

sezer994574

İngilizcede geniş zaman yapısında sadece he she it kişilerinin kullanıldığı cümlelerde fiile s takısı gelir diğerlerinde fiil yalın haldedir

9 ay önce

ESMANURTUN4

yanlis diyip yaziyor ama ay yazarken unlem koyuyor geri ben koyunca yanlis diyo

1 yıl önce

Nazenin483312

Sjsjsjsj

1 yıl önce

YlmazGk1

hello

1 yıl önce

nilayiklim

Speaks he she it de kullanılır speak ı da kullanılır

10 ay önce

okyanusya1

I,you,we,they'de -s takısı gelmez!!!

9 ay önce

seyfi696210

Speaks speak bu ikili kafa karıştırıyor

7 ay önce

TurulGngr

qqqqqqqqqqqq

6 ay önce

SMASLEYMAN

ÇOK GÜZEL BİR PROQRAM

6 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın

6 ay önce

SenaGler1

Köoööötü

2 ay önce

OsmanKILIL

I am speak niye olmadı acaba

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.