Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben konuşurum."

Çeviri:I speak.

4 yıl önce

91 Yorum


aleyna356945

Speaks niye olmuyo mesela he speaks oluyu ama

3 yıl önce

mercanada1

Fiile "s" takisi ozne 3. Tekil sahis oldugunda eklenir

3 yıl önce

Dogukan548012

I,You,We,They zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı almaz.Ama He,She,It zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı alır.Ingilizce Simple Present(Geniş Zaman)kurali.

1 yıl önce

Ahmet837598

Aynen

7 ay önce

Sena489773

I you we they onlara s takısı gelmiyor he she it onlara geliyor sadece

8 ay önce

AsrnDevrim

Aynen "He speaks〰〰〰〰〰〰I speak"

2 yıl önce

nilayiklim

Çünkü geniş zamanda sadece he, she,it de s,es, ies kullanılır fiilde

5 ay önce

ahmetcan497563

Çok haklısın

1 yıl önce

FIRATBYK

Süper bir program gerçekten zevkle yapıyorum

2 yıl önce

nurullah296105

Bencede

2 yıl önce

Yasin653142

Gerçekten ben de zevk aliyorum Fırat :-)

2 yıl önce

cefer-zahid94

Duolingo.ya teşekkürler

2 yıl önce

AbidinSapa

I am speak dedim yanlis dedi I speak olacakmis?

1 yıl önce

Smyy9Walkingdead

Speak ile Talk arasindaki far nedir?

3 ay önce

Sevda.Nr

Konuşmak aynı zamanda ''Talk'' anlamına gelmez mi? Burada belirli bir dilden bahsedilmiyor.

3 yıl önce

sedat392040

Bilen arkadaşların yorum yapmasi cok hos. Bu sayede yorumlarda yanlislarimizi gorebiliyoruz

1 yıl önce

ismet994353

Güzel bir program.tekrar yaparak hafızaya yerleştirme yi sağlıyor

1 yıl önce

SedaAslan1

anlayamadığım şey; she ta da he speaks olurken, i olunca speak oluyor. s, zaten çoğul eki değil miydi yahu? kafam karıştı. neden başkasından s varken kendimle ilgili bi durumda s olmamak zorunda

1 yıl önce

gunduz209078

I speak yalnis tercume

1 yıl önce

GneKore

Bn bayıldım ama keşke Korece de olsa en azından bildiklerimin üzerine katmış olurdum

1 yıl önce

EsmaHjfvhh

Gerçekten güzel program

1 yıl önce

smeyya415292

Mükemmel bir program

1 yıl önce

Ipekahin6

Harika bjr progman ingilizce öğrenmek için

1 yıl önce

togamell

s takısı geniş zaman anlamı verir. I speaks olacak. % 100 eminim.

1 yıl önce

sezer994574

İngilizcede geniş zaman yapısında sadece he she it kişilerinin kullanıldığı cümlelerde fiile s takısı gelir diğerlerinde fiil yalın haldedir

7 ay önce

ESMANURTUN4

yanlis diyip yaziyor ama ay yazarken unlem koyuyor geri ben koyunca yanlis diyo

11 ay önce

Nazenin483312

Sjsjsjsj

10 ay önce

YlmazGk1

hello

10 ay önce

nilayiklim

Speaks he she it de kullanılır speak ı da kullanılır

8 ay önce

okyanusya1

I,you,we,they'de -s takısı gelmez!!!

7 ay önce

seyfi696210

Speaks speak bu ikili kafa karıştırıyor

5 ay önce

TurulGngr

qqqqqqqqqqqq

5 ay önce

SMASLEYMAN

ÇOK GÜZEL BİR PROQRAM

4 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın

4 ay önce

SenaGler1

Köoööötü

1 hafta önce

OsmanKILIL

I am speak niye olmadı acaba

1 hafta önce

YB1525

Arkadaşlar tam olarak "am" neden gelmiyor?

4 yıl önce

Tueelik

Am simdi ki zamanda kullanilir. Burda cumle genis zamanda. İ am speking demeniz gerekr :)

4 yıl önce

bilalhabes1

Tanks

2 yıl önce

Hakan2434

Am gelmez

3 yıl önce

mercanada1

Genis zamanda am is are kullanilmaz (fiilden once)

3 yıl önce

RemziGursoy

Geniş zaman kalıbı olduğu için 'am' getiremiyoruz. Özne+v1 oluyor.

2 yıl önce

bersu62

Jane is my mother and fred is my father

2 yıl önce

Berra713934

Sen yapamıyosundur

2 yıl önce

nurullah296105

Am gemez ki

2 yıl önce

osman-sag

Ben konuşuyorum olsaydı "am" kullanılırdı

4 yıl önce

Diladila1

bi de eats in basina A koymassaniz saymiyo

2 yıl önce

Talhatkenm

harika

1 yıl önce

AliCandasC

Ben konusurum ilerki zaman degilmi ?? Simdiki zamana nasil dicez??

3 yıl önce

Sena101
Sena101

İleriki zaman diye bisey yok.

2 yıl önce

cihanbas07

Ben ingilizce biliyorum genis zaman degil mi

3 yıl önce

AsrnDevrim

Değil

2 yıl önce

ibrahimbay10

Tesekkurler

3 yıl önce

AbdlKadirD3

Bazen i speaks yanlış bazen i speak yanlış ben. Anlamadım

2 yıl önce

SametEROLU2

Speaks neden kabul olmadı ?

2 yıl önce

mrg.37

çok zor

2 yıl önce

nurullah296105

Bence çok kolay

2 yıl önce

IsmailUura

Neden speaks gelmez burays dostlar ?

2 yıl önce

sait599021

Speak ile speaksin farki nedir ?

2 yıl önce

mehmet75190

Cok kotu

2 yıl önce

22121423

ben bugün çok oynadım

2 yıl önce

Sezer925561

Kesin musluğu be

2 yıl önce

Rohatzbey

Iyi

2 yıl önce

MertKaptan1

5

2 yıl önce

MertKaptan1

Merhaba nasilsin

2 yıl önce

AyferGkden

Gıcık oluyorum

1 yıl önce

AyferGkden

Gıcık oluyorum

1 yıl önce

BoranBehet

Harika bir program

1 yıl önce

YUSUFTANAM

Amcık

1 yıl önce

ceylin1035

Doğru 15 puanı kaptım

3 yıl önce

EsmaDilara2

Link atarmisiniz?

3 yıl önce

ekran6633

ı am talk olmasmı

3 yıl önce

tubas.yigit

Neden s takisi almiyo he de aliyordu ama

3 yıl önce

gizem304925

Gercekten s takisi neden gelmiyir he de gelmisti he speaks

3 yıl önce

cananbasfi

s takisi neye gore geliyo. biyerde var biyerde yok

4 yıl önce

salihcante

Geniş zamanda he she ve it de fiilin sonuna s takısı geliyor. I you we they de gelmiyor

4 yıl önce

gizem304925

Hiii tmm saol anladim

3 yıl önce

laydalmina

S takisi he she it

4 yıl önce

nihavendmakami

' I speak english ' diye atlayanlar ? :)

3 yıl önce

shadow564

Hepiniz cahilsiniz

3 yıl önce

fastwartgaming

>:(

3 yıl önce

KeNaNErDoa

I am speaks yazdım. Çünkü geniş zamandan bahsetmiyoruz

3 yıl önce

mislinaduoling

Hayır geniş zamandan bahsediyoruz fark ettiysen çeviride ben konuşurum diyor türkçede -r eki geniş zaman içerir bu yüzden de "I speak " dememiz en doğru seçenektir .

3 yıl önce

mercanada1

Ben speaks im demek o. Bu cumle genis zaman.

3 yıl önce

dcinar43

PKK 9

3 yıl önce

vdtcmln

I'm talking olması lazım

4 yıl önce

ozansims

"Talk" başka biriyle konuşurken kullanılan bir ifadedir, ayrıca "I'm talking" derken "Ben konuşuyorum" olur ki cümle de "Ben konuşurum" deniliyor. Kısacası sorudaki cevap doğru, sizin cümlenizde hatalar var.

4 yıl önce

yonca6

am, is,are noaction durum cümlelerinde kullanılır, ben konuşurum eylem bildiren bir cümledir.

4 yıl önce