1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben konuşurum."

"Ben konuşurum."

Çeviri:I speak.

February 4, 2014

47 Yorum


aleyna356945

Speaks niye olmuyo mesela he speaks oluyu ama


Dogukan548012

I,You,We,They zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı almaz.Ama He,She,It zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı alır.Ingilizce Simple Present(Geniş Zaman)kurali.


mercanada1

Fiile "s" takisi ozne 3. Tekil sahis oldugunda eklenir


Sena489773

I you we they onlara s takısı gelmiyor he she it onlara geliyor sadece


nihan274983

Speaks he ve she de I you ...


bsrazm.

Evet ya niye olmuyo


FIRATBYK

Süper bir program gerçekten zevkle yapıyorum


Yasin653142

Gerçekten ben de zevk aliyorum Fırat :-)


Smyy9Walkingdead

Speak ile Talk arasindaki far nedir?


AbidinSapa

I am speak dedim yanlis dedi I speak olacakmis?


cefer-zahid94

Duolingo.ya teşekkürler


Sevda.Nr

Konuşmak aynı zamanda ''Talk'' anlamına gelmez mi? Burada belirli bir dilden bahsedilmiyor.


OsmanKILIL

I am speak niye olmadı acaba


akasya190492

ı am speak niye olmuyo


iremklnc07

I ile ı am arasındaki fark ne


Ekrem56696

Neden I am speak değilde I speak?


ismet994353

Güzel bir program.tekrar yaparak hafızaya yerleştirme yi sağlıyor


SedaAslan1

anlayamadığım şey; she ta da he speaks olurken, i olunca speak oluyor. s, zaten çoğul eki değil miydi yahu? kafam karıştı. neden başkasından s varken kendimle ilgili bi durumda s olmamak zorunda


gunduz209078

I speak yalnis tercume


GneKore

Bn bayıldım ama keşke Korece de olsa en azından bildiklerimin üzerine katmış olurdum


EsmaHjfvhh

Gerçekten güzel program


smeyya415292

Mükemmel bir program


Ipekahin6

Harika bjr progman ingilizce öğrenmek için


togamell

s takısı geniş zaman anlamı verir. I speaks olacak. % 100 eminim.


sezer994574

İngilizcede geniş zaman yapısında sadece he she it kişilerinin kullanıldığı cümlelerde fiile s takısı gelir diğerlerinde fiil yalın haldedir


ESMANURTUN4

yanlis diyip yaziyor ama ay yazarken unlem koyuyor geri ben koyunca yanlis diyo


nilayiklim

Speaks he she it de kullanılır speak ı da kullanılır


okyanusya1

I,you,we,they'de -s takısı gelmez!!!


seyfi696210

Speaks speak bu ikili kafa karıştırıyor


SMASLEYMAN

ÇOK GÜZEL BİR PROQRAM


seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın


eyll732788

Fiile "s" takısı özne 3.tekil şahıs olduğunda eklenir


Berfin958378

ı , am , my farkı ne


Glcanalm

Cümlede speak dediğinde cevap speaks çıkıyo tersini yapınca gene aynı oluyor


yuke770274

Speaks yazıyorum kabul etmiyor speak yazıyorum yine kabul etmiyor bence bir hata var:)


fatma210919

Speak la speaks aynı şey ama


Esmanur742283

Niye she he yada it de speaks I da speak kullanılıyor gorevleri nedir


Hilal610780

Ben speak ile speaksi sürekli karistorum yaaa napacam


Batuhanzva

I speak english yazdim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.