1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben konuşurum."

"Ben konuşurum."

Çeviri:I speak.

February 4, 2014

97 Yorum


aleyna356945

Speaks niye olmuyo mesela he speaks oluyu ama


Dogukan548012

I,You,We,They zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı almaz.Ama He,She,It zamirlerinden sonra gelen fiiller -s takısı alır.Ingilizce Simple Present(Geniş Zaman)kurali.


stajyeringiliz

Ya bu uygulamanın bunu öğretmesi lazım değil mi anlamadım ki ben niye her takıldığım yeri yorumlardan öğrenmek zorundayım hani dil öğreticektin bildiğim şeyleri zaten sormasanda olur bana bilmediklerimi öğret


Berk500596

Uygulama, Simple present tense egitimi vermeden bu tür antrenmanlara girişmemeli bence..


ahrec_

O kuralı bi bilsek


mercanada1

Fiile "s" takisi ozne 3. Tekil sahis oldugunda eklenir


Sena489773

I you we they onlara s takısı gelmiyor he she it onlara geliyor sadece


eda19815

Aow ben onu unutmuştum


Stella19039

I You We + verb 1 They

He She + verb+s It


nihan274983

Speaks he ve she de I you ...


bsrazm.

Evet ya niye olmuyo


ayxan520928

Speaks s varya o yalniz he , she,it de olur


nesibe4224

çünkü cümle aslında "I speak" 's' takısı yok ama (she,he,it) olsaydı yani O konuşur deseydi "He speaks" olurdu. Senin dediğin ise cümle ile alakalı yani "I Speaks" değil ki "I speak"


RojinOzer

Cunku speaks diyince karsindakine konusmus oluyosun mesela you speaks ama egerki kendine gore konusuyosan boyle yapman lazim l speak


MmincanZay

Bende bulamadim nedeni ogrendinmi yoksa program la alakali birşey mi ? Normal sartta s takısı gelmesi lazım


AbidinSapa

I am speak dedim yanlis dedi I speak olacakmis?


FARUKERDEM12

simple present tense te am is are olmuyor


BerkenBarl

Bende aynı hatayı yaptım ya


beyxa002

I , you we they zamirlerinden sonra -s takısı gelmez cunki


FIRATBYK

Süper bir program gerçekten zevkle yapıyorum


Yasin653142

Gerçekten ben de zevk aliyorum Fırat :-)


cefer-ceferli94

Duolingo.ya teşekkürler


GneKore

Bn bayıldım ama keşke Korece de olsa en azından bildiklerimin üzerine katmış olurdum


selinz.

Ingilizceden korece ogrenebilirsin ben oyle yapiyorum


ismet994353

Güzel bir program.tekrar yaparak hafızaya yerleştirme yi sağlıyor


gunduz209078

I speak yalnis tercume


EsmaHjfvhh

Gerçekten güzel program


smeyya415292

Mükemmel bir program


Ipekahin6

Harika bjr progman ingilizce öğrenmek için


ESMANURTUN4

yanlis diyip yaziyor ama ay yazarken unlem koyuyor geri ben koyunca yanlis diyo


nilayiklim

Speaks he she it de kullanılır speak ı da kullanılır


okyanusya1

I,you,we,they'de -s takısı gelmez!!!


seyfi696210

Speaks speak bu ikili kafa karıştırıyor


SMASLEYMAN

ÇOK GÜZEL BİR PROQRAM


seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın


OsmanKILIL

I am speak niye olmadı acaba


eyll732788

Fiile "s" takısı özne 3.tekil şahıs olduğunda eklenir


Berfin958378

ı , am , my farkı ne


merveTeslaa

Mantıklı bir açıklaması olsa keşke


Glcanalm

Cümlede speak dediğinde cevap speaks çıkıyo tersini yapınca gene aynı oluyor


akasyaq

ı am speak niye olmuyo


yuke770274

Speaks yazıyorum kabul etmiyor speak yazıyorum yine kabul etmiyor bence bir hata var:)


iremklnc07

I ile ı am arasındaki fark ne


fatma210919

Speak la speaks aynı şey ama


Ekrem56696

Neden I am speak değilde I speak?


Esmanur742283

Niye she he yada it de speaks I da speak kullanılıyor gorevleri nedir


Hilal610780

Ben speak ile speaksi sürekli karistorum yaaa napacam


Batuhanzva

I speak english yazdim kabul etmedi


muazzamtil

Doğru yapıyorum ama...


potterheadsude22

Im speak dedim kabul etmedi. -_-


kevserk.yl

l speak ben konuşurum ama bu duolingo neden kabul etmiyo


max483882

Neden I am speak dediginde olmuyor


bade123456ABD

<sub>~</sub><sub>~</sub>


bade123456ABD

<sub>~</sub><sub>~</sub><sub></sub><sub>~</sub>~~


Yasin376636

Dogru olan cümleye yanlıs diyor


kadir522

Ne den I am speaks olmuyorda ı speak oluyor bu amlardan bişey anlamadim..


Asli854507

l am yazmak istiyorum ama l olmuyor yanlis geliyor


Hidayt5

İ am speak ben konusurum demek ama cevap İ speak ne ne alakasi var ❤❤


cansu914751

Sadece . koymadım diye yanlış saydınuz


sevval85292

Sadece bir canım kalmıştı bunda da hata yaptım gitti


Yusuf234874

s ler çok önlemli


merveTeslaa

"l" harfinden başka "|" şu harfide yapıyorum ama yanlış diyor acaba hangi kelimeyi kullanıyorsunuz?


Hseyn532753

Doğru cevap l speak dı bende l speak yazıyorum bana diyo ki yalnış yazdın


Aziz122440

I am speak
□□□□□■ niye olmuyor


Hseyin5573

I am speak neden yanlış oluyor. I speak doğru oluyor,bu cevabın doğru olması lazım.


evvalkbra1

bananeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ı am diyorduuuuuuuuuuuuuuuuu


BugraYUZBASIOGLU

I'm talking olmuyor ???


Elif826420

I speak ≈ Ben konuşurum


MFatih754511

Aynı cevabı vermeme rağmen yanlış diyor,yazim hatası yok


fndk449992

I speak diye yazdım hata verdi neden


NurinTice

Am is are neye göre geliyor anlatabilecek biri var mı?


Recep29636

I am speak olmayacakmı doğrusu


eda19815

I | He | You | fiil yalın hâlde She | fiil+s takısı We | It | They |


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


BRAYILDIRI7

I speaks klavye de bu oluyor


symva

I'll talk neden olmuyor


symva

I'll talk neden olmuyor


Narinzdemi1

Ya bi şey söyliycem l bu harfe benzeyen şeyi nasıl yapıyorsunuz??


Narinzdemi1

Ya bi şey söyliycem l bu harfe benzeyen şeyi nasıl yapıyorsunuz??|


Zeynep394681

I am sepak olması gerek miyor mu?


SidarKara276732

Speeks koymuslar aga ben napacam


serdargun

I speaks yazdım yalnış dedi ikisinin arasındaki fark nedir acaba?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.