"The cat likes the food."

Fordítás:A macska szereti az ételt.

February 4, 2014

16 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

beleslaci

a "kaját" szlengnek veszi és ezért nem engedi?

October 20, 2014

Loru5

Hogy kedvelheti az etelt? Ez logikailag hibas


EndreNagy0

egyébként szeretheti, pl-ul a sülthalat )


Adrienn20070329

a macska szereti az ételt : Garfield :)


Noxi100

mivan?????????????????????????????????????


ducsaisandor

A "food"-ot nem engedi "ennivaló"-nak fordítani!


radnaitomi

Jelentsd akkor a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!


lotypoty

Az èlelmiszert se fogadja el!!!!


Doyir

A CICA szereti az ételt! XD


JustAMembe

Nekem nem fogadták el a macskoszt :(


AdamAngolul

miert miert miert? nem jo az etel? miert kaja


Zoltan49

Az előbb a likes szóra nem engedte a szereti fordítást. Most mégis szereti szóval fordítja. ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.