A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cat likes the food."

Fordítás:A macska szereti az ételt.

4 éve

15 hozzászólás


beleslaci

a "kaját" szlengnek veszi és ezért nem engedi?

3 éve

AnitaFlp2

Szerintem igen

3 éve

Loru5

Hogy kedvelheti az etelt? Ez logikailag hibas

3 éve

EndreNagy0

egyébként szeretheti, pl-ul a sülthalat )

1 éve

Adrienn20070329

a macska szereti az ételt : Garfield :)

1 éve

AdamAngolul

haha

1 éve

Noxi100

mivan?????????????????????????????????????

3 éve

ducsaisandor

A "food"-ot nem engedi "ennivaló"-nak fordítani!

4 éve

radnaitomi

Jelentsd akkor a 'hiba bejelentése' gombra kattintva!

4 éve

lotypoty

Az èlelmiszert se fogadja el!!!!

3 éve

Docika12

A CICA szereti az ételt! XD

1 éve

JustAMembe

Nekem nem fogadták el a macskoszt :(

1 éve

AVesely15

Melyik nem?

1 éve

AdamAngolul

miert miert miert? nem jo az etel? miert kaja

1 éve

zsoel3

rohagy meg

11 hónapja