1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Who is the author of the wor…

"Who is the author of the work?"

Fordítás:Ki a mű szerzője?

February 4, 2014

11 hozzászólás


Jpiroska

Ó, nem győzöl majd válogatni, annyi olyan szó van az angolban, ami többjelentésű. Nézz csak rá a take-re. ;)


LeventeLas

Ki az alkotója a műnek?? Nem fogadta el... Azt javította hogy "ki az írója.." sztem az inkább writer


ZsofiaHorv

A hanganyag csak nekem volt félrevezető? én offer-t hamarabb kihallottam volna belőle, mint az author-t.


RitaSipeki

én már ezt tapasztaltam, a volt angol tanárom egy kétlábon járó szótár volt :) és akkor megállapítottam, hogy e téren az angol nyelv még rosszabb, mint a magyar, nem néhány szavuk van, ami több jelentéssel bír, hanem nagyon sok :D


Metatron36

Ez mindig így van 2 nyelv között, legyen szó bármelyikről. Nagyon sok tényező lehet ami árnyalja egy szó jelentéseit a másik nyelven.


noszi

"ki az alkotója ennek a munkának?" sajnos illegális :-)


Lona08

ennél egyszerűbben nem lehetne megfogalmazni?


JegesZoli

Még egy retek megfejtes...


soulonef

"Ki a szerzoje ennek a munek" - nem fogadja el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.