1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Onlar ekmek yiyorlar."

"Onlar ekmek yiyorlar."

Çeviri:Sie essen Brot.

July 26, 2016

2 Yorum


rumeysayiit

ekmekte neden artiker kullanmıyoruz az önce su için kullandık?


MeteUlku

"Onlar ekmeği yiyorlar." = "Sie essen das Brot." (belirli, ikimizin de bildiği bir ekmekten bahsediyorsak "der/die/das" belirli tanımlayıcıları/artikelleri kullanırız. Ancak belli olmayan, herhangi bir şeyden bahsediyorsak "ein/eine" belirsiz artikeli kullanılır. Yine ancak, "su" ve "ekmek" gibi kelimeler için belirsiz artikeller kullanılamaz. Çünkü bunlar sayılamayan isimlerdir. Sayılamayan isimler belirsiz artikel alamaz.)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.