"Onlar ekmek yiyorlar."

Çeviri:Sie essen Brot.

2 yıl önce

2 Yorum


rumeysayiit

ekmekte neden artiker kullanmıyoruz az önce su için kullandık?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Onlar ekmeği yiyorlar." = "Sie essen das Brot." (belirli, ikimizin de bildiği bir ekmekten bahsediyorsak "der/die/das" belirli tanımlayıcıları/artikelleri kullanırız. Ancak belli olmayan, herhangi bir şeyden bahsediyorsak "ein/eine" belirsiz artikeli kullanılır. Yine ancak, "su" ve "ekmek" gibi kelimeler için belirsiz artikeller kullanılamaz. Çünkü bunlar sayılamayan isimlerdir. Sayılamayan isimler belirsiz artikel alamaz.)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.