Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman eats the apple."

Çeviri:Kadın elmayı yer.

4 yıl önce

8 Yorum


semihnal0

bu ne lan

2 yıl önce

selcuk_edu

kadın elma yıyor olması gerekmezmı. eats s takısı hangı anlamda

3 yıl önce

kocumit

delimisin

3 yıl önce

HaticeErge1

S takısı geniş zaman için kullanılıyor

3 yıl önce

arif204717

cok güzel bi uygulma

1 yıl önce

Damla221019

Evet 's' takısı geniş zaman için. "Kadın elmayı yer" cümlesi onaylanmalı. Hem bu alıştırma The, on, in gibi kullanımlar için değil.

1 yıl önce

Hilal379763

Biraz kafa karıştırıcı

4 ay önce

EsenglBal

Kadim elma yer yazinca frkli mi oluyor??

3 ay önce