1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman eats the apple."

"The woman eats the apple."

Çeviri:Kadın elmayı yer.

February 4, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

semihnal0

bu ne lan

February 18, 2016

arif204717

cok güzel bi uygulma

May 10, 2017

Damla221019

Evet 's' takısı geniş zaman için. "Kadın elmayı yer" cümlesi onaylanmalı. Hem bu alıştırma The, on, in gibi kullanımlar için değil.

August 8, 2017

selcuk_edu

kadın elma yıyor olması gerekmezmı. eats s takısı hangı anlamda

October 7, 2014

kocumit

delimisin

March 7, 2015

Hilal379763

Biraz kafa karıştırıcı

March 21, 2018

EsenglBal

Kadim elma yer yazinca frkli mi oluyor??

May 7, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.