"The woman eats the apple."

Çeviri:Kadın elmayı yer.

4 yıl önce

12 Yorum


semihnal0

bu ne lan

2 yıl önce

arif204717

cok güzel bi uygulma

1 yıl önce

Damla221019

Evet 's' takısı geniş zaman için. "Kadın elmayı yer" cümlesi onaylanmalı. Hem bu alıştırma The, on, in gibi kullanımlar için değil.

1 yıl önce

Hilal379763

Biraz kafa karıştırıcı

7 ay önce

EsenglBal

Kadim elma yer yazinca frkli mi oluyor??

6 ay önce

selcuk_edu

kadın elma yıyor olması gerekmezmı. eats s takısı hangı anlamda

4 yıl önce

kocumit

delimisin

3 yıl önce

HaticeErge1

S takısı geniş zaman için kullanılıyor

3 yıl önce

.elif

kadın elma yerde olur

4 yıl önce

ozansims

"The apple" derken spesifik bir elmadan bahsediliyor, mesela kadının önünde duran masadaki elmadan bahsediliyor. "Kadın elma yer" derse normalde yaptığı bir işten bahsetmiş olur.

4 yıl önce

Sena489773

+elif köse evet ama duo kabul etmiyor

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.