1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman eats the apple."

"The woman eats the apple."

Çeviri:Kadın elmayı yer.

February 4, 2014

12 Yorum


arif204717

cok güzel bi uygulma


Damla221019

Evet 's' takısı geniş zaman için. "Kadın elmayı yer" cümlesi onaylanmalı. Hem bu alıştırma The, on, in gibi kullanımlar için değil.


Hilal379763

Biraz kafa karıştırıcı


ebrarbl

Kadim elma yer yazinca frkli mi oluyor??


AnlPRM_1054

söyledim ama the çıkmadı


furkan563834

Cümle yi sesli tekrar etmedi bu soruda düzeltilmeli :)


selcuk_edu

kadın elma yıyor olması gerekmezmı. eats s takısı hangı anlamda


beyaz267132

"S "takısı bir kişiden bahsederken kullanılır ama kendinden bahsedersen" s" asla gelmez


ehedhedil

Arkadaşlar ben hic kimseyi takip edemiyorum neden bilen var mi


Zeynep24955

Evet ama ben yanlış yaptım


emir406454

Kadınlar elma yer

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.