"Bu açık."

Çeviri:Das ist eindeutig.

July 26, 2016

5 Yorum


nazan179842

"Eindeutig" ile "selbstverständlich" arasindaki anlam farki tam olarak nedir? Ikisi de "acik" olarak verilmis. Kullanirken bize yardimci olacak ipucu nedir?

July 26, 2016

KaanYurdag

Acikca,net,belirgin anlaminda.. Duzgun cevirin amk gotunuzden element uydurmayin

June 6, 2017

canberkguven1065

peki 'klar' olur mu ?

July 12, 2017

SabineBergmann1

Sık sık "Das ist klar" demek.

August 18, 2017

wembmew

O kadar uzun kelimede ne anlatmak istedi acaba bu almanlar

June 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.