1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I love you too."

"I love you too."

Fordítás:Én is szeretlek.

February 4, 2014

20 hozzászólás


Shibelion

Szerintem az is helyes, hogy "Téged is szeretlek."


radnaitomi

Igen, az is helyes.


Shibelion

Akkor a sejtésem nem csalt meg.


Collace

Ahhoz, hogy azt jelentse, így kell leírni: I love you, too.


Shibelion

Kérlek áruld el, hogy a vessző kivételével mi a különbség a te és az eredeti mondat között, mert nekem nem sikerült rájönnöm... :)


Maminti.

Pont hogy a vessző a különbség, hiszen az változtatja meg a mondat értelmét! Ugye nem mindegy: "A királynét megölni nem kell, félnetek jó lesz!" vagy A királynét megölni, nem kell félnetek, jó lesz!" :D


Shibelion

Ezzel teljes mértékben tisztában vagyok és egyet is értek, viszont jelen példamondat esetében teljesen mindegy. ;)

Egyébként angolban ez a szabály szerintem nem él. Ott pakolhatjuk a vesszőket akárhova, a jelentés nem változik, csak kis mértékben.

Pl. ha teszünk, illetve nem teszünk vesszőt egy adott helyre: Count to infinity now. / Count to infinity, now.

Most (pedig) számolj el végtelenig. / Számolj el végtelenig, most.*

Szerintem.


judit62

Mivel a "too" túl-t is jelent, én túlságosan szeretlek-nek fordìtottam. Mivel nem fogadta el, hogy lenne az helyesen?


Shibelion

I love you too much?


glaszanita

Ahhoz hogy azt jelentse, kellene h legyen utána egy szó, pl too much.


Shibelion

Én is ezt írtam 5 napja. Ne utánozz!

(A 'too much' az két szó.)


glaszanita

Hmm, én kérek elnézést...nem tudtam, hogy itt ilyen stílusban mennek a beszélgetések, azt hittem a segítségnyújtás a cél. A 2. mondatod nem tudom kinek céloztad.


Shibelion

Itt a tanulás a cél, a segítségnyújtás az extra.

A második mondat is elég nyilvánvalóan neked szólt, rajtad kívül nem tudom, hogy ki írta még azt, hogy "kellene h legyen utána egy szó, pl too much".
Egyébként a too már eleve benne van.

Na jó, igazából viccesnek szántam ám a korábbi hozzászólást, de talán kellett volna még bele egy smiley is... Szóval ne vedd túl komolyan (az első két mondatot).


JuliaBalla8

Akkor a a too alatt lehívható szótári magyarázatban miért szerepel a túl/túlzottan megoldás is?


xerikata

Is szeretlek téged???????


Shibelion

Lemaradt az Én a mondat elejéről.


PeterSz3

"túlságosan szeretlek" miért nem jó?


Mickey719886

Szó sincs utánzásról, valaki feféből kipattan a szikra és leírja,lehet közben végig sem olvassa a kommenteket. Miért baj az,ha ketten ugyanazt gondolják ?


Mickey719886

"Fejéből" bocs az elírásért !


rozsda_ek

Bárcsak ezt valakitől hallanám xd

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.