1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Tell me more!"

"Tell me more!"

Fordítás:Beszélj még róla!

February 4, 2014

18 hozzászólás


Shibelion

A "Mesélj még/többet!" is helyes kellene, hogy legyen.

February 4, 2014

uveges.ferenc1

Honnan származik a " Róla ", ha a mondatkörnyezet erre egyáltalán nen utal?

June 12, 2019

noszi

a "mondd még!" nem jó...

February 15, 2014

Shibelion

No wonder why not.

April 26, 2014

SztanaAnna

Mondd el jobban! Ez miért nem helyes?

April 25, 2014

aptg.gabi

gondolom erre már magadtól is rájöttél (mert szerintem több hete kérdezhetted, de ha mégsem) Rendhagyó fokozású melléknevek: good - better - best (jó - jobb - legjobb) http://webnyelv.blog.hu/2008/12/26/melleknevek_es_hatarozoszok_fokozasa

June 26, 2014

SztanaAnna

Igen, rájöttem. Valóban régen kérdeztem.

June 27, 2014

miklos44

Szerintem azért mert az angol "more" magyarul "több"-et jelent.

April 25, 2014

Shibelion

Nem csak azt, de jelen esetben igen. Vagy még-et, ha így írjuk: Mesélj még.

April 26, 2014

tim820

Nekem a "mondd tovább"-ot elfogadta

May 12, 2014

Diosi.eszter

azt írtam mondd még és elfogadta

December 12, 2014

RichardHosko

Oh yeah!! Tell me more! :D

July 23, 2015

kaizermate

HOGYAN KELL MINECRAFTBAN KARFTONI KARDOT??

November 27, 2016

Minjin746439

miért kell a nekem?

May 5, 2017

B.Katika

A válaszomat el kéne fogadni. A magyarban a szórend mindegy.

December 29, 2017

evairenpinter

Mondj (nekem) többet! - nem így helyes?

December 21, 2018

GabriellaG283004

mondnekem még elfogadta, de honnan derül ki hogy RÓLA?

February 28, 2019

Dani519974

???

September 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.